Autorijschool Peter de Hoon

Via mond-tot-mond reclame kwam ik in contact met dit bedrijf. Eenzelfde Audi met exact hetzelfde probleem, en toch net weer even iets anders. Een nieuwe uitdaging dus. Linker led-strip van de... Via mond-tot-mond reclame kwam ik in contact met dit bedrijf. Eenzelfde Audi met exact hetzelfde probleem, en toch net weer even iets anders. Een nieuwe uitdaging dus. Linker led-strip van de dagrijverlichting brandde aanzienlijk minder fel dan de rechter. Na reparatie is er nauwelijks nog verschil te zien. Fantastisch resultaat, ik ben dik tevreden.

Klantvriendelijk, duidelijk, levert netjes werk af.

Bob-Jan

Per telefoon een afspraak gemaakt, kom snel terecht.
Vriendelijke ontvangst, storing was duidelijk, lamp defect.
Nieuwe lamp gemonteerd en in overleg preventief de andere ook vervangen. Per telefoon een afspraak gemaakt, kom snel terecht.
Vriendelijke ontvangst, storing was duidelijk, lamp defect.
Nieuwe lamp gemonteerd en in overleg preventief de andere ook vervangen.
Tussen de werkzaamheden door goed uitleg en een prettig gesprek.
Nette prijs voor montage en lampen, kan voorlopig weer vooruit maar ga zeker de volgende keer weer terug!

Scherpe prijs en goede service

Jan

Snelle levering en via de telefoon bijstand gehad bij de montage: de oude lamp zat muurvast in unit.

Goed bereikbaar

Tom Kennes

Ik heb net een BMW 520 touring gekocht uit 2016. Na paar dagen zat er wat vocht in de koplampen. Ik heb via de mail advies gevraagd en kreeg direct per mail vijblijvend uitgebreid advies waar ik... Ik heb net een BMW 520 touring gekocht uit 2016. Na paar dagen zat er wat vocht in de koplampen. Ik heb via de mail advies gevraagd en kreeg direct per mail vijblijvend uitgebreid advies waar ik echt iets mee kon ook naar de verkopende partij vd auto. Echt oprecht snell en eerlijke service

Snel, oprecht, uitgebreid advies, specialist

Bart

Prima!!

Zeer vakkundig, heerlijk snel en lekkere koffie. Niet ‘voor de zekerheid’ allerlei dure dingen vervangen.

Rob Lissenburg

Zeer goed, snelle levering en de prijs is ook ok
2 stuks d1s lampen besteld.

Snelheid

Arjan de Graaf

Kejo neemt zelf de telefoon op en helpt je direct met de vraag die je hebt. Hij doet dit zonder dat je het gevoel hebt dat hij commercieel iets van je wil. Zo gaf ik aan onderdelen nodig te hebben... Kejo neemt zelf de telefoon op en helpt je direct met de vraag die je hebt. Hij doet dit zonder dat je het gevoel hebt dat hij commercieel iets van je wil. Zo gaf ik aan onderdelen nodig te hebben maar adviseerde hij me een bepaald onderdeel niet te vervangen omdat het volgens hem niet kapot zou zijn, wat later ook bleek te kloppen. Ik kon het onderdeel wel bestellen en dan weer retourneren. Zo gezegd, zo gedaan. Keurig geld terug binnen een paar dagen. Kejo is mobiel bereikbaar en helpt je direct en vriendelijk.

Bereikbaarheid, advies, eerlijk, snelheid.

Erik van Hoorn

2x d3s besteld voor audi q5.Afgeleverd op de afgesproken datum.Nog niet geïnstalleerd.

Origineel spul en niet de hoofdprijs.

tom van der zeijden

Zeer goed

professionele tips en snelle service

Mike Zevenbergen

Goed goede en snelle levering.
Uiteindelijk heeft een collega de bestelling meegenomen daar hij een afspraak had staan bij jullie bedrijf.

Flexibel en service gericht.