Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Rachella | Boel Support

Ik heb vorige week de training "Een online leeromgeving bouwen" gevolgd bij Weblish en ben daar zeer positief over. Veel informatie ter plekke maar ook naslagwerk mbv video en tekstmateriaal via een... Ik heb vorige week de training "Een online leeromgeving bouwen" gevolgd bij Weblish en ben daar zeer positief over. Veel informatie ter plekke maar ook naslagwerk mbv video en tekstmateriaal via een online leeromgeving om thuis te oefenen. Manuela is een enthousiaste en energieke trainer met een duidelijke uitleg en kennis van zaken.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Erg prettig dat alle benodigde plugins en licenties (zoals Beaver Builder, backup buddy etc.) beschikbaar worden gesteld zodat je deze ook zelf kan gebruiken in de toekomst. Ook learnDash licenties... Erg prettig dat alle benodigde plugins en licenties (zoals Beaver Builder, backup buddy etc.) beschikbaar worden gesteld zodat je deze ook zelf kan gebruiken in de toekomst. Ook learnDash licenties mag je gebruiken zolang het als oefening is. Goede online leeromgeving om thuis eea rustig te herhalen en, ook belangrijk, een erg lekker lunch :-)

Liset

Hele duidelijke rustige uitleg, vragen worden beantwoord en je wordt goed begeleid! Precies wat ik zocht

zeer geduldig

Ilse, VIA Support Office

Hele informatieve training. Naast het bouwen van een online leeromgeving ook heel veel informatie over handige plugins, verhuizen van een website etc. Erg veel geleerd!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Duidelijke training met goede online begeleiding. Fijn dat je alle benodigde licenties voor het bouwen van de online leeromgeving, het maken van backups en beaver builder beschikbaar stelt. We gaan... Duidelijke training met goede online begeleiding. Fijn dat je alle benodigde licenties voor het bouwen van de online leeromgeving, het maken van backups en beaver builder beschikbaar stelt. We gaan daar eens goed mee experimenteren! Bedankt voor de gezellige maar zeker heel informatieve training, daar kunnen we wat mee!

Anja H.

Een heel goede training voor VA's om de basis van hun WordPress-kennis verder te verbreden, kennis te maken met de vele tools, tips & trics die aangereikt worden en de eerste stappen in... Een heel goede training voor VA's om de basis van hun WordPress-kennis verder te verbreden, kennis te maken met de vele tools, tips & trics die aangereikt worden en de eerste stappen in onlinemarketing en social media te zetten. Een absolute must voor alle managementondersteuners die hun eigen bedrijf hebben of willen starten. Gewoon the place to be wanneer je je technische kennis en vaardigheden naar een hoger niveau wil brengen. Hier leer je het echt!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Het accent ligt op het in de praktijk brengen, het ontdekken en al doende leren.
Kennis wordt aangereikt maar je gaat zelf aan de slag; je leert zelf je weg vinden, de oplossingen voor je hindernissen te ontdekken en toe te passen.
Echt iets voor ondernemende, zelfredzame mensen. Niet iets voor mensen die graag op de achterbank van de bus hangen en graag alles op een pluche kussen aangereikt krijgen.

Prima. Er zou wat meer de diepte in gegaan worden. Het blijft soms iets oppervlakkig.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

De sessies zouden iets langer mogen duren, waardoor er niet iets dieper op zaken wordt ingegaan.

Marja Avenhuis

Byzonder praktische training met veel onderwerpen, tips en trucs. Ook de service van de diverse abonnementen is een groot pluspunt. Bovendien gemoedelijk, heel gezellig, fijne groepssfeer, lekker... Byzonder praktische training met veel onderwerpen, tips en trucs. Ook de service van de diverse abonnementen is een groot pluspunt. Bovendien gemoedelijk, heel gezellig, fijne groepssfeer, lekker lunches, app-groep voor ondersteuning van elkaar.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: zeer deskundig, praktisch, veel onderwerpen/skills leren, fijne locatie. Topteam van docenten (Suzanne iets minder ivm gedrevenheid)!
Verbetertips: Meer tijd voor oefeningen....
Verbetertips: Meer tijd voor oefeningen. Bijv. huiswerkopdracht maken en volgende week bespreken door bijv. 1ste half uur hier voor te reserveren.
Deelnemersgroep zou ik max. 8 personen prettiger vinden.

Carolyn Krijnse Locker, CARO Management Support

Zeer leerzaam, veel tips ontvangen, gezellige groep, goede gedreven en gezellige trainer.

Advance

Weblish geeft met de training WebAssistant ontzettend veel pratische handvaten om aan de slag te gaan of je te verbeteren in te zetten in de online dienstverlening. Uitgebreid aanbod - zeer goed... Weblish geeft met de training WebAssistant ontzettend veel pratische handvaten om aan de slag te gaan of je te verbeteren in te zetten in de online dienstverlening. Uitgebreid aanbod - zeer goed samengesteld en uitstekend verzorg met naslagwerk.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

De volgorde van de lessen is goed over nagedacht. Voor mij persoonlijk vond ik de 3de les over website beheer de meest lastige. Deze zou misschien in een soort samenvatting aan het einde van de... De volgorde van de lessen is goed over nagedacht. Voor mij persoonlijk vond ik de 3de les over website beheer de meest lastige. Deze zou misschien in een soort samenvatting aan het einde van de cursus nog een keer voorbij kunnen komen omdat je dan meer inzicht hebt in waar e.e.a. voor dient.

Tatjana van Dijkhuizen

Een leuke training met een hele gezellige groep! Sommige onderdelen hadden iets langer mogen duren zoals bijv. mailchimp

Sterke punten, verbeterpunten of tips

De trainingstijden verlengen naar min. 3 uur per keer. Voor de rest helemaal top!

Brenda de Bloois

Zeer leerzaam en goed geregeld.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Les mailchimp en blog had van mij uitgebreider gemogen