M. Vogels

Uw ervaring

Snelle levering, zeer netjes thuisbezorgd

Nicole Herman

Ik bestel regelmatig, meestal hondensnoepjes voor mijn groep honden

Levering is meestal vlot

Duidelijke informatie ten aanzien van het op voorraad hebben van de producten.
Makkelijk bestellen.
Goede informatie mbt bezorgen.

Goed verpakt. En snelle levering

Tot op heden alleen maar goede ervaringen..

Uw ervaring

Ik kreeg snel E-mails over de bestelling, de andere dag geleverd. Alleen geen mail ivm de tijd van bezorging.

Co van Driel

Goede ervaring.

Uw ervaring

Snel het juist produkt in huis.

Esther Vennik

Wij bestellen altijd hondenvoer en dat gaat goed en snel.
Wij bestellen altijd hondenvoer en dat gaat goed en snel.
Vervolgens krijg ik dan 3 dagen later een mail met de tekst "u heeft al langer dan 3 mnd niks besteld en we geven u daarom een kortingcode. " Daar hebben we vervolgens niks aan want die is verlopen tegen de tijd dat wij weer voer nodig hebben.
Heb ik al 2x een mail over gestuurd maar nog nooit reacties op ontvangen. Dus das een minpunt!!

Thea Bakker

Goede ervaring geen opmerkingen

Karen

Duidelijke site, goede uitleg over de producten. Alleen als ik anti worm medicijnen wilde bestellen liep elke keer de site vast, dit dan ook maar niet gedaan.
Wat ik wel echt vervelend vind...
Wat ik wel echt vervelend vind zijn dat de runderoren die ik besteld heb zonder pit zijn. Terwijl ze op de foto bij het product duidelijk met pit zijn.

Uw ervaring

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering