Verbeek

Secht

Uw ervaring

Bestelling niet geleverd geen geld terug niet bereikbaar

Webshop voor honden nl

product zou na 2 dagen aankomen netjes betaald er werd niets geleverd mails word niet op gereageerd van 14 april ben ik al bezig voor mijn geld terug te krijgen na heel veel mails te sturen en... product zou na 2 dagen aankomen netjes betaald er werd niets geleverd mails word niet op gereageerd van 14 april ben ik al bezig voor mijn geld terug te krijgen na heel veel mails te sturen en blijven doorzetten heb ik eindelijk mijn geld na meer dan 1 maand nog nooit zo een slechte ervaring gehad met websites nooit iets bestellen alleen maar ellende

Zeer slecht

carl kootstra

Supper!

goed!

Daniellevandruten

Slecht

Uw ervaring

1 artikel geleverd wacht al een maand op de rest telefoonnummer doet het niet op mail reageren ze niet

Hans Vermeulen

Vreselijk bedrijf :

Uw ervaring

Spullen besteld en netjes betaald, maar leveren vergeet het maar.
Reageren niet op mail en zijn telefonisch niet berijkbaar.
Ik ga hier nu aangifte van doen.

Vreselijk bedrijf. Bestellen en betalen gaat makkelijk maar leveren doen ze niet. Er wordt niet gereageerd op mailtjes, telefoon wordt niet opgenomen. Na 2 berichten op fb uiteindelijk mn geld terug... Vreselijk bedrijf. Bestellen en betalen gaat makkelijk maar leveren doen ze niet. Er wordt niet gereageerd op mailtjes, telefoon wordt niet opgenomen. Na 2 berichten op fb uiteindelijk mn geld terug gekregen.

Claude Vansteenbrugge

Super slecht.

Uw ervaring

Bij de bestelling en betaling waren er geen problemen maar daarna kwam de ellende en het ergste is dat ze niet eens reageren als je naar een oplossing vraagt.

Pas op OPLICHTERS

Uw ervaring

Reageren niet en versturen niets

Claude Vansteenbrugge

Producten die bij de bestelling in voorraad zijn blijken bij levering niet in voorraad.
Op e-mails met vraag naar oplossing krijgen wij geen antwoord.
Product geannuleerd en geen...
Op e-mails met vraag naar oplossing krijgen wij geen antwoord.
Product geannuleerd en geen terugbetaling ontvangen.
Alles wat ze beloven op hun website naar service toe doen ze niet.

Uw ervaring

Ruim aanbod en vlotte bestel en betaal mogelijkheid.
Voor de rest: NIET TE BETROUWEN webshop.

S. Cocquyt

Hondeluik besteld en betalld op 9.11.18, op 5.12.18 nog steeds niet ontvangen. Krijg geen reactie via de klantendienst, telefonisch niet bereikbaar. Ook geen reactie via hun ticketingservice.... Hondeluik besteld en betalld op 9.11.18, op 5.12.18 nog steeds niet ontvangen. Krijg geen reactie via de klantendienst, telefonisch niet bereikbaar. Ook geen reactie via hun ticketingservice. Absolute afrader.