Gebruiksgemak van het product
9.5/10
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

VIKINGbookings.com

Mijn volledige administratie is geautomatiseerd door de koppeling met WeFact. In enkele punten de verschillen die Wefact voor mij maakt:

-...

- Automatisch houdt het programma betaalde / openstaande facturen bij
- 1 Keer templates invullen - daarna nooit meer een mail / offerte / factuur tikken (scheelt mega veel tijd)
- Automatische incasso - veel meer gemak voor mijn klanten
- Automatische boekhoudkoppeling

- Automatisch inlezen van facturen - scheelt mega veel tijd
- Ook hier automatische koppeling met boekhoudpakket

Wat ik mis binnen WeFact:

- Automatisch incasseren met CreditCard. Nu ik zo verwend ben wil ik graag alle betalingen automatisch laten lopen. Ik ben nu alsnog kosten kwijt aan de handmatige handeling.

Al met al zeer tevreden.

Agrippa B.V.

Prima product en aardige behulpzame support. Het pakket is altijd online, snel en up-to-date. Er wordt voor ons wel teveel een afwachtende houding aangenomen als het gaat om nieuwe voorstellen en... Prima product en aardige behulpzame support. Het pakket is altijd online, snel en up-to-date. Er wordt voor ons wel teveel een afwachtende houding aangenomen als het gaat om nieuwe voorstellen en zeker als het gaat om zaken die voor eenieder handig zijn (althans zeker geen belemmering vormen), maar toch in een wachtrij komen te staan waarvan wij al weten dat er dus vrijwel zeker niet gaat komen. Wij moeten dan verder met functies die ons niet voldoende dienen, ofwel: tekortkomingen.

Vendere consultancy & training B.V.

Fantastisch!!

Fantastisch!!

Zelden neem ik de tijd een beoordeling te schrijven. Ik verwacht namelijk gewoonweg goede service van een dienstverlener en als iets niet goed is, zal ik dat met de betrokken partij zelf delen in plaats van iemand of een bedrijf publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. De ervaring die ik met WeFact heb opgedaan is echter zo uitzonderlijk goed dat het zeker een zeer positieve beoordeling waard is.

Hoewel ik "slechts" een onbetaald proefabonnement had, werd ik geweldig geholpen. Vragen per mail werden enorm snel beantwoord en telkens ook correct afgehandeld. Ook de telefonische helpdesk is uitmuntend; geen bandjes of keuzemenu, maar steeds direct iemand aan de lijn en letterlijk elke medewerker kon elke vraag beantwoorden.

Dankzij deze geweldige hulp kon ik meerdere administraties (met 15 jaar historie) in enkele dagen perfect overzetten en heb ik de eerste facturen gisteren de deur uit kunnen doen. De gebruikksvriendelijkheid van WeFact gaat ons bedrijf direct heel veel tijd besparen.

Bedankt!

Alex Jeensma

Geweldig pakket en eenvoudig om zelf de facturatie te doen. De boekhoudkoppeling is helemaal handig. Zo kan ik zelf mijn facturatie doen en kan mijn boekhouder periodiek automatisch deze facturen... Geweldig pakket en eenvoudig om zelf de facturatie te doen. De boekhoudkoppeling is helemaal handig. Zo kan ik zelf mijn facturatie doen en kan mijn boekhouder periodiek automatisch deze facturen importeren in Twinfield.

Nieuwe inkoopmodule werkt ook fantastisch!

Maurice LedSup. / Reclameglas

We maken nu een aantal maanden gebruik van WeFact i.c.m. de koppeling met Exact. Exact voor de back-office activiteiten (financieel-management en administratie) en Wefact voor de front-office zaken.... We maken nu een aantal maanden gebruik van WeFact i.c.m. de koppeling met Exact. Exact voor de back-office activiteiten (financieel-management en administratie) en Wefact voor de front-office zaken. De functies die WeFact aanbiedt werken allen en zijn stabiel. Hier zijn wij zeer tevreden over. Wel kunnen wij er niet omheen dat WeFact een uitgekleed ERP systeem is. De functionaliteiten zijn dus basic. Zaken als deelleveringen, uploaden van artikelbestanden, uitdraaien orderpick-, assemblage- en magazijnbonnen, samengestelde artikelen, interne artikelgegevens, inkooporders, voorraadbeheer en projectopvolging zijn onbekend voor WeFact. Deze zaken dienen dus met work-arounds opgevangen te worden. Mooie is dat WeFact hiermee bekend is. O.b.v. prioriteiten werkt men aan de verdere uitbreiding van Wefact. Dit is onderscheidend t.o.v. andere aanbieders van dit soort systemen. De ondersteuning van WeFact is dus zeer positief te noemen. Zaken worden snel opgevolgd en men denkt mee. Nicole mag hierbij niet onbenoemd blijven!

Kortom, een aan te bevelen pakket!

Pool Communicatie

Snelle service en denken goed met je mee!

Bob van Etten | Doubledog

Ik maak al een aantal jaar gebruik van WeFact. Wefact is vooral heel erg eenvoudig te gebruiken, je hebt er eigenlijk geen handleiding voor nodig, het meeste wijst zichzelf uit. Wanneer ik toch een... Ik maak al een aantal jaar gebruik van WeFact. Wefact is vooral heel erg eenvoudig te gebruiken, je hebt er eigenlijk geen handleiding voor nodig, het meeste wijst zichzelf uit. Wanneer ik toch een vraag heb, heb ik binnen mum van tijd een antwoord van de helpdesk.