Gebruiksgemak van het product
9.5/10
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Qaraqter

WeFact presenteert zich niet als boekhoudpakket, maar als online facturatieprogramma. Het is vooral bedoeld voor ZZP'ers en het MKB. En dat doen ze heel erg goed. Je kunt net als bij Moneybird... WeFact presenteert zich niet als boekhoudpakket, maar als online facturatieprogramma. Het is vooral bedoeld voor ZZP'ers en het MKB. En dat doen ze heel erg goed. Je kunt net als bij Moneybird online offerte's maken en factureren versturen. Het pakket voorkomt foutieve BTW-berekeningen of fouten in de factuurnummering. Je prospects kunnen offertes online accepteren, waarna je die kunt omzetten in een factuur.

Eén van de manieren waarop WeFact zich onderscheidt, is de vrijheid die je hebt om je factuur in huisstijl op te maken. Je hebt daar namelijk de volledige controle over en dat is t.o.v. andere facturatiepakketten echt uniek. Een factuur van Moneybird, Factuursturen of Twinfield herken je namelijk direct.

Technisch is WeFact dik in orde. Je kunt er ook inkoopfacturen in verwerken. Er is net als bij Moneybird een API beschikbaar, waardoor je het aan je eigen systemen kunt koppelen. Dat is handig, aangezien het geen boekhoudpakket is. Wij hebben WeFact bijvoorbeeld gekoppeld aan Twinfield en dat werkt na wat instellen perfect. Ook de koppeling met het Centraal Invorderings Bureau (CIB) is handig. Dan kun je in één klik je vordering uit handen te geven. Nieuwsgierig? Dan kun je WeFact ook 1 maand kosteloos uittesten.

Goedideemedia

Ik ben al jaren blije klant van WeFact. Goede prijs voor mooie diensten. De diensten worden ook steeds verder uitgebreid met nuttige nieuwe features. Het design wordt beetje voor beetje verbeterd... Ik ben al jaren blije klant van WeFact. Goede prijs voor mooie diensten. De diensten worden ook steeds verder uitgebreid met nuttige nieuwe features. Het design wordt beetje voor beetje verbeterd om steeds fijner te werken. De abonnementen functie is echt een redding voor mijn administratie. De helpdesk is snel en betrokken!

Tachup Deco Projecten

Klantgericht, klantvriendelijk en komt in korte tijd met oplossingen bij vragen en opmerkingen in de praktijk. Daar wordt je blij van.

Annemarie Timmermans / Camina

Als ZZP-er heb ik lang geworsteld bij het maken van facturen. Blij met voor mezelf werken, maar financiële admin is niet mijn ding. Sinds ik Wefact gebruik gaat het gewoon goed!

Klusservice Pieter

WeFact is heel gebruikersvriendelijk facturatieprogramma met klantvriendelijke medewerkers. Wij zullen het iedereen aanraden die op is zoek is naar een goed facturatieprogramma.

de Thuishoeve

WeFact is een prettig werkend programma. Er zijn veel functies, en de terminologie en lay-out zijn allemaal erg gebruiksvriendelijk. Hier en daar zijn wat kleine puntjes van functies die dan net... WeFact is een prettig werkend programma. Er zijn veel functies, en de terminologie en lay-out zijn allemaal erg gebruiksvriendelijk. Hier en daar zijn wat kleine puntjes van functies die dan net niet kunnen (bijv. een opmerking op factuur), maar in de helpdesk zijn er dan ook weer manieren aangegeven om dit op te lossen of te omzeilen. Wij zijn tevreden.

Joel van WouwLite

WeFact is betaalbaar, overzichtelijk en modern. Alle basisfunctionaliteiten die een ZZP'er nodig heeft zijn aanwezig. Enkele voorbeelden hiervan zijn natuurlijk offertes en facturen, eigen huisstijl... WeFact is betaalbaar, overzichtelijk en modern. Alle basisfunctionaliteiten die een ZZP'er nodig heeft zijn aanwezig. Enkele voorbeelden hiervan zijn natuurlijk offertes en facturen, eigen huisstijl in alle vormen van communicatie, iDEAL integratie en voor mij heel belangrijk: het verwerken van inkoop facturen.

Doordat WeFact koppelingen aanbiedt voor externe boekhoudsystemen wordt het bijzonder eenvoudig om ook een krachtige boekhouding bij te houden waarbij er dagelijks gesynchroniseerd worden tussen diensten.

Als kleine ondernemer ben ik bijzonder tevreden en ik kan er prima mee uit de voeten! Zeker een aanrader als je net bent gestart!

Edwin van Zelst/ evz cleaning

Mijn ervaring is dat ik er prettig mee kan werken, het eenvoudig is in gebruik, en overzichtelijk is .