Wastoren

M. Boer

Super vriendelijk en behulpzaam

Reactie Wastoren:

Beste meneer Boer, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Erg fijn om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Roel

Goed materiaal. Zou werk vereenvoudigen door onderdelen te nummeren dmv kleine stickers.

Reactie Wastoren:

Beste Roel, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het materiaal! Dat is zeker een goed punt ter verbetering, zodra dit mogelijk is; gaan we deze verandering toepassen :) Staat hoog op onze... Beste Roel, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het materiaal! Dat is zeker een goed punt ter verbetering, zodra dit mogelijk is; gaan we deze verandering toepassen :) Staat hoog op onze ambitie lijstje. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Zwoferink Sanders

Kan er nog niet veel over zeggen. Er is netjes op tijd geleverd maar wij hebben de zending nog niet gecontroleerd omdat wij nog aan het verbouwen zijn en alle nog ingepakt op de pallet staat.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Zwoferink, Dat is begrijpelijk! We zijn blij dat de levering netjes is verlopen en hopen dat u ook tevreden zult zijn over het eindresultaat! Mocht u tijdens de opbouw van de kasten nog... Beste meneer Zwoferink, Dat is begrijpelijk! We zijn blij dat de levering netjes is verlopen en hopen dat u ook tevreden zult zijn over het eindresultaat! Mocht u tijdens de opbouw van de kasten nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Don Couwenberg

Goed verpakt. Netjes bij de voordeur en op tijd geleverd. Bouwpakket met duidelijke beschrijving om toren in elkaar te zetten. Robuuste toren. Functioneel erg handig. Zeer tevreden.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Couwenberg, Wauw wat een leuk bericht! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel het product als de service. Bedankt voor het delen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet,... Beste meneer Couwenberg, Wauw wat een leuk bericht! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel het product als de service. Bedankt voor het delen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Marc

Doen wat ze beloven,alles prima

Reactie Wastoren:

Beste Marc, Wat fijn om te lezen! Bedankt dat u dit met ons deelt. Geniet van uw nieuwe Wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Henri

Top, zeer correct, meedenkend en kwalitatief uitstekende producten!!

Reactie Wastoren:

Beste Henri, Wat een leuke review! Bedankt voor het delen. We zijn blij om dit te lezen :) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

D. Bil

Uitstekend!!, bij de aankoop wisten we al dat we een maand moesten wachten maar na 1 1/2 week kreeg ik al bericht dat de kast bezorgdt zou worden. Wat minder was dat het transport bedrijf de kasten... Uitstekend!!, bij de aankoop wisten we al dat we een maand moesten wachten maar na 1 1/2 week kreeg ik al bericht dat de kast bezorgdt zou worden. Wat minder was dat het transport bedrijf de kasten aan de weg had gezet (ondanks aandringen), dat was wel een klus om alles binnen te krijgen. Voor de rest, alles compleet, goede beschrijving, staat als een huis

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bil, Allereerst, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Het is inderdaad veel om naar binnen te krijgen. In principe hebben... Beste meneer Bil, Allereerst, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Het is inderdaad veel om naar binnen te krijgen. In principe hebben wij met de transporteur afgesproken dat zij de bestelling tot aan de deur leveren (mits dit mogelijk is). Ik zal uw opmerking hierover terug communiceren naar hen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte! Groet, Babette - team Wastoren

Edwin rakers

Super

Reactie Wastoren:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van uw review meneer Rakers. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Prins

Prima iets te vroeg geleverd. defecte onderdeel snel nageleverd

Reactie Wastoren:

Beste meneer Prins, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Fijn om te lezen dat het defecte onderdeel snel is geleverd. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Zeedier

Sneller geleverd dan beloofd

Reactie Wastoren:

En gelukkig ervaart u dit als iets positiefs :) Veel plezier met de Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren