9.5/10
9.5/10

Marianne Dekkers Dekkers

Ben zeer tevreden over wehkamp want als je iets besteld is het de volgende dag al binnen.
Aan de telefoon is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.Had laatst dat er iets kapot was van...

Snelle service

Wijker

Goede kwaliteit en snelle levering.

In feb een wasmachine besteld, snaar bleek niet goed te zijn. Aftersales heeft meteen een monteur geregeld en werd binnen 2 dagen vervangen.

GEEN

Y. Schroemgens

Als je hier besteld dan heb je de bestelling altijd snel in huis. Als iets niet op voorraad is zie je dat ook meteen.

uitgebreide collectie. kleding, electronica, meubels en nog veel meer. Snelle levering. goede service

Maud

Snelle service!

Maakt online winkelen en betalen nog makkelijker, door dat je in de app gelijk kunt aangeven als je iets heb geretourneerd.
Je betaald dus snel en gemakkelijk je rekening van de producten die je hebt gehouden.

Geen negatieve ervaring gehad.

Alleen maar lof
Werkt gemakkelijk
Een retour terugsturen ook geen problem
Snelle afwikkeling

Niet echt

Erg goed

Erg snelle Levering

christa klerks

Geweldig bedrijf. Doet wat het beloofd .. vandaag besteld morgen in huis. Duidelijke website en geweldige service... klantvriendelijk. Prima retour en betalingsbeleid . Duidelijkheid alom. Voor mij...

alles perfect

ga zo door

Duidelijke site, snel besteld, snel geleverd.

Fijne en snelle levering. Zeer goede kwaliteit.

Snelle levering.

Ik shop graag bij de Wehkamp. Service is goed en er wordt snel geleverd. Zeer tevreden klant

Bij andere webshop werken met een plakstrip op de plastic zak die retour moet en dat vind ik zeer prettig. Hoef ik zelf niet te knoeien met plakband.