Wastoren

Ans Harink-Pijnenborg

Het pakket werd snel geleverd.
Het meubel is prachtig.
De montage beschrijving had beter gekund, vooral die voor het uitschuifbaar blad!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Harink-Pijnenborg, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring + uw punt ter verbetering. Daar zijn wij erg blij mee! Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke... Beste mevrouw Harink-Pijnenborg, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring + uw punt ter verbetering. Daar zijn wij erg blij mee! Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Bram van den Broecke

Produkt niet op veel plekken te krijgen dus wastoren.nl was de redding

Reactie Wastoren:

Beste meneer van den Broecke, Dat is goed om te horen! Gelukkig heeft u bij ons een mooie kast kunnen vinden :) Geniet van uw nieuwe was opstelling! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Marco van der Steen

Uitstekende service mooie kast.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Steen, Dat is super om te lezen! Bedankt dat u het hier ook met ons deelt. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

J gerdes

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Goedemiddag mevrouw Gerdes, Hartelijk dank voor uw positieve review! Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Cor

Alles perfect geregeld

Reactie Wastoren:

Beste Cor, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste Cor, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Hans Roelofsen

Levering perfect. Toren erg goed, maar hier en daar ontbrak er wat klein materiaal of juist teveel.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Roelofsen, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over zowel de levering als de Toren zelf. Hopelijk is alles netjes... Beste meneer Roelofsen, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over zowel de levering als de Toren zelf. Hopelijk is alles netjes opgelost met het ontbrekende materiaal? Indien wij daarin nog iets kunnen betekenen hoor ik het graag. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Waalwijk

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer Waalwijk, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Kunnen wij ook met een goed gevoel ons weekend in gaan ;) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke... Beste meneer Waalwijk, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Kunnen wij ook met een goed gevoel ons weekend in gaan ;) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Belen

Super!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Belen, Dat is ook super om te lezen!! Bedankt dat u dit hier met ons deelt. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Schenk

Overzichtelijke website, duidelijke en complete info, degelijke mooie producten, superbezorgdienst!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Schenk, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette -... Beste mevrouw Schenk, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

gabrielse

Prima geregeld, levering volgens afspraak

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Gabrielse, Bedankt voor het delen van een positieve beoordeling. Geniet van uw Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren