Wastoren

Wouter Hofstee

Ik heb waar voor mijn geld gehad.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hofstee. Goed om te lezen dat u de wasmachine- en droger kast waar voor uw geld vind! Fijn dat de levering ook zeer goed is gegaan. We wensen u nog veel was plezier met de nieuwe... Beste meneer Hofstee. Goed om te lezen dat u de wasmachine- en droger kast waar voor uw geld vind! Fijn dat de levering ook zeer goed is gegaan. We wensen u nog veel was plezier met de nieuwe kasten! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Jan Houtman

Uitstekende kwaliteit en Topservice!!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Houtman, wat fijn dat u de service als fantastisch heeft ervaren! Ook goed om te lezen dat u de kasten van uitstekend kwaliteit vind en dat zowel de levering als montage goed zijn... Beste meneer Houtman, wat fijn dat u de service als fantastisch heeft ervaren! Ook goed om te lezen dat u de kasten van uitstekend kwaliteit vind en dat zowel de levering als montage goed zijn verlopen. We wensen u nog veel plezier met de wasmachine kasten. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

Julie Vlieghe

Mooi resultaat, niet tevreden over de levering.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Vlieghe, Allereerst; hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u gehad om het ea na te kunnen vragen over... Beste mevrouw Vlieghe, Allereerst; hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u gehad om het ea na te kunnen vragen over de levering van uw bestelling. Dank voor de extra toelichting, dit is erg waardevol voor ons en we zullen dit terug koppelen naar onze transporteur. Fijn om te zien dat u wel tevreden bent over het eindresultaat. We wensen u veel plezier ermee! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Gré Tanis

Het was allemaal prima geregeld.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Tanis, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over ons en u vindt dat alles prima geregeld was. Om dan ook te zien dat u... Beste mevrouw Tanis, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over ons en u vindt dat alles prima geregeld was. Om dan ook te zien dat u ons zou aanbevelen is erg mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Leo

Snelle levering en solide kasten. ziet er na montage erg mooi iut.

Reactie Wastoren:

Beste Leo, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het eindresultaat en de levering. Om dan te zien dat u het monteren toch als goed heeft... Beste Leo, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het eindresultaat en de levering. Om dan te zien dat u het monteren toch als goed heeft ervaren is erg fijn om te zien. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Jan Hooft

Ok

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hooft, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als goed heeft ervaren en u tevreden bent over de serivce, om dan nog te horen dat u ons... Beste meneer Hooft, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als goed heeft ervaren en u tevreden bent over de serivce, om dan nog te horen dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Lutgarde Van den Broeck

Zeker een aanrader ! Veeellll beter dan Ikea materiaal .

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van den Broeck, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooi compliment geeft u ons over de kwaliteit van de kasten. Dat u een probleemloze montage gehad... Beste mevrouw van den Broeck, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooi compliment geeft u ons over de kwaliteit van de kasten. Dat u een probleemloze montage gehad heeft is erg fijn en dat u ons zou aanbevelen is erg leuk om te zien. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Marie-Claire Bosmans

Goed product
Goed product
levering aan deur staat idd in de voorwaarden maar het merendeel van de mensen die deze kasten besteld zijn zorgbehoevend (zoals ik). Gelukkig was er iemand aanwezig bij levering (ik had immers geen telefoontje gehad) om alles binnen te zetten.
stickers met nummers om in mekaar te zetten zou misschien eenvoudiger zijn. Nu was het een hele klus om de juiste plaat te vinden

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bosmans, Allereerst; hartelijk dank voor het achterlaten van een uitgebreide review met daarin uw ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het product, maar we... Beste mevrouw Bosmans, Allereerst; hartelijk dank voor het achterlaten van een uitgebreide review met daarin uw ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het product, maar we vinden het uiteraard vervelend dat u de levering zo heeft ervaren. Wij hebben gelijk contact opgenomen met onze transporteur in België. Excuses voor het ongemak, want zij hadden u inderdaad van te voren moeten bellen. Uw punt ter verbetering omtrent de genummerde panelen nemen wij mee voor in de toekomst. Om nu sommige onderdelen al wat duidelijker te communiceren hebben wij een montage video gemaakt van de twee type wasmachine kasten, zodat die wat gemakkelijker te monteren zijn. Hopelijk heeft dit u nog een beetje verder geholpen! Geniet van het mooie en functionele eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Murk van Terwisga

Super goed!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Terwisga, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u ook de service als goed heeft ervaren. Daanaast is... Beste meneer van Terwisga, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u ook de service als goed heeft ervaren. Daanaast is het een mooi compliment dat u ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Manuel Schot

Reactie Wastoren:

Beste meneer Schot, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage probleemloos is verlopen. Het is erg leuk om te lezen dat u ons zou aanbevelen en u de... Beste meneer Schot, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage probleemloos is verlopen. Het is erg leuk om te lezen dat u ons zou aanbevelen en u de levering goed heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren