Wastoren

Kamerbeek

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kamerbeek, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Fijn om te lezen dat u zo positief bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette -... Beste meneer Kamerbeek, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Fijn om te lezen dat u zo positief bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Lavooij

Snelle levering en goed materiaal

Reactie Wastoren:

Beste meneer Lavooij, Wat fijn om te lezen dat u positief bent over zowel de levering als het materiaal. Bedankt dat u dit hier met ons deelt. Geniet van uw nieuwe Wasruimte. Met vriendelijke groet,... Beste meneer Lavooij, Wat fijn om te lezen dat u positief bent over zowel de levering als het materiaal. Bedankt dat u dit hier met ons deelt. Geniet van uw nieuwe Wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Gerda Jochems

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Jochems, Heel erg bedankt voor uw positieve review! We wensen u veel plezier met uw Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Martin

Vlotte communicatie eb levering volgens afspraak.

Reactie Wastoren:

Beste Martin, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent! Geniet van een mooi eindresultaat, zeker na de flinke klus ;) Fijne dag. Met... Beste Martin, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent! Geniet van een mooi eindresultaat, zeker na de flinke klus ;) Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Henk

Prima, eenvoudig bestellen en vlot geleverd.

Reactie Wastoren:

Beste Henk, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste Henk, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

jaap

Levering duurde iets langer dan verwacht maar kwaliteit van de kast is zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste Jaap, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Onze excuses dat de levering wat langer heeft geduurd, maar ik ben blij dat u ondanks dat ons toch zo positief beoordeelt. Fijn dat u tevreden bent... Beste Jaap, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Onze excuses dat de levering wat langer heeft geduurd, maar ik ben blij dat u ondanks dat ons toch zo positief beoordeelt. Fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Meuleman

Tot nu toe zeer tevreden. Heb een wastoren besteld en betaald en kan het op afroep laten bezorgen.Dus moet nog komen in augustus. Vindt dit super.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Meuleman, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent. Hopelijk geldt dat ook voor het eindresultaat in augustus ;) Maar ik verwacht dat dit helemaal goed gaat komen. Indien wij u dan... Beste mevrouw Meuleman, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent. Hopelijk geldt dat ook voor het eindresultaat in augustus ;) Maar ik verwacht dat dit helemaal goed gaat komen. Indien wij u dan nog ergens bij kunnen helpen, horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

René

Super

Reactie Wastoren:

Beste René, Bedankt voor uw positieve review. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Roger van Erning

Dit was voor mij de eerste maar zeker niet de laatste!!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Erning, Dat is nou leuk om te lezen! We hopen u graag in de toekomst weer te mogen voorzien van een mooie Wastoren. Als wij u dan ergens bij kunnen helpen, horen wij dit graag. Voor... Beste meneer van Erning, Dat is nou leuk om te lezen! We hopen u graag in de toekomst weer te mogen voorzien van een mooie Wastoren. Als wij u dan ergens bij kunnen helpen, horen wij dit graag. Voor nu; geniet van uw Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

prive

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van een positieve beoordeling. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren