Wastoren

Marianne

Vanaf het bestellen tot bezorgen is het allemaal goed gegaan.

Reactie Wastoren:

Beste Marianne, Wat fijn zeg! Hier zijn wij erg blij mee. Bedankt voor het delen en geniet van uw nieuwe Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren

Lieneke van den Oever

Prima correcte informatie en afhandeling van orders en vragen

Reactie Wastoren:

Beste Lieneke, Super!! Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met ons. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Karin h.

Goed product. Komen afspraken na. Goede service.

Reactie Wastoren:

Beste Karin, Heel erg bedankt voor het delen. Super om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Peter

Positief, heldere site en men komt afspraken na. Goede communicatie

Reactie Wastoren:

Beste Peter, We zijn blij om te lezen dat u onze service en communicatie goed is bevallen! Hopelijk bent u nu al eventjes aan het genieten van een mooie Wastoren thuis. Met vriendelijke groet,... Beste Peter, We zijn blij om te lezen dat u onze service en communicatie goed is bevallen! Hopelijk bent u nu al eventjes aan het genieten van een mooie Wastoren thuis. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Mart

Goede website, correcte levering, deugdelijk materiaal. Vergt wel even tijd om het in elkaar te zetten, maar past allemaal prima. De deugdelijkheid op langere termijn is nog niet in te schatten.

Reactie Wastoren:

Beste Mart, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Super om te lezen dat u zo tevreden bent. Langere termijn is inderdaad nog de vraag ;) Maar mocht er dan iets zijn, mag u ons... Beste Mart, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Super om te lezen dat u zo tevreden bent. Langere termijn is inderdaad nog de vraag ;) Maar mocht er dan iets zijn, mag u ons altijd mailen/bellen. Ook na paar jaar helpen wij graag. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ronnie

Geleverd volgengs afspraak en degelijke kast

Reactie Wastoren:

Beste Ronnie, Top! Dat is fijn om te lezen. Bedankt dat u dit met ons deelt. Veel plezier gewenst met de kasten. Groetjes, Babette - team Wastoren

Hoeben

Snelle levering, degelijke kwaliteit. Goede gebruiksaanwijzing.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hoeben, Bedankt voor uw positieve feedback. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de opbouw van de kast en de kwaliteit. Geniet van het eindresultaat! Groetjes, Babette - team... Beste meneer Hoeben, Bedankt voor uw positieve feedback. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de opbouw van de kast en de kwaliteit. Geniet van het eindresultaat! Groetjes, Babette - team Wastoren

A van Alphen

Perfect

Reactie Wastoren:

Bedankt voor een kort maar krachtige review ;) Hier zijn wij blij mee. Veel plezier met uw Wastoren! Groetjes, Babette - team Wastoren

Puggies

Mooi product voor een mooie zomerprijs

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Puggies, Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Geniet van uw Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren

De Meza

Snelle levering goed communicatie en goed product

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Meza, Wat zijn wij blij om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de levering, communicatie als het product! Veel plezier gewenst met het eindresultaat. Met vriendelijke groet,... Beste meneer de Meza, Wat zijn wij blij om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de levering, communicatie als het product! Veel plezier gewenst met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren