Nico de Mus

Webcare4all heeft onze website vanaf nul vormgegeven, het resultaat overtreft de verwachtingen. Prettige partij om mee samen te werken. Daniël heeft verstand van zaken, is to the point en weet ruwe... Webcare4all heeft onze website vanaf nul vormgegeven, het resultaat overtreft de verwachtingen. Prettige partij om mee samen te werken. Daniël heeft verstand van zaken, is to the point en weet ruwe ideeën goed te vertalen. Zeker aan te raden.

Acupunctuur Rijnmond

Alleen maar goede ervaringen met Webcare4all. Daniël is zeer betrokken en professioneel. Is goed bereikbaar of neemt zelf snel contact met je op.
Hij doet niet alleen zijn werk erg goed maar...
Hij doet niet alleen zijn werk erg goed maar is daarnaast altijd vriendelijk en bereid om te helpen als dit nodig is. Ik zou een ieder dit bedrijf aanraden.

M. de Groot

Webcare4all heeft ons geholpen met het opzetten van onze e-commerce site en het resultaat is verbluffend. Zijn advies over hoe we het beste onze producten online kunnen presenteren was zeer waardevol.

Mijn Managementboek

Onze website is naar een hoger niveau getild dankzij Webcare4all. Daniel's expertise op het gebied van SEO is fenomenaal en heeft ons geholpen om meer verkeer en verkoop te genereren.

Rinus Vader

We hebben Webcare4all ingeschakeld als online marketing specialist, om het aandeel boekingen via de website te vergroten. Daniël Maltha heeft hiertoe eerst onze website van dat moment geanalyseerd... We hebben Webcare4all ingeschakeld als online marketing specialist, om het aandeel boekingen via de website te vergroten. Daniël Maltha heeft hiertoe eerst onze website van dat moment geanalyseerd op gebruiksgemak en de klantreis van interesse naar boeking of reservering.

Daarbij heeft hij aangegeven wat hij kon verbeteren door gebruik te maken van de bestaande website - danwel wat beter kon door de site te herbouwen. Daarop hebben we besloten tot herbouw. Dat traject heeft Daniël voortvarend en naar tevredenheid uitgevoerd (oplevering binnen vijf weken).

RacketTeam

Webcare4all build a great webshop for us. Managing of the whole process was very professional and Daniel is really patient. He takes all the time to explain what he does and why he does it that way.... Webcare4all build a great webshop for us. Managing of the whole process was very professional and Daniel is really patient. He takes all the time to explain what he does and why he does it that way. Our shop is already a big succes thanx to the SEO and advertising services that Webcare4all offers.

Kristel Jansen

Professioneel, snel én veel kennis & kunde. Ik liep al langer rond met problemen met mijn website, totdat ik bij Webcare4all uitkwam. Binnen no time was alles opgelost (een wonder, want anderen... Professioneel, snel én veel kennis & kunde. Ik liep al langer rond met problemen met mijn website, totdat ik bij Webcare4all uitkwam. Binnen no time was alles opgelost (een wonder, want anderen lukte het niet). Ben super goed geholpen dus!

Escooter verhuur

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van \Webcare4all! Al vele jaren ben ik klant en ik word altijd vriendelijk en snel geholpen als er problemen zijn met de vindbaarheid van mijn website.... Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van \Webcare4all! Al vele jaren ben ik klant en ik word altijd vriendelijk en snel geholpen als er problemen zijn met de vindbaarheid van mijn website. Ik kan iedereen aanbevelen om zaken te doen met dit bedrijf.

Wetenschap Balans

Onze website vroeg dringend om aanpassing. Er ging een lang proces aan vooraf. Vind maar een websitebouwer en een webdesigner die begrijpen waar we naar toe wilden en hierin ook konden meedenken.... Onze website vroeg dringend om aanpassing. Er ging een lang proces aan vooraf. Vind maar een websitebouwer en een webdesigner die begrijpen waar we naar toe wilden en hierin ook konden meedenken. Dit op zich is een mooi creatief proces geweest waar de ideeën bleven stromen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en bevelen Webcare4all dan ook zeker aan!

Sigrid van der Laan

Daniël Malta van Webcare4All heeft vorig jaar een nieuwe website voor mij gebouwd. De reacties die ik krijg zijn allemaal positief: professioneel en overzichtelijk. Wat ik heel prettig vond, is dat... Daniël Malta van Webcare4All heeft vorig jaar een nieuwe website voor mij gebouwd. De reacties die ik krijg zijn allemaal positief: professioneel en overzichtelijk. Wat ik heel prettig vond, is dat Daniël goed heeft geluisterd naar mijn wensen en die heeft vertaald in een website waar ik hartstikke blij mee ben. Hij is heel communicatief en reageert snel als ik een vraag heb. Ik beveel Webcare4All daarom van harte aan!