Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

J.H. Verkerk

Vriendelijk personeel goede produkten en redelijke prijs

Alex

Vriendelijke deskundige verkoopster.

Grondhuis

Positief en erg goed geholpen door een vrouwelijke medewerker

Drielanden

Super goede en snelle service
Vriendelijke en deskundige medewerkers

Steendam

Wij kochten 8 jaar geleden (kwaliteit ) eetkamer stoelen , nu was naar 8 jaar een wieltje defect , best lastig omdat draad einden enz kapot waren , we hebben de stoel gebracht voor reparatie , na... Wij kochten 8 jaar geleden (kwaliteit ) eetkamer stoelen , nu was naar 8 jaar een wieltje defect , best lastig omdat draad einden enz kapot waren , we hebben de stoel gebracht voor reparatie , na een paar dagen konden wij hem weer ophalen , de kosten ? GRATIS ! :service van de zaak , wij waren bijzonder aangenaam verrast !
Dit zijn ervaringen waarom we bij volgende aanschaf van meubelen zondermeer weer naar Weber gaan.

BM Jansen

Weber is een mooi bedrijf! Wij komen er al enige jaren en worden altijd vriendelijk en goed geholpen.

Goede kwaliteit en klantvriendelijkheid

J Klomp

We hebben verschillende meubels gekocht bij weber en we zijn heel tevreden. Vooral de service is heel goed. We hebben een stoel ter reparatie aangeboden die toch al 3 jaar oud is. Hij is weer netjes... We hebben verschillende meubels gekocht bij weber en we zijn heel tevreden. Vooral de service is heel goed. We hebben een stoel ter reparatie aangeboden die toch al 3 jaar oud is. Hij is weer netjes gemaakt en ook dat viel onder de service. Dus wij zijn dik tevreden.