Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

De Bemanning

Het valt uiteindelijk een beetje tegen qua gebruiksgemak.
Het valt uiteindelijk een beetje tegen qua gebruiksgemak.
Wefact heeft heel veel features die op mijn wenslijst stonden, maar de interface is weinig overzichtelijk. De layouts van lange facturen/offertes zijn ook niet handig/overzichtelijk.

Reactie WeFact B.V.:

Bedankt voor het delen van je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met het gebruiksgemak...
Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met het gebruiksgemak van WeFact. We horen graag waar je tegenaan loopt! Zou je contact met ons willen opnemen via helpdesk@wefact.nl of 085 - 732 57 00 voor verdere toelichting?

TMdesign

Hallo,
In het begin was het effe zoeken hoe alles in elkaar zat. Gelukkig kon ik een paar weken oefenen alvorens ik serieus kon beginnen met de facturen maken.
Nu bijna 2 maanden ervaring...
Hallo,
Nu bijna 2 maanden ervaring te hebben gedaan moest ik toch goed kijken of ik iemand een herinnering kon sturen. In het begin klikte ik op versturen van herinneringen. Toch waren er een paar klanten die ondanks herinneringen toch hadden betaald. Denk dat de omschrijving van verschillende klanten op de afschriften anders zijn dan wat jullie willen. Sommige klanten betalen 2 facturen ineens on 1 noemer. En dat is waarschijnlijk door compuyersysteem niet te herkennen. Ik kijk nu eerst alles na voor dat ik een herinnering laat versturen.
Voor de rest prima.

Nagellak.nl

Ontzettend makkelijk en overzichtelijk administratiesysteem.

Camperverhuur Noordeloos

Goede hulp en fijn in gebruik

Horeca Beveiliging Haaglanden

Is een perfect programma voor je facturen en administratie te doen.

Madmen Avenue

Mijn account werd uit het niets geblokkeerd. Ik ben alles kwijt. Ik heb geen toegang meer tot mijn administratie van een paar jaar. Ik bel ze, ik mail ze en ik krijg niets te horen. Ze nemen niet op... Mijn account werd uit het niets geblokkeerd. Ik ben alles kwijt. Ik heb geen toegang meer tot mijn administratie van een paar jaar. Ik bel ze, ik mail ze en ik krijg niets te horen. Ze nemen niet op en ze geven geen antwoord. Ik kan geen kwartaal aangifte doen, niets. Ik gebruik het al een paar jaar zonder problemen en dan dit uit het niets. Zo bizar. Kunnen jullie aub mijn account weer herstellen!?

Reactie WeFact B.V.:

We hebben een aantal veiligheidssystemen om het gebruik van WeFact te analyseren en misbruik te voorkomen. Helaas is jouw gedrag ten onrechte bestempeld als misbruik. Inmiddels is er contact geweest... We hebben een aantal veiligheidssystemen om het gebruik van WeFact te analyseren en misbruik te voorkomen. Helaas is jouw gedrag ten onrechte bestempeld als misbruik. Inmiddels is er contact geweest en kun je weer gebruik maken van WeFact. Excuses dat dit gebeurd is.
We zijn blij dat je al jaren tevreden gebruik maakt van WeFact!

De Spiegel zonwering

Erg goed en overzichtelijk. Wij gebruiken het voor offertes en uitgaande facturering

Renier Vermaak, Picto Nederland

Goed, fijne service en gebruik