Weblish

Niveau van de training

Joris van Waveren

Positief, hands-on

Claudia de Wilde / Reyes Media

Er wordt je veel geleerd in een korte tijd en in een gezellige en ontspannen sfeer.

Rob Stapersma

Een zeer fijne training, met hands-on mentaliteit en hulpvaardig !

Marjan Marinissen / CoachConfetti / MarjanCoaching

Manuela van Weblish heeft oprechte belangstelling voor je bedrijf en hoe je dat door je website zo goed mogelijk neer kunt zetten. Op deze persoonlijke manier heb je een website en een training... Manuela van Weblish heeft oprechte belangstelling voor je bedrijf en hoe je dat door je website zo goed mogelijk neer kunt zetten. Op deze persoonlijke manier heb je een website en een training WordPress in één. Een training met een Gouden Randje!!

Dionne van Hoeckel

Super! Het is gezellig en super leerzaam!

Personal Networks

Het was een inspiratie workshop met effect, daardoor werd ik zeer zeker ook gestimuleerd om er thuis iets mee te gaan doen, te kijken naar wie ik was en wat ik wilde. Ook vond ik leuk om met de... Het was een inspiratie workshop met effect, daardoor werd ik zeer zeker ook gestimuleerd om er thuis iets mee te gaan doen, te kijken naar wie ik was en wat ik wilde. Ook vond ik leuk om met de mensen in de groep kennis te maken, allemaal ondernemende vrouwen, een stukje herkenning. Ik zou het leuk vinden om nader kennis te maken met hen en hun onderneming en hoe het effect van de workshop daarop zou zijn. Een stukje uitleg over, hoe je dat doet aan het einde van de workshop zou voor mij heel nuttig zijn geweest, maar dat is voor mij persoonlijk, als zeer onervaren en startend 'netwerker'. Ik vond het heel leuk om de workshop te doen, Antoinette vind ik een sprankelijke, inspirerende 'docente'. TOP! en dankjewel!

Denise

De training was zeer nuttig en maakte dat ik direct aan de slag wilde met mijn nieuwe kennis over Personal Brand.

Yasmina Parodi van YAS Projectcommunicatie & co-creatie

Praktische en inspirerende workshop

ETC Consultancy

Mailchimp

ECS, bureau voor secretariele diensten

Dag Manuela,

Dag Manuela,

Ik wil je bedanken voor de bijzonder fijne kennismaking, geruststelling, kennisoverdracht maar bovenal flexibiliteit die je ons gistermiddag hebt gegeven. Je kunt ervan uitgaan dat ik mij zeer zeker weer zal melden wanneer er ruimte en behoefte is aanmeer training. Ditzelfde geldt ongetwijfeld voor Marion hoewel ik er vanuit ga dat zij zich nog apart bij jou zal melden met een terugkoppeling wat ervaring betreft.

Nogmaals dank en met hartelijke groet,
Elise