didier Synaeve

Ok,wel langere wachttijd of vermeld

Koen Knoop

Grandioos

Informatie , snelheid , verpakking kwaliteit

Y. Kuiper Van der Laan

Zeer goed

Bij telefonisch contact goed advies en vriendelijk, snelle levering, goede producten

sohail khawaja

Super goed

Senel servis

Johan van den Brink

Snelle service en beloven wat er gezegd wordt

Snelle de onderdelen in huis

Werkplaats Kort

Top bedrijf!

veel kennis van zaken, super snel, zeer vriendelijke medewerker

Patrick van Deursen

Uitstekend advies, snelle levering EN zelfs nog binnen 1 minuut door medewerker gebeld met advies dat het verstandig is om ook meteen de andere lamp te vervangen (dat had de bmw dealer echter al... Uitstekend advies, snelle levering EN zelfs nog binnen 1 minuut door medewerker gebeld met advies dat het verstandig is om ook meteen de andere lamp te vervangen (dat had de bmw dealer echter al gedaan en niet eens correct)

Vriendelijk, meedenkend en de prijzen zijn prima

Armand

Alles in orde. Het enige waar ik van schrok was van het feit dat (ondanks dat de specificaties matchen met de oude balast), de nieuwe balast vwb afmeting en laatste cijfer van het serienummer,... Alles in orde. Het enige waar ik van schrok was van het feit dat (ondanks dat de specificaties matchen met de oude balast), de nieuwe balast vwb afmeting en laatste cijfer van het serienummer, afwijkt van het origineel. Schroefgaten komen wel overeen. Ik heb nog niet de tijd gehad om de nieuwe balast in te bouwen dus hoop dat het gaat werken.

Snelle afhandeling