carl kootstra

goed!

Daniellevandruten

Slecht

Uw ervaring

1 artikel geleverd wacht al een maand op de rest telefoonnummer doet het niet op mail reageren ze niet

Hans Vermeulen

Vreselijk bedrijf :

Uw ervaring

Spullen besteld en netjes betaald, maar leveren vergeet het maar.
Reageren niet op mail en zijn telefonisch niet berijkbaar.
Ik ga hier nu aangifte van doen.

Vreselijk bedrijf. Bestellen en betalen gaat makkelijk maar leveren doen ze niet. Er wordt niet gereageerd op mailtjes, telefoon wordt niet opgenomen. Na 2 berichten op fb uiteindelijk mn geld terug... Vreselijk bedrijf. Bestellen en betalen gaat makkelijk maar leveren doen ze niet. Er wordt niet gereageerd op mailtjes, telefoon wordt niet opgenomen. Na 2 berichten op fb uiteindelijk mn geld terug gekregen.

Claude Vansteenbrugge

Super slecht.

Uw ervaring

Bij de bestelling en betaling waren er geen problemen maar daarna kwam de ellende en het ergste is dat ze niet eens reageren als je naar een oplossing vraagt.

Pas op OPLICHTERS

Uw ervaring

Reageren niet en versturen niets

Claude Vansteenbrugge

Producten die bij de bestelling in voorraad zijn blijken bij levering niet in voorraad.
Op e-mails met vraag naar oplossing krijgen wij geen antwoord.
Product geannuleerd en geen...
Op e-mails met vraag naar oplossing krijgen wij geen antwoord.
Product geannuleerd en geen terugbetaling ontvangen.
Alles wat ze beloven op hun website naar service toe doen ze niet.

Uw ervaring

Ruim aanbod en vlotte bestel en betaal mogelijkheid.
Voor de rest: NIET TE BETROUWEN webshop.

S. Cocquyt

Hondeluik besteld en betalld op 9.11.18, op 5.12.18 nog steeds niet ontvangen. Krijg geen reactie via de klantendienst, telefonisch niet bereikbaar. Ook geen reactie via hun ticketingservice.... Hondeluik besteld en betalld op 9.11.18, op 5.12.18 nog steeds niet ontvangen. Krijg geen reactie via de klantendienst, telefonisch niet bereikbaar. Ook geen reactie via hun ticketingservice. Absolute afrader.

Patrick floreal

Ik heb een bestelling gedaan op 22/10/2018 ,ik heb een mail terug ontvangen dat ze niet kunnen leveren .daarna heb ik al 10tal mails gezonden ,hoe het nu verder gaat ,wij hebben het eten nodigde... Ik heb een bestelling gedaan op 22/10/2018 ,ik heb een mail terug ontvangen dat ze niet kunnen leveren .daarna heb ik al 10tal mails gezonden ,hoe het nu verder gaat ,wij hebben het eten nodigde ,maar na 3dagen nog altijd geen mail terug ontvangen ,en ik wil mijn geld terug ,hooplijk gaan ze nu antwoorden ???

Nee

Michelle Bloem

Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. Ik heb op vrijdag einde middag de bestelling geplaatst; het product was op voorraad en zou op zaterdag worden bezorgd. Ik heb geen enkele mail gehad met... Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. Ik heb op vrijdag einde middag de bestelling geplaatst; het product was op voorraad en zou op zaterdag worden bezorgd. Ik heb geen enkele mail gehad met een update van de bestelling en ook wordt er niet gereageerd op mijn vragen via de klantenservice. Inmiddels heb ik wel betaald maar nog geen pakket ontvangen en ook geen duidelijkheid over wanneer ik het dan kan verwachten.