Martine

Goede communicatie en goede kwaliteit

Reactie Wastoren:

Het was een genoegen. Hartelijk dank!

Jan Vinken

Fijn om te horen!

Ellen

Mooie kast die een vervelende klus makkelijker maakt. De kast is bijzonder stevig, heeft voldoende opbergruimte en ziet er ook nog eens netjes uit. De service is top; een frontje was beschadigd... Mooie kast die een vervelende klus makkelijker maakt. De kast is bijzonder stevig, heeft voldoende opbergruimte en ziet er ook nog eens netjes uit. De service is top; een frontje was beschadigd (door eigen toedoen) en er is kosteloos een nieuwe gestuurd! Ik kan de kast en het bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Reactie Wastoren:

U moet er inderdaad even de tijd voor nemen. Het resultaat is er dan ook naar!
Erg veel plezier ervan gewenst.

johan Vlaming / ColonnaConsulting

Zeer goede service en een plezierig contact. basaal en bijzonder praktisch systeem om de wasklus lichter en plezieriger te laten verlopen. Plus praktische prima opbergruimte! Een concept waar... Zeer goede service en een plezierig contact. basaal en bijzonder praktisch systeem om de wasklus lichter en plezieriger te laten verlopen. Plus praktische prima opbergruimte! Een concept waar behoefte aan is mede door het op maat kunnen leveren!

Bedankt Washtower!

Reactie Wastoren:

Bijzondere dank voor uw mooie woorden. Daarvoor is het concept dan ook voor bedoeld en we zijn erg trots en blij dat het gewaardeerd wordt!

Dank u!

De jager

Uitstekend

Dank u!

Bart Janssens

Super ervaring, ook de dienst na verkoop (1 schroefje ontbrak) gaf direct antwoord om dit na te sturen. Kwaliteit kasten zeer goed en stevig.

Reactie Wastoren:

Graag gedaan en erg veel plezier van de Wastoren!

Gosselin Renold

Degelijk product voor redelijke prijs

Dank u voor de review!

Vriezen

Dubbele wastoren met kasten aangeschaft

Reactie Wastoren:

Dank. Veel plezier ervan!

velzen van

Handleiding was soms niet altijd even duidelijk. verder alles prima verzorgd , van aankoop tot levering.

Reactie Wastoren:

Geachte Mirte, wij zullen bekijken of we nog verbeteringen aan de handleiding kunnen aanbrengen. verder dank voor de mooie worden.