Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

ECS bureau voor secretariele diensten

Een zeer nuttige training en die dingen besproken die ik direct kan gebruiken.

Denise Wijngart

Manuela leerde mij de fijne kneepjes van Wordpress Enfold en Betheme incl. visual composer.
Vanuit Leiden maakte ik de reis naar Weblish om bovengenoemde te leren. Het was het reizen meer dan waard. Met haar geduld, energie, en humor, heeft ze mij veel kennis bijgebracht. Dank je dame!!!!

Karen

Manuela van Prooijen heeft een frisse, eigen en enthousiaste aanpak en heb haar Wordpress training als zeer positief ervaren! Manuela denkt met je mee, werkte achter de schermen door aan mijn... Manuela van Prooijen heeft een frisse, eigen en enthousiaste aanpak en heb haar Wordpress training als zeer positief ervaren! Manuela denkt met je mee, werkte achter de schermen door aan mijn website om deze verder te optimaliseren en zet haar tanden in de hick-ups die wij onderweg tegen kwamen. Was ik eerst nog 'bang' om Wordpress zelf te gebruiken, nu ben ik er 24/7 mee actief. Ik zou Manuela iedereen kunnen aanraden!

StudiioWorks

Een aanrader! In een tijdsbestek van 3 ochtenden heel veel geleerd over werken met Wordpress. En Weblish als een zeer prettig trainingsbureau ervaren. Heel persoonlijk en alles perfect verzorgd.

Robert Luttikholt

In 2 dagdelen is het prima om de basis te leren. Echter merk ik dat je al heel snel de diepte in moet wanneer je wat meer wensen hebt. En dan is 2 dagdelen te kort.

José Van Oldenmark

Er zat een goede opbouw in de training en het was ook heel fijn dat we allemaal achter onze laptop zaten en direct konden kijken hoe het op onze eigen pagina zat. Veel ideeën opgedaan en hoewel het... Er zat een goede opbouw in de training en het was ook heel fijn dat we allemaal achter onze laptop zaten en direct konden kijken hoe het op onze eigen pagina zat. Veel ideeën opgedaan en hoewel het niveau misschien niet gelijk was, heeft iedereen er iets van opgestoken.

Manja

Goede Kick start voor je online Marketing strategie!

Prachtvlinder

Manuela heb ik ervaren als een fantastisch mens en professional!

Elle Office Support/Mirelle Petit

Door de persoonlijke aandacht heb ik veel kunnen leren en doen en daarnaast kan ik altijd buiten de opleiding een vraag stellen. Super!