Wastoren

Kevin

Super verpakt! Flink bouwpakket je ziet door de hoeveelheid schroeven het hout niet meer. Maar het eind resultaat mag er zijn! Strakke kast degelijk met soft close deuren en lades en verstelbaar van... Super verpakt! Flink bouwpakket je ziet door de hoeveelheid schroeven het hout niet meer. Maar het eind resultaat mag er zijn! Strakke kast degelijk met soft close deuren en lades en verstelbaar van de vloer.

Reactie Wastoren:

Beste Kevin, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde en enthousiaste review! We zijn blij om te lezen dat u, ondanks de vele schroeven, toch erg tevreden bent over het resultaat. Geniet van het... Beste Kevin, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde en enthousiaste review! We zijn blij om te lezen dat u, ondanks de vele schroeven, toch erg tevreden bent over het resultaat. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Nico

Geweldige ervaring, snelle levering en goede service

Reactie Wastoren:

Beste Nico, Super! Dit vinden wij leuk om te lezen. Bedankt dat u deze ervaringen ook met ons wilt delen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren

Janssen

Wij zijn erg tevreden over de kasten, stevig en alles past perfect. We waren niet thuis toen we een telefoontje kregen dat het die dag geleverd werd. Met de chauffeur goede afspraken kunnen maken en... Wij zijn erg tevreden over de kasten, stevig en alles past perfect. We waren niet thuis toen we een telefoontje kregen dat het die dag geleverd werd. Met de chauffeur goede afspraken kunnen maken en het stond netjes op de afgesproken plek.
Tip: laat even weten wanneer de leverdatum is.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Janssen, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de kasten! Gelukkig past ook alles goed. Bedankt dat u ook uw ervaringen deelt over de levering, ik ben blij dat het allemaal... Beste mevrouw Janssen, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de kasten! Gelukkig past ook alles goed. Bedankt dat u ook uw ervaringen deelt over de levering, ik ben blij dat het allemaal goed is opgelost. Desalniettemin is uw tip ook zeker waardevol, dit is iets wat normaal gesproken wel zou moeten gebeuren namelijk, maar ik ga het terug koppelen naar de transporteur. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groetjes, Babette - team Wastoren

J.Kool

Snelle levering, goede montagehandleiding

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Kool, Wauw, 10/10! Daar maakt u ons heel erg blij mee. Fijn om te lezen dat de levering goed verliep en de montage handleiding duidelijk was. Ik hoop dat u nu aan het genieten bent... Beste mevrouw Kool, Wauw, 10/10! Daar maakt u ons heel erg blij mee. Fijn om te lezen dat de levering goed verliep en de montage handleiding duidelijk was. Ik hoop dat u nu aan het genieten bent van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Als de wastoren eenmaal staat, is het een ideale kast. Het in elkaar zetten (vooral als je meerdere kasten hebt) vergt veel tijd en ruimte.

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw, Ik ben blij om te lezen dat u tevreden bent over het eindresultaat! Dat het inderdaad wat extra tijd kost, dat kan kloppen, zeker gezien de kastenwand die u heeft aangeschaft... Beste meneer/mevrouw, Ik ben blij om te lezen dat u tevreden bent over het eindresultaat! Dat het inderdaad wat extra tijd kost, dat kan kloppen, zeker gezien de kastenwand die u heeft aangeschaft zie ik :) Wij hebben wel sinds kort ook montagevideo's op de website geplaatst voor de twee populairste type kasten, ik hoop dat het hiermee nóg wat gemakkelijker is om de kasten op te bouwen. Maar dit is voor u natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd.. Dank voor het delen van uw ervaringen en ik wens u veel plezier met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Mattijs

Super klantvriendelijk

Reactie Wastoren:

Beste Mattijs, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. Dit ga ik zeker even delen met mijn collega's die op de binnendienst... Beste Mattijs, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. Dit ga ik zeker even delen met mijn collega's die op de binnendienst zitten, zullen zij ook leuk vinden! Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

John spekken

Goede producten en een complete levering.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Spekken, hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Super om te lezen dat u tevreden bent over zowel het product als de levering. Geniet van het eindresultaat. Met... Beste meneer Spekken, hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Super om te lezen dat u tevreden bent over zowel het product als de levering. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Frans Terweel

Wat een mooie kasten, degelijk en prima afgewerkt. Heel erg blij mee, een echte aanrader. Ook de service en het klantcontact zijn geweldig. Door een meetfoutje bestelde ik een kast die twee... Wat een mooie kasten, degelijk en prima afgewerkt. Heel erg blij mee, een echte aanrader. Ook de service en het klantcontact zijn geweldig. Door een meetfoutje bestelde ik een kast die twee centimeter te breed bleek te zijn, omdat ik al bericht had van de levering direct gebeld. De kast kon kosteloos worden omgeruild al moest ik wel weer twee weken wachten. Nog geen twee uur later een telefoontje: de kast werd de volgende dag al geleverd. Wat een service. Het monteren van de kasten is niet moeilijk als je de instructie precies opvolgt.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Terweel, Wauw! Wat een positieve en uitgebreide review. Dit is nou een leuk bericht om het weekend mee in te gaan. Ik heb het gelijk doorgegeven aan mijn collega's van de binnendienst,... Beste meneer Terweel, Wauw! Wat een positieve en uitgebreide review. Dit is nou een leuk bericht om het weekend mee in te gaan. Ik heb het gelijk doorgegeven aan mijn collega's van de binnendienst, ook zij bedanken u voor de complimenten! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - Team Wastoren

Nico

Snelle levering en goede service!! TOP bedrijf.

Reactie Wastoren:

Beste Nico, Wat top om onze werkweek met zo'n bericht te mogen beginnen. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met ons. Veel plezier gewenst met het eindresultaat. Met... Beste Nico, Wat top om onze werkweek met zo'n bericht te mogen beginnen. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met ons. Veel plezier gewenst met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Porte

Super handy

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Porte, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u onze kasten zo ervaart. Geniet van het eind resultaat! Met vriendelijke groet, Babette -... Beste mevrouw Porte, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u onze kasten zo ervaart. Geniet van het eind resultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren