Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Anneke Heerma

Manuela is een geweldige docent die met enthousiasme en aandacht lesgeeft. Zij is niet snel van haar stuk te brengen; technische problemen wist zij altijd weer op te lossen. Daarnaast is zij ook een... Manuela is een geweldige docent die met enthousiasme en aandacht lesgeeft. Zij is niet snel van haar stuk te brengen; technische problemen wist zij altijd weer op te lossen. Daarnaast is zij ook een heel prettig en gezellig persoon, waardoor ik telkens uitkeek naar de volgende les!

Tonia Vergunst

Fantastisch

Francis Isken / Your Assist

Uitstekend

Maaike van den Oosterkamp

Er is een wereld voor mij open gegaan. Het werd op mijn niveau aangeboden en met de behandelde informatie kan ik echt wat. Leuk, bedankt! Ik kom graag nog eens langs.

Kirsten Molendijk

Erik heeft een grondige kennis van Photoshop en vormgeving en kon mij als beginner goed wegwijs maken. In de cursus zitten leuke en nuttige oefeningen waarin de belangrijkste basisvaardigheden aan... Erik heeft een grondige kennis van Photoshop en vormgeving en kon mij als beginner goed wegwijs maken. In de cursus zitten leuke en nuttige oefeningen waarin de belangrijkste basisvaardigheden aan bod komen. Ik denk dat hij ook de meer gevorderde photoshopper goed verder kan helpen.

Menno Hessels

Manuela geeft op een hele ontspannen manier een eerste aanzet om een Wordpress site te bouwen. Aan het eind van de cursus (3 ochtenden) kun je een werkende site hebben als je je materiaal vooraf... Manuela geeft op een hele ontspannen manier een eerste aanzet om een Wordpress site te bouwen. Aan het eind van de cursus (3 ochtenden) kun je een werkende site hebben als je je materiaal vooraf op orde hebt (portfolio e.d.). Ze is ook buiten de cursus zeer betrokken en reageert snel en adequaat op vragen via de mail. Kortom: voor mij heeft de cursus volledig aan mijn verwachtingen voldaan. Erg tevreden!

J. Hoorn

De training van Manuela was precies wat ik ervan hoopte: in één dag word je een heel eind op weg geholpen met het opzetten van een eigen site en dus vanzelf ook met het doorgronden van de beginselen... De training van Manuela was precies wat ik ervan hoopte: in één dag word je een heel eind op weg geholpen met het opzetten van een eigen site en dus vanzelf ook met het doorgronden van de beginselen van Wordpress. De groep bestond uit drie deelnemers, waardoor Manuela goed kon inspelen op de individuele wensen en behoeften. Aan te raden, dus!

Riana Wassing

In één dag je website bouwen met WordPress, dat was de belofte. En wat mij betreft, is Weblish die belofte perfect nagekomen! Door de voorbereiding van Manuela konden we meteen zelf aan de slag. Aan... In één dag je website bouwen met WordPress, dat was de belofte. En wat mij betreft, is Weblish die belofte perfect nagekomen! Door de voorbereiding van Manuela konden we meteen zelf aan de slag. Aan het eind van de dag was ik supertevreden met het resultaat. En helemaal mooi: over twee weken loop ik met de vragen die ik tegen die tijd zeker heb gratis binnen bij de Web&Coffee. Perfect!

Ellen Pereira

MailChimp training geweest bij Weblish van Manuela. Manuela legt stap voor stap uit hoe MailChimp werkt. Tijdens de training maak je al een nieuwsbrief. Je krijgt documentatie mee (uitgebreid)... MailChimp training geweest bij Weblish van Manuela. Manuela legt stap voor stap uit hoe MailChimp werkt. Tijdens de training maak je al een nieuwsbrief. Je krijgt documentatie mee (uitgebreid) waarbij het thuis nog kan na lopen.
Kortom: een goede workshop en zeker waar voor je geld.
Tip: een training voor MailChimp voor gevorderde aanbieden.

Jeannet Boender

Hard gewerkt aan onze nieuwsbrief met het MailChimp programma. Manuela neemt je stap voor stap mee. Zij sluit goed aan bij haar deelnemers waardoor iedereen verder komt Een aanrader als je erop uit... Hard gewerkt aan onze nieuwsbrief met het MailChimp programma. Manuela neemt je stap voor stap mee. Zij sluit goed aan bij haar deelnemers waardoor iedereen verder komt Een aanrader als je erop uit bent om op professionele wijze vorm te geven aan je nieuwsbrieven.