Wastoren

Bastiaan van de Braak

Slecht

Reactie Wastoren:

Beste meneer van de Braak, Allereerst; hartelijk dank voor het achterlaten van uw ervaringen met ons. Naar aanleiding van uw review heb ik u zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, omdat ik... Beste meneer van de Braak, Allereerst; hartelijk dank voor het achterlaten van uw ervaringen met ons. Naar aanleiding van uw review heb ik u zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, omdat ik graag uw ervaring wil aanhoren en erachter wil komen wat het precies is waar u ontevreden over bent. Ons doel is namelijk dat iedereen 100% tevreden is met de kasten van Wastoren! Indien u de tijd heeft om nog even terug te bellen en/of mailen, dan horen wij dit graag. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Annelies Veenhoven

In 1 woord. Super.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Veenhoven, bedankt voor uw super beoordeling! We vinden het fantastisch om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en we zijn blij dat we u van dienst hebben kunnen zijn. We... Beste mevrouw Veenhoven, bedankt voor uw super beoordeling! We vinden het fantastisch om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en we zijn blij dat we u van dienst hebben kunnen zijn. We willen u nog veel plezier wensen met de nieuwe wasmachine kasten! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Ronnie Lampert

Mooie en praktische kast, solide materiaal, netjes op tijd afgeleverd, prima firma!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Lampert, uw complimenten doen ons goed! Wat super om te horen dat u de kast zowel mooi als praktisch vindt en dat u tevreden bent met Wastoren als bedrijf. Leuk dat u heeft opgemerkt... Beste meneer Lampert, uw complimenten doen ons goed! Wat super om te horen dat u de kast zowel mooi als praktisch vindt en dat u tevreden bent met Wastoren als bedrijf. Leuk dat u heeft opgemerkt dat onze kasten van solide materialen zijn, dit is voor ons ook uiterst belangrijk! We willen u nog heel veel wasplezier wensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Adry

Prima kast voor prima prijs.

Reactie Wastoren:

Beste Adry, bedankt voor de super positieve beoordeling! Fijn dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteit verhouding van onze kasten. Uw aanbeveling betekend veel voor ons. We willen u nog heel veel... Beste Adry, bedankt voor de super positieve beoordeling! Fijn dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteit verhouding van onze kasten. Uw aanbeveling betekend veel voor ons. We willen u nog heel veel plezier wensen met uw prachtige kastenwand voor wasmachine en droger! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Bart de Haas

Mooie stevige kasten die een mooie wand vormen met elkaar.

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Haas, bedankt voor het achter laten van de review en het op sturen van de foto's! Ik begreep van mijn collega dat er nog contact met u is geweest, hopelijk konden we u goed van... Beste meneer de Haas, bedankt voor het achter laten van de review en het op sturen van de foto's! Ik begreep van mijn collega dat er nog contact met u is geweest, hopelijk konden we u goed van dienst zijn. Fijn dat zo tevreden bent met de kasten en dat u een mooie wand heeft gecreeƫrt! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Ernest Gorter

Contact met de klantenservice vooraf was prima

Reactie Wastoren:

Beste meneer Gorter, Ik zie dat u wat punten ter feedback voor ons heeft achtergelaten. We waarderen de mening/ tips & tricks van onze klanten enorm, dus super bedankt dat u de tijd heeft... Beste meneer Gorter, Ik zie dat u wat punten ter feedback voor ons heeft achtergelaten. We waarderen de mening/ tips & tricks van onze klanten enorm, dus super bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hiervan op de hoogte te stellen! Verder lees ik ook dat u heel tevreden bent met het eindresultaat en dat de contact met onze klantenserice ook goed was. Wat fijn! We willen u nog veel plezier wensen met uw prachtige kastenwand. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

inge

Reactie Wastoren:

Beste Inge, hartelijk dank voor het achter laten van uw feedback! Ik lees dat de montage nog wel even een flinke klus voor jullie is geweest, gelukkig is het allemaal goed afgelopen! Wat fijn dat u... Beste Inge, hartelijk dank voor het achter laten van uw feedback! Ik lees dat de montage nog wel even een flinke klus voor jullie is geweest, gelukkig is het allemaal goed afgelopen! Wat fijn dat u ons zou aanbevelen. We hopen dat u, ondanks de grote klus van de montage, nu wel kan genieten van het gemak van uw wasmachine kast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

H.S. Klut

Super bedrijf en prachtige kasten!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Klut, bedankt voor uw super review! Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met Wastoren als bedrijf en dat u de kasten prachtig vind. Gelukkig is alles ook helemaal... Beste meneer Klut, bedankt voor uw super review! Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met Wastoren als bedrijf en dat u de kasten prachtig vind. Gelukkig is alles ook helemaal prima voor u verlopen. We willen u nog veel plezier wensen met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Ben Roos

Reactie Wastoren:

Beste meneer Roos, dank voor uw top beoordeling! Wat fijn dat onze montage handleiding voor u zo duidelijk was en dat alles prima in de ruimte past. Dat doet ons goed om te horen! Nog veel geluk... Beste meneer Roos, dank voor uw top beoordeling! Wat fijn dat onze montage handleiding voor u zo duidelijk was en dat alles prima in de ruimte past. Dat doet ons goed om te horen! Nog veel geluk toegewenst met uw toren voor wasmachine en droger! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Geert De Decker

Opvolging is uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Decker, bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! Leuk dat u ons zou aanbevelen en dat u de montage en service goed heeft ervaren. We waarderen de feedback van onze klanten... Beste meneer de Decker, bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! Leuk dat u ons zou aanbevelen en dat u de montage en service goed heeft ervaren. We waarderen de feedback van onze klanten enorm, heeft u dus nog verdere vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen u nog veel geluk wensen met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren