Wastoren

T. Potjes

Gewoon top. Zeer snelle en nette levering.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Potjes, Dat vinden wij top om te lezen! Bedankt dat u dit hier met ons deelt. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groetjes, Babette - team Wastoren

Schokker

Prettig

Reactie Wastoren:

Beste meneer Schokker, Dank voor uw positieve beoordeling!! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren

sedeyn filip

Heel tevreden, alles was volledig en onbeschadigd , mooie kwaliteit

Reactie Wastoren:

Hartelijk dank voor uw positieve review! Super om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Lonneke

Nvt

Bedankt voor de positieve beoordeling! Groetjes, Babette - team Wastoren

Wetters

Goed.

Reactie Wastoren:

Bedankt voor het delen! Geniet van uw nieuwe Wastorens. Groet, Babette - team Wastoren

w. van kuik

Stevige kasten en zeer goede kwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Kuik, Hartelijk dank voor uw positieve woorden. Wat fijn dat u dit met ons deelt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Broeders

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Broeders, Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren

Sven

Super kast

Reactie Wastoren:

En dat vinden wij super om te horen!! Bedankt voor uw positieve review. Groet, Babette - team Wastoren

Huisman

Zeer goed

Hartelijk dank!! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Bob

Goede levering van de kast. netjes gebeld om afspraak te maken. Ook wordt er netjes gereageerd op aanvullende montage vragen. en echt heel goede kwaliteit kast

Reactie Wastoren:

Beste Bob, Bedankt voor uw uitgebreide en positieve feedback! Dit vinden wij erg leuk om te lezen. Fijn ook om te lezen dat de montage is gelukt. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groet, Babette - team... Beste Bob, Bedankt voor uw uitgebreide en positieve feedback! Dit vinden wij erg leuk om te lezen. Fijn ook om te lezen dat de montage is gelukt. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren