Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Prima geholpen bij het samenstellen van stoelen, goed advies over de beschikbare mogelijkheden.

GB

Fijne verkoper, no nonsens, daar houden wij van!
Bij levering kregen we zelfs nog een plantenbakje. ?

vd Broek - Ermelo

Gastvriendelijk en ontspannen sfeer

Bij binnen komst van Weber Woonwereld word je heel vriendelijke verwelkomt door de receptioniste , geen opdringerige verkopers, ze vragen wel aan je als u hulp nodig heeft dan horen wij dat graag,... Bij binnen komst van Weber Woonwereld word je heel vriendelijke verwelkomt door de receptioniste , geen opdringerige verkopers, ze vragen wel aan je als u hulp nodig heeft dan horen wij dat graag, uiteindelijk zijn wij zeer vriendelijk geholpen door iemand die verstand van zaken heeft, en goed advies heeft gegeven, en onder een genot van een kopje koffie hebben wij onze bank gekocht, er zou eerst een levering zijn van die maanden ( wat normaal is ) kwam de bank toch eerder. Bij aflevering kregen wij ook nog een leuke attentie, dat hebben wij nog nooit bij een aankoop van meubels gekregen.

Fam Nijmeijer

Goede service tijdens het brengen.

Nicole Took-Bloem

Heel prettig, zeer goed geholpen.

Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door receptioniste en verschillende verkoopmedewerkers die we tijdens het rondkijken tegen kwamen. Geen opdringerige verkoop maar wel personeel in de buurt... Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door receptioniste en verschillende verkoopmedewerkers die we tijdens het rondkijken tegen kwamen. Geen opdringerige verkoop maar wel personeel in de buurt mocht de klant vragen hebben.

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
wij zijn het helemaal met u eens dat de levertijd wel korter zou mogen zijn. De reden van deze lange levertijd is dat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn in de uitvoering en bekleding van zitmeubelen dat de producent niet alles meer op voorraad heeft liggen en dit is de reden dat de levertijd vaak wat langer duurt. Verder houden wij de levertijd altijd iets ruim aan omdat wij liever aan u melden dat uw bank er al is dan dat wij achteraf moeten melden dat het allemaal langer duurt dan we in eerste instantie hebben gezegd,. Er zijn bij Weber Woonwereld wel diverse banken die wij binnen 5 werkdagen kunnen leveren echter is de kleur en model keuze dan wel beperkter.
Team Weber Woonwereld

J.de Ruiter

Wij komen 25 tot 30 jaar bij Weber en zijn zeer tevreden,alles bij ons in huis aan meubels van kamer tot slaapkamers komt bij Weber vandaan