Weblish

Kennisniveau docent
9.5/10
Niveau van de training

Van der Giessen Office Support

Rogier Gigengack heeft in een notendop Eigenlijk Alles uitgelegd.
Rogier Gigengack heeft in een notendop Eigenlijk Alles uitgelegd.
Was idd superinspirerend en leuk om met unieke ondernemers uit verschillende disciplines te netwerken. Wanneer is de volgende Web&Pizza? Dank Manuela voor de gastvrijheid.

De Video Assistent

Duidelijk verhaal van Rogier Gigengack. Lekkere Pizza. En een heel warm welkom door Manuela.

Rob de Kruif/ Zanzo

Een avond die start met een heerlijke punt pizza.
Leerzaam en door de mix van geiinteresseerden een erg leuke ervaring.
Door de mix van sprekers zou deze avond een vast patroon moeten...
Een avond die start met een heerlijke punt pizza.
Leerzaam en door de mix van geiinteresseerden een erg leuke ervaring.
Door de mix van sprekers zou deze avond een vast patroon moeten hebben!

Araceli James/Office Support ArJam;

Interactief en lerend

Sterke punten: eigen inbreng

Annemarie van den Berg-Nap

Leuke en praktische training waar je meteen wat aan hebt!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterk: Een praktische, no-nonsens insteek, hartelijke trainster, kleine groep

Verbeterpunt: Het gaat soms iets te snel - er is tijdens training weinig ruimte voor vragen/feedback

Rosemarie

Praktisch en to-the-point. Veel ruimte voor eigen inbreng.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela is een fijn en heel enthousiast persoon met veel kennis welke zij graag helder en duidelijk overbrengt!

Ton Konings

100% tevreden. Fantastische communicatie, toegankelijkheid en hulpvaardigheid.

Ton Konings

Manuela van Prooijen heeft veel kennis op haar terrein. Wil die kennis graag delen en doet dit op een onbevangen en vertrouwenwekkende manier. Ook na de gegeven cursus blijft zij geïnteresseerd en... Manuela van Prooijen heeft veel kennis op haar terrein. Wil die kennis graag delen en doet dit op een onbevangen en vertrouwenwekkende manier. Ook na de gegeven cursus blijft zij geïnteresseerd en hulpvaardig

De vragen die ik had tijdens de sessie werden goed beantwoord. Problemen wat de kop stak werden
direct opgelost. En zoals afgesproken werd mijn website live gezet.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: Kennis van zaken en zeer gedreven in wat ze doet.

Tips: Geen

Hoeve Landzicht

Duidelijk en compact

Sterke punten, verbeterpunten of tips

wellicht wat meer informatie over 'foutmeldingen' , deze kwamen tijdens de les niet voor alleen toen ik zelf bezig ging wel, evengoed uitgekomen en anders had ik het later gevraagd maar wellicht... wellicht wat meer informatie over 'foutmeldingen' , deze kwamen tijdens de les niet voor alleen toen ik zelf bezig ging wel, evengoed uitgekomen en anders had ik het later gevraagd maar wellicht zijn er voorkomende foutmeldingen die behandeld kunnen worden