ging zoals verwacht

Geen idee

Uw ervaring

Ik hoop dat de herten hier niet voor doodgeschoten worden?
in een woord bahh

Yvonne Jansma

Snelle levering, prima verpakt.
De honden vinden alles even lekker.

Uw ervaring

Zeer snelle levering, soms zou ik wel wat kleinere aantallen willen kopen anders eten de honden steeds hetzelfde.
Verder absoluut een goed bedrijf.

Snelle levering goed verpakt

Uw ervaring

Op de website staat geen verpakkingsgewicht vermeld bij hondenbrokken. Het is dan ook de eerste en laatste keer dat ik bij jullie een bestelling zal doen.

Geen goede ervaring

Mireille ooms

Heel,efficiënt

Uw ervaring

Teleurgesteld. duur en niet eerlijk.

Uw ervaring

details van producten zijn niet duidelijk of getoond. Prijs zijn gelijk aan concurrentes maar voor veel minder kilos (hondenvoer) zo word je als koper getrapt.

Verder goed bestelling...

Verder goed bestelling process en delivery

Dinie Leur

Goede ervaring

Goed geregeld

Jan

Zoeken/navigeren op de website is niet echt heel handig ingericht. Van een artikel dat ik zocht gaf men aan dat het verkrijgbaar is in 3 maten, de maat die ik zocht stond echter nergens op de... Zoeken/navigeren op de website is niet echt heel handig ingericht. Van een artikel dat ik zocht gaf men aan dat het verkrijgbaar is in 3 maten, de maat die ik zocht stond echter nergens op de site. Blijkbaar haalt men een artikel dat niet voorradig helemaal van de site af in plaats van te melden dat het tijdelijk niet verkrijgbaar/voorradig is en zoek je dus voor niets de hele site af. Een levertijd vermelden zou in mijn ogen veel meer servicegericht en praktischer zijn.

Uw ervaring

Het artikel dat ik kocht bleek bij ontvangst beschadigd te zijn en dat heeft men keurig en snel opgelost door een nieuw product op te sturen. Daar bleef ik vervolgens wel ieder kwartier een email... Het artikel dat ik kocht bleek bij ontvangst beschadigd te zijn en dat heeft men keurig en snel opgelost door een nieuw product op te sturen. Daar bleef ik vervolgens wel ieder kwartier een email (soort track&trace) van ontvangen. Dan heb je binnen 24 uur je mailbox vol staan. Blijkbaar heeft men automatisering technisch nog niet alles helemaal voor elkaar.

Eenmaal wat besteld kregen we alles netjes en vlotjes binnen. Inclusief welkomstcadeau.

Uw ervaring

Snel, open en eerlijke communicatie.