Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Rian Office Support

Training turbo web assistant en training canva heb ik als zeer goed ervaren.

Joyce Carels

Heel persoonlijk, vriendelijk, terzakekundig.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: persoonlijk op maat, goede tips, mogelijkheid om achteraf nog iets te vragen
Tips: zet de factuur op 30 dagen. Ook al is de tekst vriendelijk, het blijft vervelend om herinneringen te ontvangen, terwijl het administratieve proces van onze organisatie niet is afgestemd op 14 dagen facturen.

Machteld Verkerk/VA Machteld

Een zeer gedegen en complete training, waarmee je goed kunt starten als zelfstandig webbouwer.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Wellicht een leerstofoverzicht bij de start van de training om goed overzicht te hebben op wat je nog gaat leren en af te vinken wat je al hebt geleerd.

Dit is nu de tweede keer dat ik dit ontvang terwijl ik de training nog moet volgen.
Dit geeft een hele slechte indruk van jullie marketing

mcvhbldfjkbaljk

Masja

Ik vond het een nuttige cursus. Ik vond locatie met navigatie moeilijk te vinden. De weg die je moet nemen om de gebouwen heen wat in eerste instantie op een fietspad lijkt, heb ik meerdere keren...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ik vond het tempo erg snel waardoor we op het einde eigenlijk tijd te kort kwamen bij de voor mij meest belangrijke informatie. Mag ook meer nazorg zijn.

Truus Bitter | AUB.Support

In slechts twee dagdelen heb ik het gevoel goed uit de voeten te kunnen met de kennis die aangedragen werd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Opvolging van het toesturen van opdrachten en naslagwerken kan beter

Heel goed, lekker praktisch, ruim voldoende persoonlijke aandacht en terzake kundig.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Nee, eigenlijk niet. Ik was helemaal tevreden. Prijs-kwaliteit verhouding prima.

Goede opbouw, duidelijke uitleg en heel goed toepasbaar.

Samantha

Wat een fijn bedrijf! Ik heb de prive Wordpress workshop gevolgd en dit was echt een top besluit. Ik heb al mijn leerdoelen bereikt en zelfs meer. Als de workshop uitloopt is dat geen enkel...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Flexibel, duidelijk en ongedwongen.

Marja Avenhuis

Praktisch en duidelijke uitleg

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Dat het een workshop is en geen webinar. Live aanwezig, veel tips en adviezen