Wastoren

Ineke

Prima, goed mee te communiceren erg fijn.

Reactie Wastoren:

Beste Ineke, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Heel fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste Ineke, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Heel fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Frits

Perfect

Reactie Wastoren:

Beste Frits, Kort maar krachtig en precies hetgeen wat wij graag lezen :) Super dat u ons zo positief beoordeelt. Heel erg bedankt. We wensen u veel plezier met het eindresultaat. Met vriendelijke... Beste Frits, Kort maar krachtig en precies hetgeen wat wij graag lezen :) Super dat u ons zo positief beoordeelt. Heel erg bedankt. We wensen u veel plezier met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Klant

Duidelijke website, fijn product, eenvoudig zelf te monteren

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

L.Hindriks

Ze hebben een hele goedde service

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hindriks, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe... Beste mevrouw Hindriks, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

rethmeier

Goede keuze gekozen product

Reactie Wastoren:

Beste meneer Rethmeier, Wat super om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Heleen

Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf

Reactie Wastoren:

Beste Heleen, Hartelijk dank voor het delen van uw goede ervaring met de Wastoren! Daar zijn wij erg blij mee. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

RF

Uitstekend product, snelle communicatie en een duidelijke installatie handleiding.

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw RF, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over zowel het product, handleiding als service. Daar worden wij blij van :) Geniet van een mooie en functionele wasruimte. Met... Beste meneer/mevrouw RF, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over zowel het product, handleiding als service. Daar worden wij blij van :) Geniet van een mooie en functionele wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Sprenkeler

Reactie Wastoren:

Beste meneer Sprenkeler, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en aanbeveling. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Dennis Polmans

Top

Reactie Wastoren:

Beste meneer Polmans, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Familie Aroug

Super goed Bedijf service is echt voor hun belangrijk onderdeel. Wij hebben van het eerste moment van de aankoop goede afhandeling een after sales was super. Vader en dochter zijn zelf aan huis... Super goed Bedijf service is echt voor hun belangrijk onderdeel. Wij hebben van het eerste moment van de aankoop goede afhandeling een after sales was super. Vader en dochter zijn zelf aan huis geweest om probleem op te lossen wat niet aan de wastoren zelf lag. Wij hebben vele bedrijven meegemaakt maar dit soort service is hebben wij niet eens gehad bij een aankoop van een dure keuken! Super gaaf ik geef jullie een dikke 10!!!!

Reactie Wastoren:

Beste fam. Aroug, Wauww!! Wat een lovende review. Dit hebben wij heel graag gedaan. We zijn nog steeds in contact samen om ervoor te zorgen dat jullie sowieso helemaal happy zijn. Hopelijk kunnen... Beste fam. Aroug, Wauww!! Wat een lovende review. Dit hebben wij heel graag gedaan. We zijn nog steeds in contact samen om ervoor te zorgen dat jullie sowieso helemaal happy zijn. Hopelijk kunnen jullie daarna altijd met alle rust de wasjes draaien ;) Bedankt voor het delen van jullie ervaringen met de Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren