Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

nvt

Zeer vriendelijk en deskundig personeel en worden?zijn ook goed geholpen door Nikus

Beste meneer/mevrouw,
Enorm bedankt voor het achterlaten van deze lovende beoordeling.
Veel plezier gewenst met uw nieuwe meubels en graag tot ziens!
Met vriendelijke...
Beste meneer/mevrouw,
Enorm bedankt voor het achterlaten van deze lovende beoordeling.
Veel plezier gewenst met uw nieuwe meubels en graag tot ziens!
Carlijn
Weber Woonwereld Elburg

Aart van Seters

Wij hebben een 3-zitsbank en fauteuil gekocht bij jullie. Wij zijn deskundig en vriendelijk geholpen door Nikus Ligtermoet. Hij denkt met de klant mee en geeft goed advies.

Beste meneer Seters,
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie review.
We vinden het fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Nikus.
We wensen jullie...
Beste meneer Seters,
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie review.
We wensen jullie heel veel plezier van de mooie 3-zitsbank en fauteuil!
Jesse
Weber Woonwereld

Leo en Hanneke Schuur

Wij hebben bij Weber een hoekbank gekocht die niet strak gestoffeerd was. Onze klacht bleek gegrond en de bank is opnieuw gestoffeerd. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Hoe de klacht opgepakt... Wij hebben bij Weber een hoekbank gekocht die niet strak gestoffeerd was. Onze klacht bleek gegrond en de bank is opnieuw gestoffeerd. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Hoe de klacht opgepakt wordt typeert een bedrijf. Chapeau voor Weber Woonwereld in deze!

Beste Leo en Hanneke,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review, dit vinden we erg fijn.
Beste Leo en Hanneke,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review, dit vinden we erg fijn.
We betreuren het dat er iets is misgegaan met uw bank, maar zijn blij dat het uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost.
Jesse
Weber Woonwereld

Pensionado

Onze onderbouwkoelkast was eind december 2021 defect. De keukenafdeling van uw firma heeft in deze lastige periode moeite gedaan om op zo kort mogelijke termijn een nieuw exemplaar te leveren en te... Onze onderbouwkoelkast was eind december 2021 defect. De keukenafdeling van uw firma heeft in deze lastige periode moeite gedaan om op zo kort mogelijke termijn een nieuw exemplaar te leveren en te installeren. Het is zelfs één week eerder gelukt dan was voorzien! Beide monteurs hebben in week 2 van 2022 op keurige wijze en vakbekwaam een nieuwe onderbouwkoelkast geplaatst. Toen het karwei gereed was keek de chef nog even langs de overige kastjes en heeft uit zichzelf en als service o.a. de moeilijke en wat scheve carousselkast weer netjes in orde gebracht. Hulde voor deze jonge medewerkers.

anoniem

Hartelijke dank voor de prettige begeleiding tijdens de aankoop van onze stoelen met dank aan Hetty en de goede service nadat de stoelen geplaatst waren.

Jan Willem van Kasteel

Servicegericht en super vriendelijk

Kort

Mei 2020 nieuwe eetkamerstoelen gekocht met vierkante buis. Op deze buizen zaten veel laspikjes. In April 2021 relaxstoelen gekocht en toen toch nog gereclameerd over de laspikjes van de... Mei 2020 nieuwe eetkamerstoelen gekocht met vierkante buis. Op deze buizen zaten veel laspikjes. In April 2021 relaxstoelen gekocht en toen toch nog gereclameerd over de laspikjes van de eetkamerstoelen en dat we daar niet blij mee waren. Dezelfde middag heeft de servicedienst contact met ons gezocht en afgesproken dat de stoelen opgehaald zouden worden en opnieuw geschuurd en geverfd zouden worden. Zolang ze bij de servicedienst waren hebben we ruilstoelen gehad. Top service!! Dat verdiende een taart. ??

Lokhorst

Goede ontvangst in de showroom. Alles netjes doorgenomen en afgehandeld.