Weblish

Kennisniveau docent
9.5/10
Niveau van de training

Brenda de Bloois

Zeer leerzaam en goed geregeld.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Les mailchimp en blog had van mij uitgebreider gemogen

Annette Wegkamp | Offus.nl

Manuela en Debby delen hun kennis en kunde in een ongedwongen en gezellige sfeer. Niets is teveel, voor werkelijk alles wordt ter plekke een oplossing bedacht en altijd staan ze paraat voor tips en...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: kennis en kunde, gastvrij, professioneel, laagdrempelig.

Jonna Krikken

Manuela is echt een topper, ze helpt je waar ze kan als je het even niet snapt.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

De training gaat erg snel, ik zou willen aanrijden om 2 x zoveel de tijd te nemen en meer oefeningen, dan zie je sneller waar het kwartje wel of niet valt.

Ina

Erg leerzame en interaktieve training!
Leuke, diverse groep.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Een sterk punt is gelijk ook een zwak punt. Documentatie bij de modules is summier, vooral bij Wordpress. Ik merkte bij mezelf en anderen dat je daar onzeker van kunt worden. Je wilt alles opschrijven en bent bang dat je iets belangrijks mist. Documentatie waar je je eigen aantekeningen bij maakt kan helpen daar structuur in aan te brengen.
Maar het sterke punt van weinig documentatie is dat je het zelf uit moet zoeken en/of aan anderen vraagt. Dat beklijft waarschijnlijk wel beter... maar even iets terugzoeken lukt dan weer niet.

Alle informatie werd overigens aangevuld met tutorial filmpjes, info op facebook, info die in de dropbox of per mail werd gedeeld. Dat was fijn, maar misschien op iets teveel verschillende plekken ipv centraal op 1 plek alle docu delen. Dan hoef je niet zo te zoeken ?.

Moondream Professional Organizer

Heel veel geleerd in korte tijd, zeer goede begeleiding!

Lekker tempo, precies op maat.

Persoonlijke aandacht: top!

Gea Vermeulen/ProQure Pharma bv

Gezellige en leerzame workshop van Suzanne.
Duidelijke uitleg over hoe je SEO teksten kan schrijven.
Ik had niet gedacht dat ik het zelf zou kunnen leren.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Suzanne je had een goed tempo en duidelijke uitleg en vooral je persoonlijke begeleiding voor iedereen was super.

Een gezellige en inspirerende workshop. Uiteindelijk was ik de enige deelnemer dus super om zo één op één bezig te zijn.

Geen bijzonderheden.

Marja Avenhuis

Ik heb de boeiende Cursus WordPress voor Beginners gevolgd en ben razend enthousiast.
Een praktische cursus met oefenopdrachten en eigen inbreng van materiaal. Je krijgt van Manuela zoveel...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Deskundigheid, praktisch, professioneel, veel tips en trucs. Een gezellige en gemoedelijke sfeer.

Vrouw Power - Daniëlle Molenaar

Ik ben echt enthousiast over de google training. Het is een nuttige maar vooral echt inhoudelijke training. Doordat je direct aan de slag gaat maar ook ruimte is voor je vragen kan je direct ook...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterk: kennis Manuela, concreet, direct aan de slag.
Verbeterpunten/Tips: De uitstraling van Weblish vindt ik echt goed, daar zit een kracht, het zou ook gaaf zijn als je het lesmateriaal ook een Webslish look geeft, als je dat naar een hoger niveau tilt kan je ook echt meer vragen voor je trainingen.