Verzendmethode

Garreyn Sven

Super snelle service

Snelle verzending!

Michael Picqueur

De tweede keer dat ik bestel bij jullie en zeker niet de laatste keer. Alleen jammer dat er deze keer geen sleutelhanger (mini tie) bijzat. Ik ben m’n vorige kwijt en ik keek uit naar een nieuwe.

Duidelijk, mooie foto’s, geen (negatieve) verassingen bij het bestellen.

Op de site staat dat bij een bestelling vanaf 9,05 euro een mini stropdas mee geleverd word als cadeau en deze heb ik niet mogen ontvangen.

Rosa Hustinx

Uitstekende service

Er was een vergissing gemaakt maar die werd onmiddellijk gecorrigeerd. Vriendelijk en correct.

Een tip. De verpakkingen wat aanpassen. Zo’n sjaal past heel goed in een envelop. Los van de milieutechnische kant hoef je dan niet thuis te zijn voor de bezorger.

Dhr Henk van Til

Ik heb het pakketje nog niet ontvangen. Volgens opgaaf van DPD ligt bij het plaatselijk depot. DPD geeft aan dat zij tevergeefs op mijn adres is geweest, hetgeen zeker niet gebeurt is. Zij hebben... Ik heb het pakketje nog niet ontvangen. Volgens opgaaf van DPD ligt bij het plaatselijk depot. DPD geeft aan dat zij tevergeefs op mijn adres is geweest, hetgeen zeker niet gebeurt is. Zij hebben het niet bij mij aangeboden, maar gemakshalve, waarschijnlijk vanwege het tijdstip, naar het plaatselijk depot gebracht.
Ik zal het pakketje deze keer ophalen binnen de gestelde termijn, maar adviseer u om het verloop nog eens goed te bekijken.

Product nog niet gezien.

geen oordeel

Reactie We Love Ties:

Beste Henk,
Bedankt voor het invullen van deze review. Wat vervelend dat DPD niet de service levert die we van hen verwachten. Ik ga er vandaag nog melding van maken.
Ik zie dat je het...
Beste Henk,
Ik zie dat je het pakketje inmiddels hebt opgehaald. Ik hoop dat de bretels naar wens zijn.
Ella - We Love Ties

Wilma Wagter

Veel vertrouwen in het bedrijf We Love Ties maar niet in het pakketbezorgbedrijf van DPD. Wat een slechte service! Het pakketje werd niet bezorgd en ik moest zelf maar raden waar het pakket zich... Veel vertrouwen in het bedrijf We Love Ties maar niet in het pakketbezorgbedrijf van DPD. Wat een slechte service! Het pakketje werd niet bezorgd en ik moest zelf maar raden waar het pakket zich bevond zodat ik het zelf heb moeten afhalen zonder bewijs.

n.v.t.

n.v.t.

Reactie We Love Ties:

Beste Wilma,
Bedankt voor het schrijven van deze review!
Beste Wilma,
Bedankt voor het schrijven van deze review!
Heel vervelend om te vernemen dat DPD niet de service heeft geleverd die we van hen verwachten. Ik zal DPD hier dan ook direct van op de hoogte brengen.
Ik hoop dat je ondanks de tegenvallende verzendwijze toch tevreden bent met je aankoop bij We Love Ties.
Ella - We Love Ties

Jan

Snelle levering en leuke verpakking

Snelle levering en leuke verpakking

Dhr louis wuyts

Overzichtelijk

grote keuze

Dhr P van Herwaarden

Ik koop al jaren bij dit bedrijf stropdassen en vlinderstrikken, bij dit bedrijf slaag ik altijd; perfecte service en prijs/kwaliteit verhouding!

Zie review

Dhr Dexx Elskamp

Ontevreden over de levering

Webshop is prima, DPD post heeft slechte service.

Ten eerste is DPD niet bij ons geweest! We kregen na de bezorg tijd een mailtje dat we niet thuis waren. Eigenlijk zaten wij nog te wachten tot ze kwamen. Echt belachelijk! Vervolgens willen wij... Ten eerste is DPD niet bij ons geweest! We kregen na de bezorg tijd een mailtje dat we niet thuis waren. Eigenlijk zaten wij nog te wachten tot ze kwamen. Echt belachelijk! Vervolgens willen wij vandaag (zaterdag) ons pakje ophalen en blijkt het pick up point dicht te zijn op zaterdag en zondag. Zondag begrijp ik, maar zaterdag is een gewone werkdag! En nu zie ik een mailtje dat ik op moet schieten met mijn pakketje ophalen... voor dinsdag. Zeer slechte service van DPD!

Mevr Greet Paans

Super!

Wat je ziet is wat je krijgt: klasse

Wat meer xl dassen in effen kleuren