J.Dobma

Na meerdere horloges te hebben aangeschaft bij Watch2Day nu een horloge wat defect is.
Alleen maar problemen met retourneren.
Normale feedback krijgen we niet.
Slordige zaak...

Geachte heer Dobma,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Wij betreuren het te vernemen dat u mogelijk een defect heeft geconstateerd. Echter weten wij uit ervaring dat automatische horloges 6 uur achtereenvolgens gedragen dienen te worden alvorens hij naar behoren loopt. Indien na veel dragen het horloge nog steeds een defect vertoont, vernemen wij dat uiteraard graag. Wij zullen u dan voorzien van de juiste vervolgstappen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoppenbrouwers Marcel

Normaal zou ik zoals altijd zeer tevreden zijn, heb tenslotte heb ik toch 5 uurwerken van de firma aangeschaft. Ben toch met deze wijze wat betreft uw manier van werken nog steeds goed.

Sander

NIET KOPEN BIJ WATCH2DAY

Een horloge besteld en binnen 14 dagen geretourneerd. Watch2day accepteert het retour niet incl. een bijgevoegd rerourformulier. Geeft aan dat dit buiten de 14...

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Zoals wij ook al in onze e-mail hadden aangegeven hebben wij een bewijs van verzending nodig om te kunnen zien of u daadwerkelijk binnen het zichttermijn heeft geretourneerd. Wij geven dan ook op onze website en in onze algemene voorwaarden duidelijk aan dat u als klant zelf verantwoordelijk bent voor de correcte retourzending.
Daarbij hoort ook het bewaren van het verzendbewijs.
U heeft ervoor gekozen uw bestelling in een bubbeltjesenvelop te retourneren, u bent er dan ook van op de hoogte dat u geen bewijs van verzending krijgt.
Mochten er zich dan problemen met de post voordoen, neemt u dat op de koop toe.

Irem
Watch2Day

Slecht, eerste maal dat we iets terug sturen en niets dan problemen

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor de feedback.

Ik heb uw zaak erbij gepakt en het betrof een defect horloge. Voor defecten hebben wij een andere retourprocedure dan voor spijtaankopen. Indien u wenst het horloge te laten repareren zullen wij het horloge voor u opsturen naar ons reparatiecentrum.

Wij vernemen het graag van u.

Guusje | W2D

Robert

Informatie en service worden steeds minder. Verkeerde foto's en info bij de getoonde producten komen steeds vaker voor. Antwoorden duren lang of er volgt helemaal geen reactie. Watch2Day mist...

Geachte Robert,

Bedankt voor de feedback.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat er verkeerder informatie online staat of dat u geen antwoord krijgt op uw vragen. Wij willen u uiteraard graag verder helpen. Zou u ons een e-mail willen sturen met al uw vragen? Dan pakken wij deze gelijk voor u op.

Koen Timmermans

Beste mensen laat u niet vangen door de kortingen die ze aanbieden, u krijgt goedkoope Chinese nagemaakte horloge! Bespaar tijd en geld zoek op een andere website!

Geachte heer Timmermans,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij willen u verzoeken om niet opnieuw een review te plaatsen aangezien wij u zullen voorzien van het zelfde antwoord.

Irem|Watch2day

Martha Hight

Soms goed soms ontevreden

Koen

Deze website is fake!
Ze bieden korting aan op de zogezegde orginele prijs van de orginele horloge! Na nazicht bij een juwelier blinks dat de horloge een valse copy uit China is! Uurwek...

Geachte heer Timmermans,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben u voorzien van een antwoord via de e-mail waarin wij aangeven dat het horloge die u heeft gekocht wordt geassembleerd in China. Dit gebeurt onder licentie van Aviator zelf en is 100% echt. Wij selecteren al onze leveranciers zeer zorgvuldig en zorgen ervoor dat wij altijd 100% originele merkhorloges leveren. Hetzelfde geldt voor de Aviator horloges, waarbij wij al jaren met dezelfde betrouwbare leverancier werken. Wij hebben aangegeven dat u het horloge op onze kosten mocht retour sturen zodat wij over konden gaan tot terugbetaling na ontvangst van uw horloge. U heeft aangegeven het horloge niet meer in uw bezit te hebben, hierdoor kunnen wij niet overgaan tot terugbetaling.

Irem | Watch2Day

Jo

Het bestellen van producten is heel snel, maar het terug krijgen van je geld duurt ontzettend lang.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken.
Wij gaan altijd uit van veertien dagen maar het kan ook eerder verwerkt worden.

Guusje | Watch2day

Met de laatste bestelling minder! Weinig tot geen flexibiliteit bij opgave foutieve bestelling en verzoek tot wijziging kort na de bestelling! Bij indiening verzoek wordt verwachting gewekt dat...