Wastoren

Marcel Verdonkschot

Slechte kwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste meneer Verdonkschot, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit! Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, echter is dit niet gelukt. Ik zal het... Beste meneer Verdonkschot, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit! Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, echter is dit niet gelukt. Ik zal het deze week nog een paar keer proberen, want ik zou het fijn vinden als wij nog iets voor u kunnen betekenen om de kwaliteit te verbeteren! Ons doel is dat iedereen tevreden is met onze meubels. Groet, Babette - team Wastoren

Lacroix

Levering was conform afspraak.
Bij vragen over de montage werd ik vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen

Reactie Wastoren:

Beste meneer Lacroix, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen, dit doen wij graag. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Peter Verheul

Prima bezorging, netjes verpakt. Makkelijk monteerbaar.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Verheul, We zijn blij om te lezen dat uw ervaringen zo positief zijn! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Viskens Annemie

2x een kast bestelt . Tweede kast was niet zo kwalitatief afgewerkt en er was een front van lade gescheurd . Mail met foto verstuurd en al snel werd ons een nieuw front toegezonden , waarvoor dank .

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Viskens, Graag gedaan! U bedankt voor het delen van uw ervaringen en een positieve review! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Gea Nikolaas

Goed!

Super! Bedankt voor het delen :) Groet, Babette - team Wastoren

Haagsma

Prima, eenvoudig te bestellen. Het in elkaar zetten was iets lastiger maar met het goed lezen van de handleiding wel te doen.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Haagsma, Wat goed om te lezen dat u er zo tevreden mee bent en dat het uiteindelijk allemaal is gelukt met het opbouwen! Geniet ervan! Groet, Babette - team Wastoren

Elly en Peter Koene

Goed, zelfs nog advies bij het afleveren

Reactie Wastoren:

Beste Elly en Peter, Wat fijn! Leuk om te horen dat mijn collega jullie ook nog advies heeft gegeven. Veel plezier met jullie nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Jan Van Bockstaele

Super

Reactie Wastoren:

Wat fijn!! Bedankt voor het delen :) Veel plezier ermee! Groet, Babette - team Wastoren

Houben

Goede levering, aantal schroeven ontbraken maar na mail klantendienst dadelijk helemaal opgelost. Kwalitatieve, praktische en veilige wastoren. Instructie om hem in elkaar te zetten is niet zo... Goede levering, aantal schroeven ontbraken maar na mail klantendienst dadelijk helemaal opgelost. Kwalitatieve, praktische en veilige wastoren. Instructie om hem in elkaar te zetten is niet zo duidelijk. Maar als je een handige Harry bent, lukt het wel.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Houben, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! Vervelend dat de handleiding niet duidelijk genoeg was, maar ik ben blij dat u of een handige Harry bent of kent ;) Geniet... Beste mevrouw Houben, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! Vervelend dat de handleiding niet duidelijk genoeg was, maar ik ben blij dat u of een handige Harry bent of kent ;) Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Henk

Snel, duidelijk en flexiebel

Reactie Wastoren:

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren