Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Pauline Teunissen

Onvoorstelbaar toch, dat ik digi-blond (ja, in het echt ook) na 1 zaterdag toch voldoende bouwstenen heb om zelf een website te kunnen maken. Dankjewel, Manuela. En voor je geduld.

Sayna de Voogd

Manuela is een online marketeer die begrijpt wat het ondernemerschap inhoud. Ze is enorm bekwaam én behulpzaam en ze neemt je graag mee in haar enthousiasme!
Als collega-marketeer kan ik haar...
Als collega-marketeer kan ik haar zeker aanbevelen. Dankzij haar workshop-format bereikt ze ook de ZZP-er die hier echt baat bij hebben!

Lennie Kruithof

Bedankt Manuela! Ik heb in hele korte tijd (2 avonden) echt heel veel geleerd. Met je enthousiasme weet je de informatie erg goed over te brengen. En het was ook nog eens erg gezellig!

Cora Bastiaansen

Zeer persoonlijke begeleiding; veel kennis en uitstekende service en ontvangst. Ook de nazorg is goed.

Eelco

Manuela heeft een zeldzame eigenschap: ze wil je echt helpen! En zeker met je website. Ze is pas tevreden als jij een Eureka momentje met je website hebt. Ze laat je delen in haar kennis en... Manuela heeft een zeldzame eigenschap: ze wil je echt helpen! En zeker met je website. Ze is pas tevreden als jij een Eureka momentje met je website hebt. Ze laat je delen in haar kennis en ervaring. Top!

Hans Pols

De workshop heeft deskundige en enthousiaste begeleiding. Dat enthousiasme straalt af op de deelnemers De sfeer is heel prettig en informeel. Ik heb veel geleerd en handige tips gekregen. Een... De workshop heeft deskundige en enthousiaste begeleiding. Dat enthousiasme straalt af op de deelnemers De sfeer is heel prettig en informeel. Ik heb veel geleerd en handige tips gekregen. Een gezellige en nuttige ochtend.

De Jong

Manuela heeft mij veel geleerd over Wordpress. Ze is enthousiast en kundig. De thema's worden in een snel tempo behandeld er is voldoende ruimte voor vragen. Heel tevreden over de cursus!

Liesbeth Boon

Manuela weet in korte tijd veel informatie gestructureerd en heel bevlogen over te brengen.
Fijn dat de cursus opgeknipt is in twee avonden zodat je tussendoor thuis kunt oefenen. Veel geleerd en vooral zelf ook erg enthousiast geworden.

M. Smit

Zeer leerzame, inhoudelijke training. Manuela verstaat haar vak prima en staat haar 'mannetje' ook bij onvoorbereide cases. Wij zaten door zieken met minder cursisten, waardoor tempo erg hoog lag.... Zeer leerzame, inhoudelijke training. Manuela verstaat haar vak prima en staat haar 'mannetje' ook bij onvoorbereide cases. Wij zaten door zieken met minder cursisten, waardoor tempo erg hoog lag. Belangrijk is dan om iedereen erbij te (blijven) houden. Ik overweeg zeker de vervolgcursus....maar eerst oefenen!

Saskia Boesveldt

Manuela is fantastisch! Heldere uitleg, toegepast, en enthousiast. Zeldzaam prettige manier van 'learning on the job'. In 2 dagen alle basics eigen kunnen maken, en dat was het doel. Ook de lokatie... Manuela is fantastisch! Heldere uitleg, toegepast, en enthousiast. Zeldzaam prettige manier van 'learning on the job'. In 2 dagen alle basics eigen kunnen maken, en dat was het doel. Ook de lokatie van de training is heel prettig gekozen.