Delta Service Belgium

Top service, een aanrader en snel geholpen.

Original parts, top kwaliteit

Faruk

Donderdag gebeld (03-06-2021), onlangs de drukte heb ik alsnog een afspraak kunnen krijgen voor maandag (07-06-2021) ochtend. Mijn koplamp module, xeonon + balast was defect. Gelukkig hadden ze... Donderdag gebeld (03-06-2021), onlangs de drukte heb ik alsnog een afspraak kunnen krijgen voor maandag (07-06-2021) ochtend. Mijn koplamp module, xeonon + balast was defect. Gelukkig hadden ze alles op voorraad, deze hebben ze voor me vervangen. De gehele (de) montage mocht ik mee kijken, zeer vriendelijk en zeer proffesioneel, hij weet 100% wat hij doet ! Mooie prijs, was zeker de moeite waard om van Amsterdam naar Breda te rijden. Ga zo door ! Eindelijk een eerlijke, vriendelijke & proffesionele bedrijf gevonden. Echt een top kerel, ik ben iemand die nooit een review schrijft maar omdat ik zeer tevreden ben over de diensten, toch maar een review achtergelaten ga zo door welldonexeonon ?

Zo door blijven ?

Geert

Gisteren gebeld en vandaag een complete nieuwe set koplampen gemonteerd gekregen. Snel en netjes gewerkt alles keurig volgens afspraak. En niet onbelangrijk, scherpe prijs en onderdelen van topmerken.

afspraken nakomen, snel flexibel en voor mij het belangrijkste eerlijk.

JH Deckers

Geweldig professioneel bedrijf

klantvriendelijk, behulpzaam, professioneel

Baas

Zeer professioneel, snel in het vervangen van koplamp f11

snel, goede prijs , prima service, goede kwaliteit

Asif Abdoel

Vriendelijke ontvangst... Topservice.. Kwam helemaal uit Lelystad voor mijn xenon.. Werd direct geholpen ondanks de drukte op dat moment... Topgozer.. You've made my day... Zeker een aanrader?

Zeer vriendelijk... Topservice... En ruim assortiment aan xenon (onderdelen)

Particulier

Zeer ,vakkundig en mensen met een passie voor wat ze doen.

Snelle interactie ,levering en montage zag al heel snel dat deze man het kunstje tot in de puntjes beheerst een echte aanrader

Tom

Op zondag 2 TMS modules besteld voor mijn 5 serie en dinsdag al in huis, super snelle levering naar België! Na montage terug werkende koplampen en geen foutcodes meer, top producten!

Goede service, snelle levering en kwalitatief goede producten.

Luc Jansen

Top bedrijf. Zeer goed advies, uitstekende communicatie en producten zijn erg goed.

Communicatie, product, prijs.

Newlanetrade grove

Snel en goed

Donderdagmiddag besteld, zaterdagmorgen afgeleverd in zuid Frankrijk, sneller kan het niet. En.... werkt prima!