Wastoren

M Wolters

Wasmachine ombouw van zeer goede kwaliteit en betaalbaar met zeer duidelijke gebruiksaanwijzing ,top bedrijf en snelle levering

Reactie Wastoren:

Beste meneer Wolters, bedankt voor het delen van uw super positieve review! Dat vinden we erg leuk om te lezen. Wat fijn dat de montage handleiding duidelijk voor uw was en dat de levering als zeer... Beste meneer Wolters, bedankt voor het delen van uw super positieve review! Dat vinden we erg leuk om te lezen. Wat fijn dat de montage handleiding duidelijk voor uw was en dat de levering als zeer goed is ervaren. Nog veel wasplezier met uw mooie opstelling! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Heleen

Prima, snelle levering.goede kwaliteit.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Lammers, wat leuk om te horen dat u Wastoren wilt aanbevelen! We willen u bedanken voor uw positieve review. Fijn dat de levering snel is verlopen. Nog veel wasplezier met uw aankoop!... Beste mevrouw Lammers, wat leuk om te horen dat u Wastoren wilt aanbevelen! We willen u bedanken voor uw positieve review. Fijn dat de levering snel is verlopen. Nog veel wasplezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Wim Drijfhout

Alles goed geregeld en keurig alles op tijd geleverd

Reactie Wastoren:

Beste meneer Drijfhout, bedankt voor uw super review! Het doet ons erg goed om te lezen dat u alles zo keurig heeft ervaren. We willen u nog veel plezier wensen met uw wasmachine kast. Met... Beste meneer Drijfhout, bedankt voor uw super review! Het doet ons erg goed om te lezen dat u alles zo keurig heeft ervaren. We willen u nog veel plezier wensen met uw wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Bert

Goed product. Goed bereikbare servicedienst. Schroeven ed. Was niet 100% volgens handleiding. Vervelend bij het opzetten

Reactie Wastoren:

Beste meneer Visschers, bedankt voor het achter laten van een review. Wat fijn om te horen dat u de wasmachine kast een goed product vindt en dat onze klantenservice u goed te woord heeft gestaan!... Beste meneer Visschers, bedankt voor het achter laten van een review. Wat fijn om te horen dat u de wasmachine kast een goed product vindt en dat onze klantenservice u goed te woord heeft gestaan! Mocht u nog een paar extra schroeven opgestuurd willen, neem dan even contact met ons op. We helpen u graag verder. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Herbert

Weinig gedoe. Bestellen en leveren gingen allemaal soepel

Beste Herbert,
Wat goed om te horen dat alles soepel is verlopen en fijn om te lezen dat u ons zal aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kasten!
Met vriendelijke...
Beste Herbert,
Frédérique – Team Wastoren

Frederik De Hertogh

Zeer goede service ervaren

Beste meneer De Hertogh,
Beste meneer De Hertogh,
Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en we waarderen uw positieve review over onze service, dank daarvoor. Wij wensen u veel wasplezier met uw kasten van Wastoren.
Met vriendelijke groet, Frédérique - Team Wastoren

Eric

Fantastisch: mooi product, heel netjes afgeleverd en fantastische service. Erg tevreden mee

Beste Eric,
Beste Eric,
Wat fantastisch om deze mooie review te lezen, bedankt voor deze mooie woorden. We zijn enorm blij dat u zo tevreden bent met onze kasten, de nette levering en service. Wij wensen u veel wasplezier met uw nieuwe kastenwand! Met vriendelijke groet, Frédérique - Team Wastoren

Kirsten Koudstaal

Goed ervaring en communucatie

Beste mevrouw Koudstaal,
Beste mevrouw Koudstaal,
Wat een geweldige beoordeling, bedankt daarvoor! We zijn echt blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en wensen u veel plezier met uw nieuwe wasmachinekasten. Met vriendelijk groet, Frédérique - Team Wastoren

Henri van Hunnik

Snelle levering en reactie op aanvullende vraag

Beste meneer van Hunnik,
Beste meneer van Hunnik,
Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat de levering spoedig is verlopen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe kasten!
Met vriendelijke groet, Frédérique – Team Wastoren

Maya DG

Alles goed verlopen!

Beste Maya,
Beste Maya,
Wat ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent met de nieuwe kasten van Wastoren! Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij willen u veel was plezier wensen met de nieuwe kasten!
Frédérique – Team Wastoren