Verzendmethode

Margo

Supertevreden van de snelle service en de raad waar nodig.

Snelle service

Margo

Supertevreden van de snelle service en de raad waar nodig.

Snelle service

Rob E. J. Franken

Een prettig bedrijf. Het product voldoet aan mijn verwachting en is ook nog een feestelijk ingepakt afgeleverd. Zeer tevreden dus!

Duidelijke informatie en professioneel.

Geen idee.

Ewoud Van Tomme

Goede kwaliteit en snelle levering. Ik koop al mijn riemen en strikken bij Weloveties

Goede kwaliteit. Originele producten. Mooie en diverse kleuren.

Ik zou bijpassende sokken aanbieden bij stropdas of strikken. Ik kocht een set met bretels en een strik. Nu moest ik zelf bijpassende sokken zoeken.

Snelle en correcte afhandeling

Simon Jongenelen

Het is werkelijk super irritant, dat als je aankoop op internet hebt gedaan, je dagen daarna wordt overspoeld met dit soort vragen. De klant koopt iets en als het niet goed is dan horen jullie het...

Stop met zuren over "Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in jouw mening en bieden wij je de mogelijkheid om ons bedrijf te beoordelen "

Geef gewoon korting als er nog ruimte is voor 15%, achteraf is dit een belediging

Het is heel overzichtelijk. Duidelijk en makkelijk te vinden.

De kleuren op de afbeeldingen komen 100% overeen met het product thuis. Soms heb je nog wel eens dat de kleur wat afwijkt. Maar hier niet!

Geen verbetertips

Ik geef stropdassen als kado voor vrienden. Hier zijn ze makkelijk en snel te halen voor een goede kwaliteit en een hele mooie kleur!

Het is allemaal heel duidelijk aangegeven

Tanya van T

Top service! Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Roy van der Wens Fotografie

Verkeerd product ontvangen maar door adequate optreden had ik een dag later het juiste artikel alsnog ontvangen met een excuus briefje. De kwaliteit van een goede webshop is zichtbaar in de after...

Denken in oplossingen

Banner op homepage kan een stuk aantrekkelijker gemaakt worden. De banner laat de mooie producten niet naar voren komen. En als fotograaf vind ik de foto's rommelig en onduidelijk, wat jammer is omdat het product hierdoor geen podium krijgt.