Wastoren

Marco

Degelijk en goed zelf in elkaar te zetten.

Reactie Wastoren:

Beste Marco, Dank voor het delen van uw positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat u het opbouwen van de kast niet vervelend vond. Geniet van het eindresultaat. Groet, Babette - team Wastoren

Piet Wevers

Snelle levering, compleet en eenmaal klaar is het een mooi geheel.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Wevers, Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

M. van Reede

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Reede, Super!! Bedankt voor het delen :) Groet, Babette - team Wastoren

Joanne van Goethem

Heel goed ! Van order tot aflevering tot de duidelijke instructies!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Goethem, Wat top! Bedankt voor het delen van zo'n positief bericht. Geniet van uw Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Arjan

Perfect

Reactie Wastoren:

Super, kan niet beter dus? ;) Bedankt voor het delen en geniet van uw nieuwe wasruimte! Groet, Babette - team Wastoren

Nikky Koper

Prima in elkaar te zetten. Helaas brak het hout wel tijdens het handmatig monteren. Gelukkig zag je dit uiteindelijk niet meer.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Koper, Bedankt voor uw positieve review! Wat vervelend dat het hout iets brak, mocht u toch nog graag een nieuw paneel daarvoor ontvangen; dan mag u ons daar altijd over mailen of... Beste mevrouw Koper, Bedankt voor uw positieve review! Wat vervelend dat het hout iets brak, mocht u toch nog graag een nieuw paneel daarvoor ontvangen; dan mag u ons daar altijd over mailen of bellen. Maar het klinkt alsof alles nu al mooi in elkaar zit? Dan wens ik u veel plezier met uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Marc

Kwalitatief goede wasmachinekast, staat als een huis. Prima levering.

Reactie Wastoren:

Beste Marc, Super!! We zijn blij om dit te lezen, bedankt voor het delen van zo'n positieve review. Geniet van het eindresultaat! Groet, Babette - team Wastoren

L V V

Goede kwaliteit en beschrijving

Reactie Wastoren:

Beste meneer L.V.V., Bedankt voor uw positieve review! Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jan

Goede contact, artikel zoals beschreven en bij schade snelle nalevering.

Reactie Wastoren:

Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Hier zijn wij blij mee :) Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Familie Merx

Keurig te woord gestaan en samen lay-out bepaald

Reactie Wastoren:

Beste familie Merx, Wat fijn dat wij jullie zo hebben kunnen helpen. Dit doen wij graag! Geniet van jullie nieuwe kastenwand thuis. Groetjes, Babette - team Wastoren