Frank van der Veen

Door googlen bij Kejo terechtgekomen. 2 lampen besteld op goed geluk. Snel en netjes geleverd. Avondlevering ook prima

Nico

Prima service, snel en goedkoop

Vriendelijk, snelle afspraak, binnen 10 min klaar en heel voordelig (scheelde + €300 met de dealer)

Martin

Prettige ontvangst en netjes geholpen. Auto type was iets anders dan was verwacht, en leverde meer werk. Dit is keurig opgelost.

Creatief en kundig.

Frans Reeuwijk

Helemaal goed. Supersnel afspraak gemaakt voor vervanging 1 xenonkoplamp van mijn BMW f10.
Heb hiermee ruim 1000 euro uitgespaard, weliswaar voor een imitatie-exemplaar maar met een prima lichtopbrengst en 2 jaar garantie.

Hele sympathieke, relaxte monteur die Kejo Mastenbroek, en, veel belangrijker: kundig en precies.

Martin

Via een vriend bij dit bedrijf terecht gekomen. Wel even rijden maar dan krijg je ook wat. Duidelijke uitleg over het probleem en snelle professionele oplossing. Kejo heeft duidelijk verstand van... Via een vriend bij dit bedrijf terecht gekomen. Wel even rijden maar dan krijg je ook wat. Duidelijke uitleg over het probleem en snelle professionele oplossing. Kejo heeft duidelijk verstand van zaken en is vriendelijk en prettig in de omgang. Kortom dit bedrijf kan ik een ieder aanbevelen.

Klantvriendelijk en professioneel.

Frans

Onlangs heb ik rechter bi-xenon unit laten vervangen vanwege condensatievocht in de koplampunit. De vervanging is uiterst vakkundig uitgevoerd door een echte vakman. De kosten van vervanging zijn... Onlangs heb ik rechter bi-xenon unit laten vervangen vanwege condensatievocht in de koplampunit. De vervanging is uiterst vakkundig uitgevoerd door een echte vakman. De kosten van vervanging zijn ook een stuk lager dan bij een merkdealer.

Kejo is een echte vakman. Hij weet waar hij het over heeft en werkt heel netjes. Ook geeft hij uitleg tijdens de reparatie.

Alain

Top

Zeer goede service

Frank Suppers

Zeer vriendelijk en prijs is perfect, in plaats van €1900 nu nog geen €800. Alles werd ook prima uitgelegd.

Snel, goed en goedkoop.

Michiel

Top! Vandaag voor mijn Insignia nieuwe ballast gehaald (2x) ivm waterschade. Gedegen uitleg gekregen, tips en tricks waar op te letten. En direct de opmerking dat als ik er niet uitkwam ik gewoon ff... Top! Vandaag voor mijn Insignia nieuwe ballast gehaald (2x) ivm waterschade. Gedegen uitleg gekregen, tips en tricks waar op te letten. En direct de opmerking dat als ik er niet uitkwam ik gewoon ff moest bellen voor extra uitleg. Gewoonweg top, deze service zie je niet vaak meer!

Vriendelijk, kundig, behulpzaam

Frank Van Dessel

Vandaag vanuit Antwerpen naar Breda gekomen om Xenon-lamp te laten vervangen van Opel Insignia. Was door condensatievocht kapot gegaan. Opel-dealer in Antwerpen had mij een prijs van EUR 2.130... Vandaag vanuit Antwerpen naar Breda gekomen om Xenon-lamp te laten vervangen van Opel Insignia. Was door condensatievocht kapot gegaan. Opel-dealer in Antwerpen had mij een prijs van EUR 2.130 voorgerekend !
Kejo monteerde een volledige originele HELLA-koplamp, inclusief de sturing, voor EUR 768. En de klus was op dik een half uur geklaard ! En een koffietje erbij. Als leek begrijp ik niet waarom het bij de dealer zóó veel duurder moet zijn. Ik voelde mij bij Well Done prima ontvangen én geholpen. Dit bedrijf is dé specialist in deze specifieke niche-markt. Ik verveel ze 100% aan ! Plus : 3 jaar garantie.

Prijs-kwaliteit, service, deskundigheid