gesteld door mijn zoon en was bedoeld als kerstcadeau voor mij

Slecht !!!!!!!!!! horloge van armani besteld en betaald,verkeerde aangekomen en al mails verstuurd,maar geen antwoord terug.verschillende keren gebeld,maar altijd zelfde voicemail niet... Slecht !!!!!!!!!! horloge van armani besteld en betaald,verkeerde aangekomen en al mails verstuurd,maar geen antwoord terug.verschillende keren gebeld,maar altijd zelfde voicemail niet bereikbaa

Fati

Slecht , ik heb een horloge besteld 3 weken geleden ,en ik heb nog NIKS ontvangen. Ook geen mail met meer informatie.

Fatine Elhaoulani

Op de site staat 3-4 werkdagen. Ik wacht al 2weken op mijn horloge en heb niks ontvangen. Ik heb contact op gezocht (op de site en mail) maar heb niks terug gekregen

Abdul-Samadu

Een van de beste.. Dienstverlening was super

Filip

Goed, alleen de wachttijd was langer dan voorzien.

Sandra Peeters

Mijn ervaring met Watch2Day is slecht. De aangekochte horloge werkt niet naar behoren. Telefonisch zijn ze door ziekte en onderbezetting niet bereikbaar, dus moet je mails sturen. Ook hier reageren... Mijn ervaring met Watch2Day is slecht. De aangekochte horloge werkt niet naar behoren. Telefonisch zijn ze door ziekte en onderbezetting niet bereikbaar, dus moet je mails sturen. Ook hier reageren ze niet op
Ik zit nu dus met een defecte horloge, wat eigenlijk een kerstcadeau zou moeten zijn, maar er wordt op geen enkele wijze geaggregeerd. Terwijl ze garanderen binnen 24 uur te reageren. Ik wil of een nieuwe horloge of mijn gekd terug. Maar zal hier zeker nooit neer iets bestellen.