Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Jeffrey van den Bos | Fixxt

Vriendelijk geholpen door Linda van Zuilichem

Reactie WeFact B.V.:

Bedankt voor je review! Dit mooie compliment kan Linda weer in haar zak steken!

Reinders IT & Hosting

Ik ben van SnelStart naar WeFact overgestapt voornamelijk voor de facturatie. Dit werkt zoveel intuïtiever dan bij SnelStart, relaties worden automatisch geïmporteerd en je kunt direct artikelen... Ik ben van SnelStart naar WeFact overgestapt voornamelijk voor de facturatie. Dit werkt zoveel intuïtiever dan bij SnelStart, relaties worden automatisch geïmporteerd en je kunt direct artikelen toevoegen en aan de slag. Er zijn veel opties om je huisstijl aan te passen en te werken met voorwaardelijke commando's. Daarnaast is het inlezen van inkoopfacturen (iets dat ik eerder ook via SnelStart deed) een genot. Voor 99% wordt op een digitale factuur automatisch herkent, het enige dat ik nog hoef te doen is de grootboekrekening (die ook nog van SnelStart geimporteerd worden) te koppelen en klaar. In en Verkoopfacturen worden vervolgens automatisch geïmporteerd en automatisch verwerkt door SnelStart. Als je WeFact slim gebruikt loop je 1) nooit meer achter met je boekhouding en 2) houd je zoveel tijd over voor leukere dingen dan administratie. Ik kan WeFact iedereen aanbevelen.

Reactie WeFact B.V.:

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat het je bevalt!

Canara Cleaning

Geweldig programma heel professioneel

Reactie WeFact B.V.:

Bedankt voor de positieve review!

Connext Accountants

Wefact is altijd goed bereikbaar. Vragen blijven nooit liggen. De service zoals bij Wefact heb ik nog niet vaak elders ervaren.

Reactie WeFact B.V.:

Bedankt voor je review, hier doen we het voor;-)

Pakgro Groep

Uiterst teleurstellend, upgraden doen ze wel maar omlaag niet meer

Reactie WeFact B.V.:

Bedankt voor je review en goed dat we een passende oplossing hebben gevonden.

Jelger Gustafsson / Payt

Met afstand het beste facturatie programma. Zeer goede api en uitgebreide functionaliteit. Ook uitermate geschikt voor grotere factuuraantallen. Ontwikkelen ook continue door waardoor het steeds... Met afstand het beste facturatie programma. Zeer goede api en uitgebreide functionaliteit. Ook uitermate geschikt voor grotere factuuraantallen. Ontwikkelen ook continue door waardoor het steeds beter wordt. Met name bij grotere volumes veel prettiger werken dan bijv MoneyBird. Ook bieden ze een hele goede servicedesk die gewoon te bellen is. De prijs is eigenlijk veel te laag voor wat je krijgt. Kortom een dikke dikke aanrader.