Wastoren

Tom Verschooten

Vlotte service, goede kwaliteit, mooie kast...

Reactie Wastoren:

Beste meneer Verschooten, Super!! Het zijn namelijk drie belangrijke punten, fijn om te lezen dat het zo goed bevalt! Geniet ervan. Groet, Babette - team Wastoren

Familie vd Mark

Duidelijke website, enige met TUV gecertificeerde veilige oplossing voor je wasmachine en wasdroger!

Reactie Wastoren:

Beste familie vd Mark, Bedankt voor uw positieve review! Dat klopt inderdaad, iets waar wij erg trots op zijn! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Eddy

Levering op de afgesproken tijd

Reactie Wastoren:

Beste Eddy, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij vinden het fijn om te lezen dat het volgens afspraak is verlopen. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Sophie

Goede en snelle service.

Reactie Wastoren:

Beste Sophie, Bedankt voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij om te lezen dat het zo positief is. Geniet ervan! Groet, Babette - team Wastoren

Marcel Verdonkschot

Slechte kwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste meneer Verdonkschot, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit! Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, echter is dit niet gelukt. Ik zal het... Beste meneer Verdonkschot, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit! Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, echter is dit niet gelukt. Ik zal het deze week nog een paar keer proberen, want ik zou het fijn vinden als wij nog iets voor u kunnen betekenen om de kwaliteit te verbeteren! Ons doel is dat iedereen tevreden is met onze meubels. Groet, Babette - team Wastoren

Lacroix

Levering was conform afspraak.
Bij vragen over de montage werd ik vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen

Reactie Wastoren:

Beste meneer Lacroix, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen, dit doen wij graag. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Peter Verheul

Prima bezorging, netjes verpakt. Makkelijk monteerbaar.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Verheul, We zijn blij om te lezen dat uw ervaringen zo positief zijn! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Viskens Annemie

2x een kast bestelt . Tweede kast was niet zo kwalitatief afgewerkt en er was een front van lade gescheurd . Mail met foto verstuurd en al snel werd ons een nieuw front toegezonden , waarvoor dank .

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Viskens, Graag gedaan! U bedankt voor het delen van uw ervaringen en een positieve review! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Gea Nikolaas

Goed!

Super! Bedankt voor het delen :) Groet, Babette - team Wastoren

Haagsma

Prima, eenvoudig te bestellen. Het in elkaar zetten was iets lastiger maar met het goed lezen van de handleiding wel te doen.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Haagsma, Wat goed om te lezen dat u er zo tevreden mee bent en dat het uiteindelijk allemaal is gelukt met het opbouwen! Geniet ervan! Groet, Babette - team Wastoren