Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Smaal Afbouw

Geweldig...ik heb inmiddels 4 accounts voor 2 bedrijven en 2 verenigingen. Fantastische helpdesk die gewoon te bereiken is...maar in principe niet nodig hebt omdat het erg éénvoudig in gebruik... Geweldig...ik heb inmiddels 4 accounts voor 2 bedrijven en 2 verenigingen. Fantastische helpdesk die gewoon te bereiken is...maar in principe niet nodig hebt omdat het erg éénvoudig in gebruik is.
Prijs is OK voor bedrijven...alleen hoop ik dat het voor de 2 verenigingen niet duurder wordt omdat we daar geen winst maken.

Reactie WeFact B.V.:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over WeFact! Daar doen we het voor :)

OZCAR

WeFact levert een goed product met fantastische support. Het is een behoorlijk compleet pakket voor verkoopfacturen. (Ik heb geen ervaring met de inkoopfacturen-module omdat wij daar een ander... WeFact levert een goed product met fantastische support. Het is een behoorlijk compleet pakket voor verkoopfacturen. (Ik heb geen ervaring met de inkoopfacturen-module omdat wij daar een ander product voor gebruiken.) In het sporadische geval dat iets niet mogelijk is, wordt daar open over gecommuniceerd en wordt dit opgepakt als een ontwikkelsuggestie. Kortom: WeFact werkt zoals een goed IT-bedrijf hoort te werken!

Prima Flora V.O.F.

Super fijne helpdesk, krijg altijd direct antwoord bij vragen.

IT Knowledge

Mooie pakket.
Mooie pakket.
1 verbeter punt wat ik dan vindt = factuur nummer reset per maand. Dus als je F[yy][maand]001 gebruikt wordt elke maand weer gestart. Een optie om alleen op yy/jaar weer bij 1 te beginnen zou super zijn!

Webprepare

Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van Moneybird tóch besloten om de stap te maken naar WeFact. Simpelweg omdat mijn boekhouder meer uit handen gaat nemen, en zij werken met Exact online. WeFact... Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van Moneybird tóch besloten om de stap te maken naar WeFact. Simpelweg omdat mijn boekhouder meer uit handen gaat nemen, en zij werken met Exact online. WeFact koppelt ook met Exact Online en zo is het circeltje weer rond.

WeFact is betrouwbaar, voordelig en uiterst simpel in zijn gebruik. Ik ben er ongeveer 7 jaar geleden mee in aanraking gekomen en heb het toen ook naar alle tevredenheid gebruikt.

Als ik toch nog een puntje van kritiek mag geven is het de user interface. Alhoewel simpel en eenvoudig wil het oog ook wat. En het ziet er nog precies hetzelfde uit als zo een 7 jaar geleden. Een gehele overhaul van de UI hoeft zeker niet, maar een wat modernere look-and-feel zou zeer welkom zijn!

MeijerIT.be

Ondertussen hebben wij dit pakket bij meerdere klanten geïmplementeerd, gaande van basic gebruik tot complexere use-cases waarbij ook de API wordt gebruikt.

Zowel voor de eindgebruiker...

Zowel voor de eindgebruiker als de developer is het een zeer logisch opgebouwd en gebruiksvriendelijk pakket. Met de recente toevoeging van de mogelijkheid tot aanpassen van de bestandsnamen van de gegenereerde documenten is de flexibiliteit enkel nog toegenomen.

Samen met de mogelijkheid om een debiteurgroep te kunnen mailen kan een vereniging die moeite heeft om GDPR-compliant te werken toch eenvoudig een hele groep mailen zonder dat alle e-mailadressen in het vak "aan" staan.

In België kan men zelfs punten (en daarmee geld) verdienen met WeFact:

“De club maakt gebruik van een digitaal managementtool voor het centraal beheren van ledenadministratie en/of communicatie. (voorbeeld: Twizzit, Teamleader, …)”

Gezien het pakket hieraan voldoet aan een fractie van de kosten van bijvoorbeeld Twizzit is het ook nog eens een budgetvriendelijke oplossing die het bestuur van deze club 80% van het werk uit handen heeft kunnen nemen door vergaande automatisering en opvolging van de betalingen (voor zover de betaallink via Mollie.com wordt gebruikt uiteraard).

Mits met nog wat kleine aanpassingen/beleidswijzigingen (het niet hoeven invullen van een BTW-nummer bij aanschaf bijvoorbeeld, een VZW is zelden BTW-plichtig) evenals het pakket inrichten op het niet-BTW-plichtig zijn) kan er zeker nog een extra markt aangeboord worden.

Ook voor mijn eigen administratie gebruik ik WeFact en ik kan enkel maar positief zijn, ook de support is zeer snel en kundig!

Kempische Naaimachine Service

Ik zou het iedereen aanrader hoe makeleijk Wefact werkt, en dat ze een heel goeie service hebben.
Stuurt een mailtje savonds met een vraagje ,en smorgenss heb je de oplossing.