Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

van der Horst Verwarming

Veel programma`s getest, en tot vervelends toe er noiet uitkomende.
Veel programma`s getest, en tot vervelends toe er noiet uitkomende.
Nu werkende met Wefact, voldoet meer als verwacht, incombinatie met me boekhoudpakket, gewoon een goed werkende oplossing waar ik als installateur naar op zoek was. En meer als betaalbaar.

Arné Dekker

Product is redelijk goed, maar met issues krijg je altijd het antwoord dat het is opgenomen. Er echt daadwerkelijk achteraan gaan, dat het goed komt, lukt blijkbaar niet.

Hospitainer B.V.

Mara van de Helpdesk heeft even mijn factuur ingericht! Had het niet beter gekund!

Indrukwekkende eerste indruk in de bereidwilligheid up and running te komen

Beste factuur programma! En de beste klantenservice!

Briljan

Sinds een paar weken ben ik gebruiker van WeFact. Ik heb aardig wat pakketten gebruikt in de afgelopen jaren en ik heb de laatste tijd veel programma's getest. De meeste pakketten hebben naar mijn... Sinds een paar weken ben ik gebruiker van WeFact. Ik heb aardig wat pakketten gebruikt in de afgelopen jaren en ik heb de laatste tijd veel programma's getest. De meeste pakketten hebben naar mijn idee nog een professionaliseringsslag te maken, maar gelijk vanaf het begin kon ik met WeFact goed overweg. Alles werkt zoals ik het verwacht: de knoppen op de juiste plek, snelle verwerking van bonnen, veel mogelijkheden, overzichtelijk en ik weet wat ik aan het doen ben. Daarnaast heb ik nog nooit zo'n goede helpdesk meegemaakt. Ik krijg altijd heel snel en een relevant antwoord. Bij het instellen van de eigen mailserver zodat ik facturen kan uitsturen vanaf mijn eigen mailadres, kreeg ik ook erg kundige hulp. Kortom: ik ben blij dat ik ben overgestapt.

MeijerIT.be

Ondertussen werk ik op advies van een andere gebruiker nu ruim een jaar met WeFact. Eens alles ingericht is een zeer fijn facturatiepakket waar zowel ik als klant vanwege het gebruiksgemak, mijn... Ondertussen werk ik op advies van een andere gebruiker nu ruim een jaar met WeFact. Eens alles ingericht is een zeer fijn facturatiepakket waar zowel ik als klant vanwege het gebruiksgemak, mijn klanten vanwege de overzichtelijke facturen en betaalgemak en de boekhouder zeer tevreden over zijn!