Paul Hermens

Hella originele xenon ballast en Osram xenon lampen gekocht.

Prijs, snel reageren en vooral het persoonlijk contact.

Dennis van der Zalm

Uitstekend

Snel en zeer goed

Wido

Vrijdag besteld zaterdag in huis

Handige tips tijds gesprek

Peter

Ik ben super geholpen door Theo, echt chapeau! Snel en vakkundig, Theo, een heel prettige persoon, heeft een enorme ervaring met het wisselen van koplamp units en had mijn BMW 5 serie binnen het uur... Ik ben super geholpen door Theo, echt chapeau! Snel en vakkundig, Theo, een heel prettige persoon, heeft een enorme ervaring met het wisselen van koplamp units en had mijn BMW 5 serie binnen het uur gefixt. De moeite waard om voor naar Breda te rijden.

's Ochtends gebeld, ik kon meteen komen en het was binnen een uur klaar, tegen een zeer schappelijke prijs.

martin geelen

Super service.Twee xenonlampen laten vervangen voor mercedes.
Stipt bij de afspraak en supersnel geholpen voor de afgesproken prijs.

betrouwbaar en proper beleefd puur vakmanschap zoals het hoort
tegen zeer competitieve prijs

Henkjan voogd

Vanuit Enschede naar Breda gereden ,om een xenon koplamp te laten vervangen.nou dit is echt de moeite waard .
Wat een top bedrijf .echte aanrader en nog lekkere koffie ook .

Verstand van zaken 👌🏻origineel hella koplamp voor een goede prijs .

Hans

Zeer slecht

Geen ja geld incasseren

H. de Vries

De R Xenon koplamp van mijn Clio RS 2002, berucht vanwege zijn slecht bereikbare voorlampen, was uitgevallen. Dit probleem werd door Kejo zeer vakkundig, adequaat en snel opgelost: i.p.v. , zoals... De R Xenon koplamp van mijn Clio RS 2002, berucht vanwege zijn slecht bereikbare voorlampen, was uitgevallen. Dit probleem werd door Kejo zeer vakkundig, adequaat en snel opgelost: i.p.v. , zoals gebruikelijk en volgens bijv. YouTube onvermijdelijk, de bumper te demonteren, wist hij zeer handig en op de tast beide lampjes in korte tijd te vervangen. Grote complimenten voor deze actie!

Vriendelijk, snel, vakkundig en efficient: een echte aanrader!

Thierry Casteele

Linkerkoplamp + alle bijhorende onderdelen moeten laten vervangen voor mijn bmw f11, zeer goede service,correcte uitleg, daarvoor van kortrijk (België) naar Breda gereden, dit was zeker de moeite... Linkerkoplamp + alle bijhorende onderdelen moeten laten vervangen voor mijn bmw f11, zeer goede service,correcte uitleg, daarvoor van kortrijk (België) naar Breda gereden, dit was zeker de moeite waard. Deze ochtend eens gebeld naar bmw garage voor prijs van de zelfde onderdelen, ik viel van mijn stoel. Daarom raad ik iedereen aan,ga naar well done xenon.

Zeer goede en vlotte service,correcte prijs.

Jan

Ik had last van knipperde koplampen. Nieuwe ballasten bij hun besteld. Na montage nog steeds hetzelfde probleem. Hun gebeld en bleek de auto andere nodig te zijn. Deze werden dezelfde dag nog... Ik had last van knipperde koplampen. Nieuwe ballasten bij hun besteld. Na montage nog steeds hetzelfde probleem. Hun gebeld en bleek de auto andere nodig te zijn. Deze werden dezelfde dag nog verstuurd door hun. De andere kon ik gewoon retour te sturen. Probleem was opgelost.

Zeer goede service en wisten snel wat het probleem was en hoe het opgelost kon worden.