peter van Dijk

Ik wacht nog op een tegenbericht over mijn zonnebril?

Dirk De Greef

Zeer aangenaam, goede service en vooral snelle levering, zoals beloofd. Dank U en voor herhaling vatbaar !

Zeer tevreden met de kwaliteits horloges en gunstige aanbiedingen. Correcte levering en orginele merken. Top hoor watch today

H. van Burk

Snelle levering en keurig verzorgd

Cees Mul

Betrouwbaar, eerlijken snelle levering

H Veldhuis

Prettige website met leuke aanbiedingen

Geachte heer Veldhuis,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij begrijpen uiteraard dat het heel vervelend is dat uw bestelling vertraagd is, onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij wat betreft de verzending afhankelijk van onze leverancier en kan er wel is een vertraging ontstaan met de zendingen.
Wij hopen in ieder geval dat u veel plezier zult ervaren van uw horloge.

Irem | Watch2Day

Thomas Fontaine

Vind het tof dat er naar een oplossing gekeken is na het probleem.

lucas

Ik ervaar de klantenservice als enorm traag en een groot irritatie punt. Ik heb een verkeerde horloge ontvangen en ik moet iedere keer dagen wachten tot ik een reactie krijg per mail, want...

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij hebben op uw e-mail gereageerd echter hebben wij tot op heden geen reactie kunnen ontvangen. Wat betreft onze telefonische bereikbaarheid, wij zijn op werkdagen van 09.00 uur tot 12.00 telefonisch bereikbaar en tot 17.00 uur via de e-mail.

Irem
Watch2Day

Arthur Tawjoeram

Niet zo geweldig

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij betreuren het te vernemen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Echter zien wij wel dat wij u vrij snel hebben voorzien van een antwoord op uw mail. Indien er zaken zijn waar u nog vragen over heeft vernemen wij dat uiteraard graag zodat we u verder kunnen helpen.

Irem
Watch2Day