Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

van den berk tuinmachines

Super dat men je feedback aanneemt en aanpast, en doorgeeft wanneer ze e.e.a. aangepast hebben

van der Giessen administraties

Fijn programma om mee te werken! helpdesk is snel en vakkundig!

Delphino Consultancy B.V.

Sinds begin dit jaar met WeFact aan de slag, op aanraden van Z! Accountants. De facturering loopt perfect, ben nog niet tegen problemen aangelopen daarbij.
Naast het normale gebruik zijn we...
Naast het normale gebruik zijn we WeFact ook aan het integreren in een web site voor de verkoop van online trainingen, gebruik makend van de WeFact API. De support daarbij, zowel bij vragen als bij het inrichten van een (gratis) ontwikkelomgeving is zonder meer perfect.

Mieke

In de eerste instantie wilde wij overstappen op het programma snelstart. Dit zou voor onze boekhouder het makkelijkst zijn omdat hij hier al mee werkt. Na een proefperiode hebben wij er met gierende... In de eerste instantie wilde wij overstappen op het programma snelstart. Dit zou voor onze boekhouder het makkelijkst zijn omdat hij hier al mee werkt. Na een proefperiode hebben wij er met gierende banden van afgezien (urenlange wachtrijen aan de telefoon en een "offerte" van ruim 900 euro voor hulp bij het inrichten van de huisstijl).
Al onze pijlen toen gezet op Wefact. Wat een verademing. In onze proefperiode voelde ik me al gelijk vertrouwd met het programma. Alles zo overzichtelijk. Linda van de Helpdesk heeft me heel geduldig en fijn geholpen met alles in te richten (superbedankt Linda!). Ik kreeg op al mijn vragen per mail dezelfde dag al antwoord. Ook telefonisch.
Ik sta op het punt om mijn oude administratie af te sluiten en vol met wefact aan de slag te gaan. Ik heb er zin in.
Oh en niet te vergeten te melden dat ik gewoon alles kan exporteren naar mijn boekhouder. Die ook blij!

GoInteractiv

Zowel telefonisch als per e-mail altijd snel geholpen.