Weblish

Niveau van de training

el-nova

Heel vakkundig geholpen

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela denkt met mij mee en heel creatief met haar op maat gemaakte oplossingen.

Donna

Erg tevreden met de cursus en top hulp!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Professionele hulp, leerzaam en duidelijke uitleg. Unieke cursus!

Erika Pouw

Goed geregeld, prettige trainer!

Veel interactie, top!

Puur Lonneke Business Support

Het zijn hele praktische trainingen. Je leert door te doen. Je hoeft geen dikke boeken te lezen of urenlange voorbereiding te doen. Ik deed de online trainingen 1 op 1. Samir en Manuela staan altijd... Het zijn hele praktische trainingen. Je leert door te doen. Je hoeft geen dikke boeken te lezen of urenlange voorbereiding te doen. Ik deed de online trainingen 1 op 1. Samir en Manuela staan altijd voor je klaar wanneer je vragen hebt. Kortom een echte aanrader. Ik bouw nu websites. Echt super leuk!

Praktisch, klantgericht, laagdrempelig, vriendelijk

Yvonne Ridder

Geweldige mensen die je altijd willen helpen, kijken niet op een half uurtje. Ze geven duidelijke uitleg en als je het niet snapt willen ze het zo vaak uitleggen tot jij het snapt. De online... Geweldige mensen die je altijd willen helpen, kijken niet op een half uurtje. Ze geven duidelijke uitleg en als je het niet snapt willen ze het zo vaak uitleggen tot jij het snapt. De online academie die ze hebben is geweldig. Je kunt in je eigen tijd dingen opzoeken en alles staat erin. Echt een aanrader. Nog nooit een opleider gehad die zoveel tijd en energie in cursisten steekt. Echt top!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Veel kennis. Overal een oplossing voor. Altijd vriendelijk. Laagdrempelig.

Roy

Samir is kundig, rustig en legt alles top uit !

Minder koffie ;-)

Karin Vocking / BSM- Uit de Knoop

Mijn website (www.bsm-uitdeknoop.nl) is een paar jaar geleden gebouwd door Samir en nu dusdanig door hem aangepast dat ik er weer jaren mee vooruit kan. Ik kan er op vertrouwen dat de site veilig is... Mijn website (www.bsm-uitdeknoop.nl) is een paar jaar geleden gebouwd door Samir en nu dusdanig door hem aangepast dat ik er weer jaren mee vooruit kan. Ik kan er op vertrouwen dat de site veilig is en ik heb van hem geleerd hoe ik zelf teksten kan aanpassen. Zijn instructie was heel duidelijk en ik kreeg zelfs een video van deze instructie mee, zodat ik die kan nakijken als ik toch iets niet meer weet. Èn ik heb ervaren dat ik Samir altijd kan bellen en dat hij me dan snel en goed helpt om problemen op te lossen.

efficiënte hulp op maat

Sense Beauty & Lifestyle Store

Afgelopen jaar heb ik meerdere trainingen bij Samir gevolgd. Het waren keer op keer fijne trainingen waardoor mijn website beter vindbaar is geworden en wij hebben ook een engelstalige versie... Afgelopen jaar heb ik meerdere trainingen bij Samir gevolgd. Het waren keer op keer fijne trainingen waardoor mijn website beter vindbaar is geworden en wij hebben ook een engelstalige versie kunnen koppelen. Hij legt alles heel duidelijk uit en is heel geduldig.

duidelijk, geduldig, rustig...

Liset

1 op 1 hulp bij het bouwen van de websites, écht in 1 woord fantastisch! Zonder was het niet gelukt, vriendelijk, geduldig en duidelijke uitleg!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

kennis, vriendelijk en goed bereikbaar

Simone Ravier

Afgelopen maanden heb ik de intensieve training ‘Start je WordPress Webbouwbedrijf’ bij Weblish gevolgd. In tien 1-op-1 sessies heb ik in deze periode 4 webites gebouwd onder de bezielende leiding... Afgelopen maanden heb ik de intensieve training ‘Start je WordPress Webbouwbedrijf’ bij Weblish gevolgd. In tien 1-op-1 sessies heb ik in deze periode 4 webites gebouwd onder de bezielende leiding van Samir Rafiq en Manuela van Prooijen. Ontzettend veel geleerd en fijne sessies gehad! Bijzonder fijn waren de video opnames voor mij die tijdens de sessies gemaakt werden. Hierdoor zat de vaart er tijdens de sessies goed in en kon ik thuis op mijn gemak de sessies nog eens afluisteren en daaruit nog aantekeningen maken. Deze training is een absolute aanrader voor iedereen die op weg is naar de opstart van een eigen webbbouwbedrijf!