Wastoren

Daniel

Prima, uitstekende service!

Reactie Wastoren:

Beste Daniel, het is super om te horen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe torenkast en dat u ons zou aanbevelen. We waarderen het dat u een review heeft achter gelaten! Fijn dat het monteren,... Beste Daniel, het is super om te horen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe torenkast en dat u ons zou aanbevelen. We waarderen het dat u een review heeft achter gelaten! Fijn dat het monteren, ondanks de vele onderdelen, voor u niet ingewikkeld was en dat het net als de levering en service goed is ervaren. We wensen u nog veel was plezier! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Wil van berkel

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Berkel, hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en geweldige beoordeling! We zijn verheugd dat u tevreden bent met uw nieuwe wasmachine kast en de ervaring met ons bedrijf. Fijn... Beste meneer van Berkel, hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en geweldige beoordeling! We zijn verheugd dat u tevreden bent met uw nieuwe wasmachine kast en de ervaring met ons bedrijf. Fijn dat alles zo goed is verlopen. We wensen u nog veel wasplezier! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

J. Huizinga

Geheel volgens verwachting.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Huizinga, hartelijk dank voor uw lovende review! Super dat onze kasten volledig aan uw verwachtingen voldeden. Het is fantastisch om te horen dat het monteren van de kast probleemloos... Beste meneer Huizinga, hartelijk dank voor uw lovende review! Super dat onze kasten volledig aan uw verwachtingen voldeden. Het is fantastisch om te horen dat het monteren van de kast probleemloos is verlopen. Geniet van uw nieuwe wasmachine kast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Marga Hol

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hol, bedankt voor je positievereview! We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze service en de kast voor je wasmachine en droger. Een aanbeveling betekent veel voor ons! Gelukkig... Beste mevrouw Hol, bedankt voor je positievereview! We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze service en de kast voor je wasmachine en droger. Een aanbeveling betekent veel voor ons! Gelukkig was het ondanks het tijdrovende klusje prima voor u te doen. We willen u nog veel wasplezier wensen! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Annemiek Vitalis

Top! De toren is makkelijk te bestellen. Vooraf aan de levering wordt je keurig gebeld en zelfs op de dag zelf krijg je nog een belletje van de chauffeur hoelaat hij er denkt te zijn. Top! De toren is makkelijk te bestellen. Vooraf aan de levering wordt je keurig gebeld en zelfs op de dag zelf krijg je nog een belletje van de chauffeur hoelaat hij er denkt te zijn.
Vriendelijk personeel.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Vitalis, bedankt voor uw beoordeling over onze torenkast! Bedankt voor uw compliment over ons personeel, dat doet ons altijd goed! Fijn dat onze chauffeur jullie zo van dienst heeft... Beste mevrouw Vitalis, bedankt voor uw beoordeling over onze torenkast! Bedankt voor uw compliment over ons personeel, dat doet ons altijd goed! Fijn dat onze chauffeur jullie zo van dienst heeft kunnen zijn. We wensen u nog veel wasplezier met de mooie torenkast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

Eddy Koster

Als goed ervaren

Reactie Wastoren:

Beste meneer koster, wat leuk dat u alles als zo goed heeft ervaren! Super bedankt voor uw positieve beoordeling. Gelukkig hebben jullie de kasten nu als badmeubel kunnen plaatsen. We willen u nog... Beste meneer koster, wat leuk dat u alles als zo goed heeft ervaren! Super bedankt voor uw positieve beoordeling. Gelukkig hebben jullie de kasten nu als badmeubel kunnen plaatsen. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe kasten. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

danny philipsen

Goede communicatie!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Philipsen, bedankt voor uw positieve beoordeling! Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met de montagehandleiding, de levering en dat u de service zelfs als perfect heeft... Beste meneer Philipsen, bedankt voor uw positieve beoordeling! Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met de montagehandleiding, de levering en dat u de service zelfs als perfect heeft ervaren. Fijn dat er zulke goede communicatie was tussen onze klantenservice en u! Veel plezier met uw wasmachine kast, Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

Wim Noordzij

Niets op aan te merken keurig thuisbezorgd en precies zoals we het in gedachte hadden, top!!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Noordzij, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop! Dank u wel voor het delen van uw ervaring en voor uw aanbeveling. Super dat onze kasten precies waren wat jullie in... Beste meneer Noordzij, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop! Dank u wel voor het delen van uw ervaring en voor uw aanbeveling. Super dat onze kasten precies waren wat jullie in gedachte hadden en dat de beschrijving zo duidelijk was. Nog veel wasplezier! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Miranda Metzelaar-van der Weerd

Mooie solide wastoren.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw metzelaar- van der Weerd, bedankt voor uw positieve woorden! Het is super om te horen dat u tevreden bent met de service die onze chauffeur heeft geleverd en dat u opmerkt dat het... Beste mevrouw metzelaar- van der Weerd, bedankt voor uw positieve woorden! Het is super om te horen dat u tevreden bent met de service die onze chauffeur heeft geleverd en dat u opmerkt dat het wassen nu zonder trillingen gaat! Nog veel wasplezier en met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

Nicole Niessen

Zeer goede ervaring.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Niessen, wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service en je nieuwe kast voor wasmachine en droger! Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat u met de... Beste mevrouw Niessen, wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service en je nieuwe kast voor wasmachine en droger! Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat u met de montage handleiding goed te werk kon gaan en ons bedrijf zou aanbevelen! Veel wasplezier. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren