Assortiment
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Nieuwe bank

Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Wij spreken altijd in overleg met de klant de dag en een tijdvak van +- 2 uur af.
Graag horen wij wat er in uw geval...
Geachte heer / mevrouw,
Graag horen wij wat er in uw geval niet naar volle tevredenheid is verlopen om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Timon
Weber Woonwereld

Fred Westerink

Nieuwe bank gekocht bij Pronto Weber Elburg. Na een lange wachttijd, dankzij corona, bank zaterdags opgehaald. Na 3 maal de relaxfunctie te hebben bediend bleef de motor stil. Maandags kwam de... Nieuwe bank gekocht bij Pronto Weber Elburg. Na een lange wachttijd, dankzij corona, bank zaterdags opgehaald. Na 3 maal de relaxfunctie te hebben bediend bleef de motor stil. Maandags kwam de monteur langs. Na e.e.a. te hebben gecontroleerd ging de motor weer kapot. De andere dag is de motor vervangen.
Snelle service en geen discussies. Wij bevelen dit bedrijf aan.
M

Marcel van den Berg

Zeer goede, snelle en vriendelijke serviceverlening door Muriel van de afdeling service die ondanks de "corona-sluiting" zeer goed heeft meegedacht om mijn moeder snel aan vervangende stoel te... Zeer goede, snelle en vriendelijke serviceverlening door Muriel van de afdeling service die ondanks de "corona-sluiting" zeer goed heeft meegedacht om mijn moeder snel aan vervangende stoel te helpen, top!!

Hallo Marcel,
Bedankt voor de goede review.
Het team van Weber Woonwereld

H. van Dijk

Plezierige ontvangst en goede informatie

Hallo,
Bedankt voor de goede review.
Het team van Weber Woonwereld

Bisschop

Mooie bank en 2 stoelen gekocht. Super goed geholpen en duidelijke uitleg door Phil. Bedankt.

S.Decnop

Correct en prettige bediening en afhandeling