Els

Snelle levering. Product netjes verpakt.

Grace

Snelle en correcte levering

Uw ervaring

Was de eerste keer dus niks mee goed beoordeeld

Online bestelling

Uw ervaring

snelle levering en helemaal compleet

sibella

Heel goed

snel geleverd

Moermans Godelieve

Zeer vriendelijk en onmiddellijk geholpen

Uw ervaring

Wij kwamen van Zeeland en zijn zo over Veghel naar huis gereden. Wij zijn zeer vriendelijk en goed ontvangen

Rick Vlieger

Tot nu toe slechts 1 bestelling gedaan en die is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

M Dollee

Super snelle levering!

Uw ervaring

Fijne website en een super snelle levering. Wij bestellen diepvries eten voor de hond, andere bedrijven hebben speciale dagen voor het leveren van diepvries. Maar hond.nl bezorgd het elke werkdag... Fijne website en een super snelle levering. Wij bestellen diepvries eten voor de hond, andere bedrijven hebben speciale dagen voor het leveren van diepvries. Maar hond.nl bezorgd het elke werkdag gelijk de dag nadat ik het bestel! Super service!

A. van Ginneke

Ik heb recent een honden mat en hondenriem gekocht. Bijde producten waren erg goed verpakt voor transport en bevallen uitstekend.
Geen verzendkosten is leuk!

Uw ervaring

Recent een honden kleed en riem gekocht voor onze Mechelaar. Bijde producten waren erg goed verpakt voor transport en waren snel bezorgd! De producten bevallen allebei uitstekend!!

Rianne

Een heel duidelijke webshop, ruime keuze, snelle bezorging en overigens ontzettend netjes verpakt.

In de dozen van het diepvriesvlees van Rodi zit rijp, wat meestal gebeurd als vlees te lang buiten de vriezer is of al heel lang in de vriezer ligt. Naast het vlees ook een rond flostouw besteld, helaas was deze letterlijk na 30 seconden al kapot terwijl mijn honden met een ander flostouw ruim 2 jaar hebben gedaan.

Mijn order was in eerste instantie niet geheel compleet. Geen probleem, een telefoontje richting de klantenservice en de volgende dag (vandaag) werden de overige vleesproducten geleverd. Helaas was de doos van het vlees bijzonder nat en wederom zat de doos vol rijp.

13.04.16 UPDATE,
Inmiddels heb ik contact gehad met één van de medewerkers. Deze gaf aan dat het touw onder de garantie komt te vallen, en dat is super. Het kan natuurlijk gebeuren dat ergens een foutje is ontstaan. Wat betreft de hoeveelheid rijp in de dozen, ik kan mij niet geheel vinden in de uitleg die gegeven wordt. Desondanks, er is niet teveel vocht uit het vlees gelopen, gezien de vlees 'hamburgers' nog steeds sappig ontdooien.

Hierbij wil ik graag benadrukken dat ik op geen enkele wijze ontevreden ben over de webshop, de levering, het contact met de medewerkers of de prijs.

Uw ervaring

De dame aan de telefoon was erg vriendelijk en heeft mij super geholpen.

goed