Betrouwbaarheid
Kwaliteit dienstverlening
Website
Vakkennis

waterrijk wonen

Vriendelijk, ons huisje was wel iets te laag geschat. mooie foto`s

Reactie Waterrijk wonen Friesland Makelaars:

In vergelijking met de laatste drie transacties heeft deze vakantiewoning de hoogste opbrengst gehaald.

Van Dijk

Wij hebben een zeer goede ervaring opgedaan met Henk onze makelaar, zeer deskundig en ook zeer. Actief,
Cees van Dijk

Henk Aukema heeft op professionele en doeltreffende wijze binnen enkele weken ons huis verkocht. Er werd steeds snel gereageerd en afspraken werden stipt nagekomen. Wij kunnen deze makelaar zeer... Henk Aukema heeft op professionele en doeltreffende wijze binnen enkele weken ons huis verkocht. Er werd steeds snel gereageerd en afspraken werden stipt nagekomen. Wij kunnen deze makelaar zeer aanbevelen.

Komt afspraken keurig na.

We hebben goede ervaring met waterrijk wonen. Dienstverlening is vriendelijk, professioneel en adequaat.

Snel en goed, iedereen aan te bevelen!

Goed, accuraat en zorgvuldig.

Anna Geerts

Ik heb goede ervaringen met de verkoop van mijn recreatiewoning via waterrijk wonen friesland

Erik Vermij

Makelaar Henk Aukema is een bijzonder vriendelijke en ter zake kundige man. Hij is realistisch, verkoopt geen luchtkastelen en staat open voor suggesties. Ook zijn reactietijd op vragen of... Makelaar Henk Aukema is een bijzonder vriendelijke en ter zake kundige man. Hij is realistisch, verkoopt geen luchtkastelen en staat open voor suggesties. Ook zijn reactietijd op vragen of contactverzoeken is bijzonder snel. In no time was ons huis voor een goede prijs verkocht tegen een realistische courtage. Wij hebben bewust NIET gekozen voor twee makelaars met bijna dezelfde naam die de naam hebben specialist te zijn in 'wonen aan water in Friesland' Daar hebben we geen seconde spijt van. Henk is proactief en de beste keus als je niet zoals onze overburen 2 jaar te koop wilt staan.