Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Karin Vocking / BSM- Uit de Knoop

Mijn website (www.bsm-uitdeknoop.nl) is een paar jaar geleden gebouwd door Samir en nu dusdanig door hem aangepast dat ik er weer jaren mee vooruit kan. Ik kan er op vertrouwen dat de site veilig is... Mijn website (www.bsm-uitdeknoop.nl) is een paar jaar geleden gebouwd door Samir en nu dusdanig door hem aangepast dat ik er weer jaren mee vooruit kan. Ik kan er op vertrouwen dat de site veilig is en ik heb van hem geleerd hoe ik zelf teksten kan aanpassen. Zijn instructie was heel duidelijk en ik kreeg zelfs een video van deze instructie mee, zodat ik die kan nakijken als ik toch iets niet meer weet. Èn ik heb ervaren dat ik Samir altijd kan bellen en dat hij me dan snel en goed helpt om problemen op te lossen.

efficiënte hulp op maat

Sense Beauty & Lifestyle Store

Afgelopen jaar heb ik meerdere trainingen bij Samir gevolgd. Het waren keer op keer fijne trainingen waardoor mijn website beter vindbaar is geworden en wij hebben ook een engelstalige versie... Afgelopen jaar heb ik meerdere trainingen bij Samir gevolgd. Het waren keer op keer fijne trainingen waardoor mijn website beter vindbaar is geworden en wij hebben ook een engelstalige versie kunnen koppelen. Hij legt alles heel duidelijk uit en is heel geduldig.

duidelijk, geduldig, rustig...

Liset

1 op 1 hulp bij het bouwen van de websites, écht in 1 woord fantastisch! Zonder was het niet gelukt, vriendelijk, geduldig en duidelijke uitleg!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

kennis, vriendelijk en goed bereikbaar

Simone Ravier

Afgelopen maanden heb ik de intensieve training ‘Start je WordPress Webbouwbedrijf’ bij Weblish gevolgd. In tien 1-op-1 sessies heb ik in deze periode 4 webites gebouwd onder de bezielende leiding... Afgelopen maanden heb ik de intensieve training ‘Start je WordPress Webbouwbedrijf’ bij Weblish gevolgd. In tien 1-op-1 sessies heb ik in deze periode 4 webites gebouwd onder de bezielende leiding van Samir Rafiq en Manuela van Prooijen. Ontzettend veel geleerd en fijne sessies gehad! Bijzonder fijn waren de video opnames voor mij die tijdens de sessies gemaakt werden. Hierdoor zat de vaart er tijdens de sessies goed in en kon ik thuis op mijn gemak de sessies nog eens afluisteren en daaruit nog aantekeningen maken. Deze training is een absolute aanrader voor iedereen die op weg is naar de opstart van een eigen webbbouwbedrijf!

mul[to]task - Muriel Suurmond

Samir is een zeer toegewijde, slimme en snelle trainer. Voor mij is mijn samenwerking met hem zeer waardevol. Nog steeds!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ik zou de opnames van de training graag for ever willen houden!

ACOM, de Bond van Defensiepersoneel

We dachten een cursus te krijgen, maar werden vervolgens geheel begeleid bij het bouwen van de website. Complete ervaring praktisch opleiden. Fijne cursus/training/begeleiding. Niet een... We dachten een cursus te krijgen, maar werden vervolgens geheel begeleid bij het bouwen van de website. Complete ervaring praktisch opleiden. Fijne cursus/training/begeleiding. Niet een standaardcursus, maar perfect maatwerk. Alle tijd voor vragen en antwoorden. Vooral het meedenken werd op prijs gesteld. Stukje betrokkenheid. Gaf verbeterpunten aan.

Prima, ga zo door.

Victoria, Transitium Groep

Een nuttige training compleet op maat. Erg prettig het één op één concept. Zo is er voldoende ruimte om al je vragen te beantwoorden. Bedankt Manuela! En tot snel voor de volgende cursus Wordpress

één op één

Rene

Gezellig, maar te weinig inhoud

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Workshop Canva en Pixlr gedaan. Goede sfeer, maar het niveau is echt onvoldoende. Eerste uur was een trainer die door het programma heen klikte en het tweede uur was 'ga maar lekker stoeien met alle... Workshop Canva en Pixlr gedaan. Goede sfeer, maar het niveau is echt onvoldoende. Eerste uur was een trainer die door het programma heen klikte en het tweede uur was 'ga maar lekker stoeien met alle mogelijkheden, je hebt van zelf wel een voorbeeld'. Kwam over als onvoorbereid en chaotisch. €100 is gewoon te duur hiervoor, prijs/kwaliteit klopt niet. En Pixlr is sowieso nauwelijks aan bod geweest. Wat de training waardevoller zou maken is een beter gestructureerde inleiding en een MUST is echt een goede case/oefening, waarin alle belangrijke functies worden geraakt. Daarnaast een evaluatieformulier, zodat feedback ook 1 op 1 gegeven kan worden ;)

Rian Office Support

Training turbo web assistant en training canva heb ik als zeer goed ervaren.

Joyce Carels

Heel persoonlijk, vriendelijk, terzakekundig.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: persoonlijk op maat, goede tips, mogelijkheid om achteraf nog iets te vragen
Tips: zet de factuur op 30 dagen. Ook al is de tekst vriendelijk, het blijft vervelend om herinneringen te ontvangen, terwijl het administratieve proces van onze organisatie niet is afgestemd op 14 dagen facturen.