Verzendmethode

MM

Overzichtelijk en leuk aanbod. Ik zocht groene accesoire voor outfit van m'n zoontje van 2 ivm een bruiloft en geslaagd met aankoop van groene bretels waar hij nog lang mee kan doen. Als gezin... Overzichtelijk en leuk aanbod. Ik zocht groene accesoire voor outfit van m'n zoontje van 2 ivm een bruiloft en geslaagd met aankoop van groene bretels waar hij nog lang mee kan doen. Als gezin bestellen we vaker bij ILoveTies, overzichtelijk dat ze maar paar soort producten verkopen.

Dessins (veel hip en vrolijk)

Liever geen verzendkosten

RE

Twee bretels besteld. 1 was redelijk ok en de ander beviel echt niet. Retour zenden bij we love ties? Dus voor eigen rekening! De laatste x dat ik hier besteld heb. Gewoon even 8€ aftikken om iets... Twee bretels besteld. 1 was redelijk ok en de ander beviel echt niet. Retour zenden bij we love ties? Dus voor eigen rekening! De laatste x dat ik hier besteld heb. Gewoon even 8€ aftikken om iets terug te sturen wat je niet bevalt?

Vind ik moeilijk te vinden

Retour sturen met antwoordnummer, dus gratis.....dat is wat elk normaal bedrijf doet.....

Lisa de Gunst

Kwalitatieve producten en snelle levering. Heel fijn.

Ich habe bisher nur Gute Erfahrungen gemacht. Die Fliegen und Hosenträger sind robust, halten und sehen gut aus!

Gute Qualität

Mir fehlen leider ein paar Farben bei den breiten Hosenträger, passend zu den Fliegen.

Henk

Aanbevelenswaardig

gewoon goed

Dennis Helmers

Transparant, mooie producten, scherpe prijs

Geirnaert ingmar

Correcte levering

Goede kwaliteitsproducten

Arnoud Keevel

Eerste keer dat ik iets besteld had, maar zeker niet de laatste keer! Had ik toch gelijk maar account aangemaakt :p

Website erg duidelijk en ik bleef maar nieuwsgierig naar alle andere items...Dus uiteindelijk alles bekeken hahaha! Ook vond ik de inspiratie sectie en hoe te knopen erg leuk. Sta er zelf niet snel... Website erg duidelijk en ik bleef maar nieuwsgierig naar alle andere items...Dus uiteindelijk alles bekeken hahaha! Ook vond ik de inspiratie sectie en hoe te knopen erg leuk. Sta er zelf niet snel bij stil dat er ook mensen kunnen zijn die het nog niet kunnen, ooit is je eerste keer.

Had geen Track and Trace, maar eerlijkheidshalve mag je niet klagen als je om 15.58hr betaald hebt en de volgende dag ook echt in huis hebt. In een periode van feestdagen wel te verstaan!

Petra

Mijn eerste ervaring was toch wel minder positief. Na 3 dagen denk ik bel maar eens waar bestelling blijft, blijkt er niks in hun systeem te staan, bestelling was wel betaald. Ok, kan gebeuren denk... Mijn eerste ervaring was toch wel minder positief. Na 3 dagen denk ik bel maar eens waar bestelling blijft, blijkt er niks in hun systeem te staan, bestelling was wel betaald. Ok, kan gebeuren denk ik dan, wordt het bestelde naar mijn thuis adres gestuurd terwijl ik duidelijk mijn werk adres had aangegeven. Ben ik alsnog naar een afhaalpunt moeten gaan. Vraag me dan wel af wat er gebeurd was als ik niet gebeld zou hebben, het geld was namelijk binnen.

Goede artikel geleverd.

Kijk naar verzend adres en biedt mogelijkheid tot achteraf betalen aan.

Lieve

Perfect verloop

Snelle levering, leuk presentje ontvangen bij de bestelling

Geen verberertips