Weblish

Kennisniveau docent
9.5/10
Niveau van de training

Erica Steehouder

De training technisch WordPress webbeheer gevolgd in 6 dagdelen. Ontzettend veel geleerd en zelfstandig een paar websites neergezet.

Mariska

Manuela is zeer flexibel en presenteert haar inhoudelijk goed opgezette cursussen en trainingen met een dosis humor én vele soorten koekjes. Aanrader!

3V-Events

Ik heb de training met veel plezier gevolgd. Veel geleerd, erg nuttig. Echt een aanrader !!

Jeanette

Leuke, goed en gezellige training op maat. Veel geleerd en nu zelf nog even flink aan de slag!!

Sandy van Rossum / Spiderwoman

Na een maand tegen de website aangekeken te hebben, kwam de VIP-training als geroepen. Erg fijn om samen met Manuela er voor te gaan zitten en de website in elkaar te zetten, zodat deze aan het... Na een maand tegen de website aangekeken te hebben, kwam de VIP-training als geroepen. Erg fijn om samen met Manuela er voor te gaan zitten en de website in elkaar te zetten, zodat deze aan het einde van de dag er top uit ziet.

Paul de Weerdt

De training was leuke beenkomst met pizza en drankjes. De medewerkers zijn erg professioneel en helpen je graag met alles.

Dboon ontwerp

Ik had mij aangemeld voor WordPress VIP cursus (1-op-1). En ik ben er super enthousiast over!
Hulp was perfect, ook na de training! Zeer helder en duidelijk. Bedankt voor alles!

Duran Elektrotechnisch Bedrijf

Manuela heeft mij uitstekend geholpen met mijn nieuwe website. Zij reageerde heel erg snel op mijn vragen. Je kan haar al je vragen stellen. Zij legt ook nog alles netjes uit hoe je dingen moet... Manuela heeft mij uitstekend geholpen met mijn nieuwe website. Zij reageerde heel erg snel op mijn vragen. Je kan haar al je vragen stellen. Zij legt ook nog alles netjes uit hoe je dingen moet wijzigen op je website. Dus ik ben zeer tevreden. Als je een nieuwe website wilt laten maken , hoef je niet verder te zoeken. Ik raad Weblish iedereen aan. Op dit moment is zij met mijn derde website bezig. Bedankt Manuela..

Www.annemariecuvelier.nl

Precies wat ik er vooraf van verwacht had.

Marjan Nijland

Na een korte uitleg, achtergrond waarom videomarketing in zetten,
meteen aan de slag en direct resultaat !
Praktisch en in een informele sfeer, goed!