Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Marnix van Doorn

Enorm net bedrijf, denkt met je mee. Daarnaast hebben ze echt veel expertise. Halverwege mijn cursus veranderd was geen probleem, dingen verzetten ook niet. Ze zijn enorm flexibel hierin. Niet vaak... Enorm net bedrijf, denkt met je mee. Daarnaast hebben ze echt veel expertise. Halverwege mijn cursus veranderd was geen probleem, dingen verzetten ook niet. Ze zijn enorm flexibel hierin. Niet vaak met een partij van deze klasse samengewerkt.

- Sterke en heldere communicatie;
- Vakkennis tot de max;
- Flexibel en denkt met jou mee;
- Overtreft echt alle verwachtingen.

Melissa

Ik kan niet anders dan ze alle 5 sterren geven. Wat een topservice. Ze helpen je met welke vraag dan ook, zijn goed bereikbaar en zijn erg duidelijk en meedenkend. Zeker een aanrader. En uiteraard... Ik kan niet anders dan ze alle 5 sterren geven. Wat een topservice. Ze helpen je met welke vraag dan ook, zijn goed bereikbaar en zijn erg duidelijk en meedenkend. Zeker een aanrader. En uiteraard zijn de trainingen ook duidelijk en goed ingedeeld.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

de goede bereikbaarheid en het meedenken is echt een sterk punt.

Thijs de Jong

Als je een zeer toegankelijk, vriendelijk en dicht bij de mensen staande 'school' zoekt, moet je hier zijn. De trainers zijn zeer kundig en heel toegankelijk. Manuela en haar crew staan midden in de... Als je een zeer toegankelijk, vriendelijk en dicht bij de mensen staande 'school' zoekt, moet je hier zijn. De trainers zijn zeer kundig en heel toegankelijk. Manuela en haar crew staan midden in de maatschappij en blijven heel dicht bij zichzelf. Ze staan open voor ideeën en weten iedereen naar een hoger niveau te krijgen. Niet door het oplezen van vaste formats, maar op een hele natuurlijke manier, het gevoel geven dat je een op maat gemaakte opleiding volgt! Ze nemen de tijd voor je en zijn heel open en eerlij; "Ohhh dat kan natuurlijk ook zo, zal ik dat even laten zien? das ook Leuk!!". Hun kennis van zaken is enorm en de enthousiaste en vrolijke manier van overbrengen maakt mij heel blij tijdens het maken van mijn 'huiswerk'. Ik heb er heel veel mogen leren en ben blij dat ik deze stap ooit hebt gezet. Bij twijfel kies absoluut voor Weblish!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

heel dicht bij zichzelf gebleven. Heel veel kennis. Super enthousiast.

Stichting Historia Medicinae

Instructie hoe een begin te maken met de opmaak van een website met WordPress is mij uitstekend bevallen. Heldere instructie, gericht op vragen en inhoudelijke doelen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Klantgerichte opstelling, open voor ondersteuning

Van Scherpenzeel Makelaars

Erg fijne training gehad! In een middag veel geleerd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Samir had op voorhand onze website bekeken en had veel tips voor ons.

el-nova

Heel vakkundig geholpen

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela denkt met mij mee en heel creatief met haar op maat gemaakte oplossingen.

Donna

Erg tevreden met de cursus en top hulp!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Professionele hulp, leerzaam en duidelijke uitleg. Unieke cursus!

Erika Pouw

Goed geregeld, prettige trainer!

Veel interactie, top!

Puur Lonneke Business Support

Het zijn hele praktische trainingen. Je leert door te doen. Je hoeft geen dikke boeken te lezen of urenlange voorbereiding te doen. Ik deed de online trainingen 1 op 1. Samir en Manuela staan altijd... Het zijn hele praktische trainingen. Je leert door te doen. Je hoeft geen dikke boeken te lezen of urenlange voorbereiding te doen. Ik deed de online trainingen 1 op 1. Samir en Manuela staan altijd voor je klaar wanneer je vragen hebt. Kortom een echte aanrader. Ik bouw nu websites. Echt super leuk!

Praktisch, klantgericht, laagdrempelig, vriendelijk

Yvonne Ridder

Geweldige mensen die je altijd willen helpen, kijken niet op een half uurtje. Ze geven duidelijke uitleg en als je het niet snapt willen ze het zo vaak uitleggen tot jij het snapt. De online... Geweldige mensen die je altijd willen helpen, kijken niet op een half uurtje. Ze geven duidelijke uitleg en als je het niet snapt willen ze het zo vaak uitleggen tot jij het snapt. De online academie die ze hebben is geweldig. Je kunt in je eigen tijd dingen opzoeken en alles staat erin. Echt een aanrader. Nog nooit een opleider gehad die zoveel tijd en energie in cursisten steekt. Echt top!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Veel kennis. Overal een oplossing voor. Altijd vriendelijk. Laagdrempelig.