Levidium Designing

Goede producten!

Snelle levering.

Erik Kramer

Uitstekend

snelle levering. Nette prijs. Goed verpakt.

Josien De gries

Dankzij dhl was mijn eerste pakketje niet geleverd. Dit bedrijf is er achteraan geweest maar ter vergeefs. Dit bedrijf was zo netjes en correct en hebben mij een nieuw pakketje opgestuurd. Terwel... Dankzij dhl was mijn eerste pakketje niet geleverd. Dit bedrijf is er achteraan geweest maar ter vergeefs. Dit bedrijf was zo netjes en correct en hebben mij een nieuw pakketje opgestuurd. Terwel het niet hun schuld was. Ze hebben het netjes en correct afgehandeld! Dikke duim.

Netjes en correct

Mohamed Barghouty

Prima bedrijf prima uitleg van personeel

Simon

Top bedrijf! Het opnieuw monteren van mijn zelf foutief gemonteerde xenon lamp gewoon gratis tussendoor gedaan. Bedankt!

Goede service! en snel bereikbaar.

Marco

Super vriendelijk en eerlijk

Snel antwooord e mail

Peter

Vocht in de "xenon"koplamp van me insignia. Smorgens om 9 uur gebeld en kon smiddags om 1 uur al terecht. Alles netjes vakkundig en snel gemaakt. Weet precies wat die moet doen en hoe. In een klein... Vocht in de "xenon"koplamp van me insignia. Smorgens om 9 uur gebeld en kon smiddags om 1 uur al terecht. Alles netjes vakkundig en snel gemaakt. Weet precies wat die moet doen en hoe. In een klein uurtje was alles weer werkend. Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf heb er meer als 2 uur voor moeten rijden maar zou het zo weer doen.

Eerlijk, goede prijs en je kunt de reparatie zelf zien.

Henk-Jan

Heldere webshop met voldoende informatie.

Prijs, snelle levering

Stefaan B

Zeer tevreden alles naar wens en volgens afspraak

Vandaag in het depot in Aartselaar geweest om de lampen te vervangen, Vriendelijke monteurs snelle bediening en met deze warmte nog een drankje aangeboden erbij ,Top services

Lode L

Uitstekende service tegen goede prijzen!

Prijs/kwaliteit