Gebruiksgemak van het product
9.5/10
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Delphino Consultancy B.V.

Sinds begin dit jaar met WeFact aan de slag, op aanraden van Z! Accountants. De facturering loopt perfect, ben nog niet tegen problemen aangelopen daarbij.
Naast het normale gebruik zijn we...
Naast het normale gebruik zijn we WeFact ook aan het integreren in een web site voor de verkoop van online trainingen, gebruik makend van de WeFact API. De support daarbij, zowel bij vragen als bij het inrichten van een (gratis) ontwikkelomgeving is zonder meer perfect.

Mieke

In de eerste instantie wilde wij overstappen op het programma snelstart. Dit zou voor onze boekhouder het makkelijkst zijn omdat hij hier al mee werkt. Na een proefperiode hebben wij er met gierende... In de eerste instantie wilde wij overstappen op het programma snelstart. Dit zou voor onze boekhouder het makkelijkst zijn omdat hij hier al mee werkt. Na een proefperiode hebben wij er met gierende banden van afgezien (urenlange wachtrijen aan de telefoon en een "offerte" van ruim 900 euro voor hulp bij het inrichten van de huisstijl).
Al onze pijlen toen gezet op Wefact. Wat een verademing. In onze proefperiode voelde ik me al gelijk vertrouwd met het programma. Alles zo overzichtelijk. Linda van de Helpdesk heeft me heel geduldig en fijn geholpen met alles in te richten (superbedankt Linda!). Ik kreeg op al mijn vragen per mail dezelfde dag al antwoord. Ook telefonisch.
Ik sta op het punt om mijn oude administratie af te sluiten en vol met wefact aan de slag te gaan. Ik heb er zin in.
Oh en niet te vergeten te melden dat ik gewoon alles kan exporteren naar mijn boekhouder. Die ook blij!

GoInteractiv

Zowel telefonisch als per e-mail altijd snel geholpen.

van der Horst Verwarming

Veel programma`s getest, en tot vervelends toe er noiet uitkomende.
Veel programma`s getest, en tot vervelends toe er noiet uitkomende.
Nu werkende met Wefact, voldoet meer als verwacht, incombinatie met me boekhoudpakket, gewoon een goed werkende oplossing waar ik als installateur naar op zoek was. En meer als betaalbaar.

Arné Dekker

Product is redelijk goed, maar met issues krijg je altijd het antwoord dat het is opgenomen. Er echt daadwerkelijk achteraan gaan, dat het goed komt, lukt blijkbaar niet.

Hospitainer B.V.

Mara van de Helpdesk heeft even mijn factuur ingericht! Had het niet beter gekund!

Indrukwekkende eerste indruk in de bereidwilligheid up and running te komen

Beste factuur programma! En de beste klantenservice!

Briljan

Sinds een paar weken ben ik gebruiker van WeFact. Ik heb aardig wat pakketten gebruikt in de afgelopen jaren en ik heb de laatste tijd veel programma's getest. De meeste pakketten hebben naar mijn... Sinds een paar weken ben ik gebruiker van WeFact. Ik heb aardig wat pakketten gebruikt in de afgelopen jaren en ik heb de laatste tijd veel programma's getest. De meeste pakketten hebben naar mijn idee nog een professionaliseringsslag te maken, maar gelijk vanaf het begin kon ik met WeFact goed overweg. Alles werkt zoals ik het verwacht: de knoppen op de juiste plek, snelle verwerking van bonnen, veel mogelijkheden, overzichtelijk en ik weet wat ik aan het doen ben. Daarnaast heb ik nog nooit zo'n goede helpdesk meegemaakt. Ik krijg altijd heel snel en een relevant antwoord. Bij het instellen van de eigen mailserver zodat ik facturen kan uitsturen vanaf mijn eigen mailadres, kreeg ik ook erg kundige hulp. Kortom: ik ben blij dat ik ben overgestapt.