Wastoren

prins

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Prins, Bedankt voor uw positieve review! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Theo

Netjes geleverd, niets op aan te merken. Beperkte communicatie: bevestiging en levering en daartussen (wekenlang) niets - is gemiste kans. Product goed, maar erg veel (uitzoek-) werk met niet al te... Netjes geleverd, niets op aan te merken. Beperkte communicatie: bevestiging en levering en daartussen (wekenlang) niets - is gemiste kans. Product goed, maar erg veel (uitzoek-) werk met niet al te duidelijke omschrijving. Meer dan dag gekost met 2 man.

Reactie Wastoren:

Beste Theo, Allereerst; bedankt voor het delen van uw ervaringen. Dit is erg waardevol voor ons. Wij noteren uw punten ter verbetering, hier kunnen wij zeker wat mee. Ik hoop dat u, ondanks al het... Beste Theo, Allereerst; bedankt voor het delen van uw ervaringen. Dit is erg waardevol voor ons. Wij noteren uw punten ter verbetering, hier kunnen wij zeker wat mee. Ik hoop dat u, ondanks al het werk, nu wel kunt genieten van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Huysmans Lieve

De wastoren lijkt ons degelijk en praktisch.
Nog te rap om echt te oordelen.
De wastoren lijkt ons degelijk en praktisch.
Nog te rap om echt te oordelen.
De levering was minder: bovenelement WTR.201 was erg beschadigd, de verpakking was niet beschadigd. De bouten C2: 4 stuks ipv 14.
De rooster L26 was niet aangepast, hebben we zelf met een ijzerzaag passend gemaakt. Door wie en waar gebeurt de verpakking? Voor verbetering vatbaar!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Huysmans, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Erg vervelend om te lezen dat de onderdelen niet compleet waren en beschadigd.. Zo hoort dat uiteraard niet! Ik heb even nagevraagd,... Beste mevrouw Huysmans, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Erg vervelend om te lezen dat de onderdelen niet compleet waren en beschadigd.. Zo hoort dat uiteraard niet! Ik heb even nagevraagd, maar begreep dat de onderdelen wel zijn nagestuurd. Ik hoop dat dit goed is aangekomen (zonder beschadiging)? Mocht u nog bepaalde twijfels hebben, of vragen over de opbouw, dan horen wij dit graag! Wij helpen graag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Katlijn

Zeer positief: snelle reactie op emails, persoonlijke antwoorden

Reactie Wastoren:

Beste Katlijn! Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om dit te lezen. Geniet ervan! Groet, Babette - team Wastoren

Jan

Prima service, alles op tijd geleverd en uitstekende kwaliteit.

Reactie Wastoren:

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve bericht! Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Manon de Vries

Goede service en een mooie wastoren!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Vries, Fijn om te lezen! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Martijn van Voorst

Zeer goed!

Reactie Wastoren:

Beste Martijn, Super!! Bedankt voor het delen. Veel plezier ermee :) Groet, Babette - team Wastoren

Bas

Goede en snelle levering.

Reactie Wastoren:

Beste Bas, Fijn om te lezen! Hopelijk al aan het genieten van een volledig opgebouwde kast. Veel plezier ermee! Groet, Babette - team Wastoren

MR A

Reactie Wastoren:

Fijn!! Dank voor het delen. Veel plezier met de kast! Groet, Babette - team Wastoren

N.Been

Bestelling op tijd geleverd volgens afspraak. Alle kastelementen zeer goed verpakt waardoor kans op beschadiging nihil is. Het inelkaar zetten van de kasten was geen probleem door de duidelijke... Bestelling op tijd geleverd volgens afspraak. Alle kastelementen zeer goed verpakt waardoor kans op beschadiging nihil is. Het inelkaar zetten van de kasten was geen probleem door de duidelijke instructie tekeningen. Prima product en we zijn er zeer content mee.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Been, Bedankt voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren