Wastoren

D. Bil

Uitstekend!!, bij de aankoop wisten we al dat we een maand moesten wachten maar na 1 1/2 week kreeg ik al bericht dat de kast bezorgdt zou worden. Wat minder was dat het transport bedrijf de kasten... Uitstekend!!, bij de aankoop wisten we al dat we een maand moesten wachten maar na 1 1/2 week kreeg ik al bericht dat de kast bezorgdt zou worden. Wat minder was dat het transport bedrijf de kasten aan de weg had gezet (ondanks aandringen), dat was wel een klus om alles binnen te krijgen. Voor de rest, alles compleet, goede beschrijving, staat als een huis

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bil, Allereerst, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Het is inderdaad veel om naar binnen te krijgen. In principe hebben... Beste meneer Bil, Allereerst, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Het is inderdaad veel om naar binnen te krijgen. In principe hebben wij met de transporteur afgesproken dat zij de bestelling tot aan de deur leveren (mits dit mogelijk is). Ik zal uw opmerking hierover terug communiceren naar hen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte! Groet, Babette - team Wastoren

Edwin rakers

Super

Reactie Wastoren:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van uw review meneer Rakers. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Prins

Prima iets te vroeg geleverd. defecte onderdeel snel nageleverd

Reactie Wastoren:

Beste meneer Prins, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Fijn om te lezen dat het defecte onderdeel snel is geleverd. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Zeedier

Sneller geleverd dan beloofd

Reactie Wastoren:

En gelukkig ervaart u dit als iets positiefs :) Veel plezier met de Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Hélène

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste Hélène, Dat is super!! Bedankt voor het delen. Groet, Babette - team Wastoren

Bert Mazurel

Alles keurig verzorgd en volgens afspraak

Reactie Wastoren:

Beste meneer Mazurel, Dankuwel voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om dit te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

van Amstel

Prima service en product

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Amstel, Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent. Ook bedankt voor het delen :) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Danielle

Stevige kasten

Reactie Wastoren:

Beste Danielle, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier ermee. Groet, Babette - team Wastoren

Johan Van Hecke

Goede ervaring, bij vragen stellen steeds snel een antwoord. Levering verliep prima volgens afspraak, alles netjes op één palet. Zelfs nog een mail ontvangen met een aangepaste handleiding (zonder... Goede ervaring, bij vragen stellen steeds snel een antwoord. Levering verliep prima volgens afspraak, alles netjes op één palet. Zelfs nog een mail ontvangen met een aangepaste handleiding (zonder er zelf om te vragen).

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Hecke, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! Fijn om te lezen dat het allemaal goed is verlopen en u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette -... Beste meneer van Hecke, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! Fijn om te lezen dat het allemaal goed is verlopen en u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Karin Bouman

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bouman, Hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier met uw Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren