Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Joart van Driel / Cruzado

Wefact gebruik ik voor het opmaken van mijn facturen, het bijhouden van mijn gemaakte of niet gemaakte betalingen en een korte lijn naar mijn boekhouder voor het uitwisselen van gegevens voor... Wefact gebruik ik voor het opmaken van mijn facturen, het bijhouden van mijn gemaakte of niet gemaakte betalingen en een korte lijn naar mijn boekhouder voor het uitwisselen van gegevens voor bijvoorbeeld opmaak Jaarcijfers. Inmiddels gebruik ik Wefact al enkel jaren en ben nog geen tool tegengekomen die van deze gebruikersgemak is voorzien. Zelden komt het voor dat ik een vraag heb gezien de vriendelijkheid van het systeem, maar mocht dit toch voorkomen wordt ik direct dezelfde dag geholpen zodat dit geen invloed heeft op de activiteiten binnen mijn organisatie!

Badd Dimes

Al sinds 2012 maak ik gebruik van WeFact. Voor mij super helder en handig om mijn administratie bij te houden.
De innovatie door de jaren heen is super! Voor een betaalbaar bedrag een...
De innovatie door de jaren heen is super! Voor een betaalbaar bedrag een complete omgeving voor je administratie!

RJ Pre-Press

Prima gebruiksvriendelijk pakket voor de wat kleinere ondernemingen

Provence Villas

Eenvoudig in gebruik, facturatie in eigen huisstijl binnen slechts enkele kliks.

Qaraqter

WeFact presenteert zich niet als boekhoudpakket, maar als online facturatieprogramma. Het is vooral bedoeld voor ZZP'ers en het MKB. En dat doen ze heel erg goed. Je kunt net als bij Moneybird... WeFact presenteert zich niet als boekhoudpakket, maar als online facturatieprogramma. Het is vooral bedoeld voor ZZP'ers en het MKB. En dat doen ze heel erg goed. Je kunt net als bij Moneybird online offerte's maken en factureren versturen. Het pakket voorkomt foutieve BTW-berekeningen of fouten in de factuurnummering. Je prospects kunnen offertes online accepteren, waarna je die kunt omzetten in een factuur.

Eén van de manieren waarop WeFact zich onderscheidt, is de vrijheid die je hebt om je factuur in huisstijl op te maken. Je hebt daar namelijk de volledige controle over en dat is t.o.v. andere facturatiepakketten echt uniek. Een factuur van Moneybird, Factuursturen of Twinfield herken je namelijk direct.

Technisch is WeFact dik in orde. Je kunt er ook inkoopfacturen in verwerken. Er is net als bij Moneybird een API beschikbaar, waardoor je het aan je eigen systemen kunt koppelen. Dat is handig, aangezien het geen boekhoudpakket is. Wij hebben WeFact bijvoorbeeld gekoppeld aan Twinfield en dat werkt na wat instellen perfect. Ook de koppeling met het Centraal Invorderings Bureau (CIB) is handig. Dan kun je in één klik je vordering uit handen te geven. Nieuwsgierig? Dan kun je WeFact ook 1 maand kosteloos uittesten.

Goedideemedia

Ik ben al jaren blije klant van WeFact. Goede prijs voor mooie diensten. De diensten worden ook steeds verder uitgebreid met nuttige nieuwe features. Het design wordt beetje voor beetje verbeterd... Ik ben al jaren blije klant van WeFact. Goede prijs voor mooie diensten. De diensten worden ook steeds verder uitgebreid met nuttige nieuwe features. Het design wordt beetje voor beetje verbeterd om steeds fijner te werken. De abonnementen functie is echt een redding voor mijn administratie. De helpdesk is snel en betrokken!

Tachup Deco Projecten

Klantgericht, klantvriendelijk en komt in korte tijd met oplossingen bij vragen en opmerkingen in de praktijk. Daar wordt je blij van.