Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

de Thuishoeve

WeFact is een prettig werkend programma. Er zijn veel functies, en de terminologie en lay-out zijn allemaal erg gebruiksvriendelijk. Hier en daar zijn wat kleine puntjes van functies die dan net... WeFact is een prettig werkend programma. Er zijn veel functies, en de terminologie en lay-out zijn allemaal erg gebruiksvriendelijk. Hier en daar zijn wat kleine puntjes van functies die dan net niet kunnen (bijv. een opmerking op factuur), maar in de helpdesk zijn er dan ook weer manieren aangegeven om dit op te lossen of te omzeilen. Wij zijn tevreden.

Joel van WouwLite

WeFact is betaalbaar, overzichtelijk en modern. Alle basisfunctionaliteiten die een ZZP'er nodig heeft zijn aanwezig. Enkele voorbeelden hiervan zijn natuurlijk offertes en facturen, eigen huisstijl... WeFact is betaalbaar, overzichtelijk en modern. Alle basisfunctionaliteiten die een ZZP'er nodig heeft zijn aanwezig. Enkele voorbeelden hiervan zijn natuurlijk offertes en facturen, eigen huisstijl in alle vormen van communicatie, iDEAL integratie en voor mij heel belangrijk: het verwerken van inkoop facturen.

Doordat WeFact koppelingen aanbiedt voor externe boekhoudsystemen wordt het bijzonder eenvoudig om ook een krachtige boekhouding bij te houden waarbij er dagelijks gesynchroniseerd worden tussen diensten.

Als kleine ondernemer ben ik bijzonder tevreden en ik kan er prima mee uit de voeten! Zeker een aanrader als je net bent gestart!

Edwin van Zelst/ evz cleaning

Mijn ervaring is dat ik er prettig mee kan werken, het eenvoudig is in gebruik, en overzichtelijk is .

Hans Planje / Massage in Bedrijf

Een fijn en overzichtelijk programma om mee te werken! Plus een vriendelijke helpdesk voor vragen.

OVK webdesign

Ik ben zeer tevreden over het gebruik met Wefact. Ik gebruik dit al heel veel jaren. Als klanten vragen wat ik gebruik geef ik ze de tip om het ook te gebruiken> wat ik nog mis, is de mogelijkheid... Ik ben zeer tevreden over het gebruik met Wefact. Ik gebruik dit al heel veel jaren. Als klanten vragen wat ik gebruik geef ik ze de tip om het ook te gebruiken> wat ik nog mis, is de mogelijkheid bij klanten om bijvoorbeel bij notities het contract van de klant als bijlage op te slaan, of een contract te maken met eigen velden

Solid Media

WeFact speelt al heel wat jaren een belangrijk onderdeel in het automatiseren van mijn terugkomende facturen. De makkelijke interface en koppeling met Mollie zorgen ervoor dat ik heel weinig tijd... WeFact speelt al heel wat jaren een belangrijk onderdeel in het automatiseren van mijn terugkomende facturen. De makkelijke interface en koppeling met Mollie zorgen ervoor dat ik heel weinig tijd hoef te besteden aan het innen van facturen.

Epulz

Wij werken al zo'n 10 jaar met WeFact voor onze organisatie. Voor ons echt de perfect oplossing voor onze administratie. erg makkelijk en overzichtelijk. Daarnaast is het heel prettig dat het... Wij werken al zo'n 10 jaar met WeFact voor onze organisatie. Voor ons echt de perfect oplossing voor onze administratie. erg makkelijk en overzichtelijk. Daarnaast is het heel prettig dat het continu ontwikkeld wordt en aangedragen verbeterpunten worden meegenomen met updates.

Rene

Wefact is mijn dagelijkse tool voor offertes, abonnementen en facturen. Top product. Online factureren was nog nooit zo eenvoudig. Heb Wefact dan ook al regelmatig bij relaties aangeraden, die er... Wefact is mijn dagelijkse tool voor offertes, abonnementen en facturen. Top product. Online factureren was nog nooit zo eenvoudig. Heb Wefact dan ook al regelmatig bij relaties aangeraden, die er ook weer tevreden over zijn.

Simon Sol

Hallo,

Heb een zeer goede ervaring met WeFact,
Is zeer gebruiksvriendelijk en als er updates zijn worden deze tijdig aangegeven.
Zou het iedereen aanraden om WeFact te gaan...
Hallo,

Heb een zeer goede ervaring met WeFact,
Zou het iedereen aanraden om WeFact te gaan gebruiken.

Groet,
Sol Bouwservice