Wastoren

Elly en Peter Koene

Goed, zelfs nog advies bij het afleveren

Reactie Wastoren:

Beste Elly en Peter, Wat fijn! Leuk om te horen dat mijn collega jullie ook nog advies heeft gegeven. Veel plezier met jullie nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Jan Van Bockstaele

Super

Reactie Wastoren:

Wat fijn!! Bedankt voor het delen :) Veel plezier ermee! Groet, Babette - team Wastoren

Houben

Goede levering, aantal schroeven ontbraken maar na mail klantendienst dadelijk helemaal opgelost. Kwalitatieve, praktische en veilige wastoren. Instructie om hem in elkaar te zetten is niet zo... Goede levering, aantal schroeven ontbraken maar na mail klantendienst dadelijk helemaal opgelost. Kwalitatieve, praktische en veilige wastoren. Instructie om hem in elkaar te zetten is niet zo duidelijk. Maar als je een handige Harry bent, lukt het wel.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Houben, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! Vervelend dat de handleiding niet duidelijk genoeg was, maar ik ben blij dat u of een handige Harry bent of kent ;) Geniet... Beste mevrouw Houben, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! Vervelend dat de handleiding niet duidelijk genoeg was, maar ik ben blij dat u of een handige Harry bent of kent ;) Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Henk

Snel, duidelijk en flexiebel

Reactie Wastoren:

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Dick

Zeer tevreden, goed product duidelijke handleiding. Had net een dag te vroeg besteld ivm weekend korting maar kreeg het korting bedrag netjes terug. Er was 1 afwijkende hand greep geleverd die per... Zeer tevreden, goed product duidelijke handleiding. Had net een dag te vroeg besteld ivm weekend korting maar kreeg het korting bedrag netjes terug. Er was 1 afwijkende hand greep geleverd die per ommegaande post direct werd opgestuurd.

Reactie Wastoren:

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Wij zijn blij om dit te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Rianne

Reactie Wastoren:

Beste Rianne, Dankuwel voor het geven van uw positieve review! Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Geert Theeuwen

De handleiding voor het zelf monteren van de wastoren is erg onduidelijk en het monteren neemt heel veel tijd in beslag. Met dit in het achterhoofd is de prijs die we er voor hebben betaald veel te... De handleiding voor het zelf monteren van de wastoren is erg onduidelijk en het monteren neemt heel veel tijd in beslag. Met dit in het achterhoofd is de prijs die we er voor hebben betaald veel te hoog. De gebruiksaanwijzing voor het in elkaar zetten van de lade en de legplank zijn zeer onduidelijk en in de Poolse taal! Ook niet erg handig.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Theeuwen, Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen. Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek van gisteren zijn wij erachter gekomen waar het aan heeft gelegen. Helaas bleek... Beste meneer Theeuwen, Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen. Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek van gisteren zijn wij erachter gekomen waar het aan heeft gelegen. Helaas bleek u een incomplete montage handleiding te hebben ontvangen. Dit vinden wij erg vervelend en zoals aangegeven hoop ik dat ons gesprek deze ervaring iets minder erg heeft gemaakt en u nu kunt genieten van uw Wastoren. Indien er toch nog vragen zijn, of u bespreekt liever iets anders met ons, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Smeekens

Prima firma, goede service en komen afspraken na.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Smeekens, Wat leuk om te lezen! Heel erg bedankt dat u dit met ons deelt. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

J. De Rijke

Fijn contact, ruilen van produkt in overleg prima opgelost

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Rijke, Heel erg bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat alles netjes is opgelost. Veel plezier met uw Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Nencie Zoutewelle

Goed. Het is een mooie wastoren.
Goed. Het is een mooie wastoren.
Wat ik wel jammer vond, is dat ik door een Duits bedrijf werd gebeld om een afspraak voor aflevering te maken. Dit ging in het Duits. Ook de chauffeur sprak alleen Duits. Ik nam de telefoon eerst niet op, omdat ik buitenlandse telefoonnummers niet vertrouw. Dit had wel even gemeld mogen worden.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Zoutewelle, Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te lezen dat u blij bent met de Wastoren. Over de levering; dit heb ik meteen nagevraagd bij onze transporteur. Zij... Beste mevrouw Zoutewelle, Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te lezen dat u blij bent met de Wastoren. Over de levering; dit heb ik meteen nagevraagd bij onze transporteur. Zij vertelden dat dit inderdaad kan kloppen, omdat ze door een tijdelijke overstap naar een andere depot, een Duitse partij aantal verzendingen lieten doen. Ik begreep van hen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren en zij zullen het anders van te voren communiceren. Dus nogmaals dank voor uw bericht, we vinden het fijn dat we op deze manier op de hoogte blijven van dingen die niet zo horen te gaan :) Geniet van uw nieuwe wasruimte! Groet, Babette - team Wastoren