Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Aernout

Gebruikersvriendelijk en efficiënt! Het maken van offertes en facturen is heel makkelijk. En inkoopfacturen zijn supersnel ingeboekt.

De flexibiliteit van het pakket is een heel groot...

De flexibiliteit van het pakket is een heel groot pluspunt. Er is een mogelijkheid om eigen velden in te stellen. En de opmaak én inhoud van offertes en facturen zijn volledig zelf te bepalen.

Vragen worden snel en kundig beantwoord; zowel over het gebruik, maar ook inhoudelijk en m.b.t. een eventuele boekhoudkoppeling (in ons geval Exact). Complimenten voor de helpdesk!

Jop Quirindongo

Supermakkelijk en overzichtelijk. Scheelt een hoop tijd!

van der Horst Verwarming

Als een maal alles werkt, en toch loop je tegen dingen aan, de boekhoudkoppeling, steeds zijn er verschillen, had 900 euro verschil tussen Visma en Wefact, ineens de koppeling naar Visma weg, en ik... Als een maal alles werkt, en toch loop je tegen dingen aan, de boekhoudkoppeling, steeds zijn er verschillen, had 900 euro verschil tussen Visma en Wefact, ineens de koppeling naar Visma weg, en ik had dat gedaan, de helpdesk gemaild, de 1 zegt om half acht gebeurd, de ander om 12 uur, Btw verschil, een werkbon is te maken Na dat je een factuur hebt gemaakt, niet handig en volgens werkwijze normaal, ineens passen ze het programma aan, Werkadres of Factuur adres, ineens moet je contact personen invullen, maar contact persoon op werkplek heeft niks met waar de factuur heen moet te maken, toch besloten om weg te gaan.

CUYPERSGLAS BV MAASTRICHT

Zeer waardevol en behulpzaam. Toffe meiden

Stenen Totaal Concept Peter Homan

Een genot om zo makkelijk je eigen formulieren op te kunnen bouwen in je eigen bedrijfs-stijl.
Zeer gebruiksvriendelijk.
Ik ben er super blij mee