Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

John Meijer administraties & Adviseurs

Het is een geweldig programma om te gebruiken. Zelfs voor de mensen die weinig tot geen computer handigheid hebben is dit een heerlijk programma. Factuurtje maken en mailen doe je in een minuut of... Het is een geweldig programma om te gebruiken. Zelfs voor de mensen die weinig tot geen computer handigheid hebben is dit een heerlijk programma. Factuurtje maken en mailen doe je in een minuut of wat!
Inrichten van alles ook super simpel. Prachtig overzicht in je dashboard van nog te ontvangen facturen e.d.
Super veel hulp via de chat als in ingelogd bent en indien nodig heb je telefonisch contact.
Ik raad het iedereen aan.

VanderWeegenBegeleiding

Gebruiksvriendelijk online product, met een duidelijke en overzichtelijke lay out voor zowel startende als ervaren ondernemers. Snelle service via de helpdesk. Pluspunt is de mogelijkheid om zelf... Gebruiksvriendelijk online product, met een duidelijke en overzichtelijke lay out voor zowel startende als ervaren ondernemers. Snelle service via de helpdesk. Pluspunt is de mogelijkheid om zelf de lay out van de facturen te ontwerpen.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Optimum Onderhoud(t) BV

Ik maak gebruik van WeFact voor de administratie van mijn onderhoudsbedrijf. Zowel offertes, facturen als inkoopfacturen worden eenvoudig aangemaakt. Het logistieke proces tbv de communicatie met de... Ik maak gebruik van WeFact voor de administratie van mijn onderhoudsbedrijf. Zowel offertes, facturen als inkoopfacturen worden eenvoudig aangemaakt. Het logistieke proces tbv de communicatie met de klant is uiterst efficient en optimaal.