GV

Ze zijn zo goed, dat alleen telefonisch contact al voldoende is om -met een beetje technisch inzicht- het probleem op te lossen. De linker Bi-xenon van mijn Volvo XC90 werk niet goed: klepje in de...

Snel 'to the pointe'
Niet opdringerig, meer gericht op hulp dan op geld winnen.

Juice

Probleem met xenon van mn mercedes snel verholpen.. tevens koplampen laten reinigen.. eindoordeel: Snel en vakkundig geholpen!

Hans Visser

In de ochtend gebeld en 's middags al ruimte voor vervangen/montage. Duidelijke adviezen die wijzen op kennis van zaken.

Zeer klantgericht, Begrijf belde zelf terug nadat ik in eerste instantie geen gehoor kreeg. Zeer correcte service en een extra jaar garantie op de lamp. Montage vakkundig.

Zeer goed snelle levering goede voorlichting.

Jan Van Den Bosch

Na telefonische afspraak onmiddellijk en perfect geholpen.

Kennis van zaken, propere atelier, snel en adequaat werken ( en nog goedkoop ook... )

Autohandel Doejaaren

Super de eene dag besteld de andere in huis

Defix

Ik ben tevreden met de levering. Ik heb de lampen nog niet geinstalleerd in de auto kan de kwaliteit nog niet beoordelen.

Snel in contact, duidelijk. Wat ik me afvraag ik wil nu terug gaan naar de website maar ik krijg meldimg dat ik geblokkeerd ben en moet contact opnemen.met de bedrijf. Dat vind ik wel jammer wellicht heeft dat met veiligheid of wat te maken. Geen idee. Ik kan dus niet meer op de site.

thijs ludwig

Zeer goed

zeer correct

Chris Fehres

Kwam voor een volvo xc90 ballast. Meneer, de hele koplamp is vergeeld. Nieuwe doos met een zeer voordelige complete unit kwam van de werkplaats opslag, of dat het zo niet beter was. Geweldig! en de...

Gelijk bereikbaar met de eerste telefoon, zeer enthousiaste deskundige eigenaar.Luistert goed, adviseert professioneel.
Heel deskundig

Naar aanleiding van wat foto's opsturen en telefonisch advies heb ik xenon lampen en balast gekocht. En dit advies bleek veel beter te zijn dan de dealer en juist te zijn. Weet waar hij over praat.

Unieke klantgerichtheid en betrokkenheid.