Snelle correcte levering en zeer voordelig.

M.Koenen Gorter

Prima, levering ondanks Texelse boot,snelle levering

Eerste aankoop

Snel en netjes geleverd

Voor de 1e keer gebruikt en goed bevallen,

duidelijk ,snelle levering

fj dijkstra

Zeer SLECHT

Uw ervaring

Op 29 januari een bestelling geplaatst. met de vermelding voor 23:59 besteld de volgende dag in huis. De volgende dag niks. ach kan gebeuren, 3 febr nog niks. Contact gehad met de klantenservice,... Op 29 januari een bestelling geplaatst. met de vermelding voor 23:59 besteld de volgende dag in huis. De volgende dag niks. ach kan gebeuren, 3 febr nog niks. Contact gehad met de klantenservice, die kon mij niks vermelden alleen dat de bestelling in behandeling is. Maar er word gezegd als er zaterdag nog niks is bel even weer. Zaterdag 6 febr nog niks binnen, ik wil bellen, krijg ik te horen we zijn alleen op werkdagen bereikbaar. Kortom ZEER slechte nakoming van leveringsvoorwaarden, en een NOG slechtere klantenservice bij problemen.
UPDATE: maandag 8 febr kreeg ik een mailtje dat het pakket niet verzonden was omdat ik vergeten was een huisnummer in te voeren(mijn fout). dinsdag 9 febr pakket is bezorgt. Mijn mening wat betreft de klantenservice blijft negatief. na een week reageren?

Reactie Webshop Voor Honden:

Jammer om deze beoordeling terug te lezen. Zoals we met dhr Dijkstra hebben besproken, heeft hij een order geplaatst zonder huisnummer. In zo'n geval duurt het even voordat de order bij ons... Jammer om deze beoordeling terug te lezen. Zoals we met dhr Dijkstra hebben besproken, heeft hij een order geplaatst zonder huisnummer. In zo'n geval duurt het even voordat de order bij ons 'vastloopt'. Op het moment dat wij dit zien, zoeken we via internet het juiste huisnummer op en wordt de order alsnog verzonden. Dat geeft vaak wel een paar dagen vertraging. Dat onze klantenservice iets anders zou hebben gezegd kunnen wij helaas niet plaatsen.

Klasse shop!

Uw ervaring

Ik bestel hier maandelijks en ben erg tevreden over de snelle levering en correcte klantenservice.

Hans

Jullie zijn duurder dan vergelijkbare site`s

Uw ervaring

Beloven de volgende dag te leveren duurt het 3 dagen !!!!!!! voor 23:59 bestelt Jullie garanderen zelf voor 23:59 dus 23:15 is dan ruim op tijd toch .

Kunnen beloftes niet waarmaken (vóór 23.59 besteld, morgen in huis). Slechte interne communicatie. Communicatie gaat over veel schijven en alle partijen handelen en praten langs elkaar heen. Slechte... Kunnen beloftes niet waarmaken (vóór 23.59 besteld, morgen in huis). Slechte interne communicatie. Communicatie gaat over veel schijven en alle partijen handelen en praten langs elkaar heen. Slechte informatieverstrekking.

Reactie Webshop Voor Honden:

Mevrouw heeft om 22:00 de grootste kooi besteld in ons assortiment. Die neemt PostNL vanwege het formaat niet mee, dus wij hebben een koerier ingeschakeld. Deze koerier haalt in de avonduren geen... Mevrouw heeft om 22:00 de grootste kooi besteld in ons assortiment. Die neemt PostNL vanwege het formaat niet mee, dus wij hebben een koerier ingeschakeld. Deze koerier haalt in de avonduren geen zendingen meer op, waarop de zending helaas 1 dag was vertraagd.
Hierop heeft mevrouw de order gecancelled en zelf de koerier gebeld om aan te geven dat er niet geleverd moest worden. Dat was ons niet gelijk duidelijk, waardoor er even een miscommunicatie was.
De koerier heeft ons de kooi terugbezorgd en mevrouw is uiteraard gelijk volledig terugbetaald.

Correcte prijzen , snelle en correcte levering.

Uw ervaring

Correcte prijzen , snelle en correcte levering.