Wastoren

Sern

Geweldig goede producten en snelle dienstverlening

Reactie Wastoren:

Beste meneer Sern, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Rijsbergen

Besteld geleverd volgens afspraak dus tevreden klant

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Rijsbergen, Dat is super! Fijn om te horen :) Veel plezier met uw nieuwe kasten. Groet, Babette - team Wastoren

Particulier

Er misten 2 pagina's van de beschrijving om de kasten in elkaar te zetten..uiteindelijk hebben we gegooglt om het uit te zoeken..dit koste heel veel tijd, dat vond ik jammer.

Reactie Wastoren:

Goedemiddag, Dat is erg vervelend om te lezen! Over het algemeen zijn wij per mail en telefonisch erg goed bereikbaar, wij hadden u dan graag gelijk de montagehandleiding digitaal opgestuurd. Ik... Goedemiddag, Dat is erg vervelend om te lezen! Over het algemeen zijn wij per mail en telefonisch erg goed bereikbaar, wij hadden u dan graag gelijk de montagehandleiding digitaal opgestuurd. Ik hoop dat u nu wel aan het genieten bent van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Magali Timmermans

Goed behalve de levering op straat

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Timmermans, Allereerst ben ik blij dat u tevreden bent over de kasten! Echter is de levering op straat niet zoals het hoort. De afspraak is dat zij leveren tot aan de deur, mits dit... Beste mevrouw Timmermans, Allereerst ben ik blij dat u tevreden bent over de kasten! Echter is de levering op straat niet zoals het hoort. De afspraak is dat zij leveren tot aan de deur, mits dit natuurlijk wel mogelijk is. De transporteur is niet verantwoordelijk voor het afladen van de pallet. Ik ga uw melding wel navragen om te bespreken wat hier in de toekomst voorkomen moet worden. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groetjes, Babette - team Wastoren

De Kievit

Heel betrouwbaar en correct

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Kievit, Bedankt dat u dit met ons deelt. Wij zijn erg blij om dit te lezen. Veel plezier met uw nieuwe kasten! Groet, Babette - team Wastoren

Emil

Super goede service

Reactie Wastoren:

Beste Emil, Wat leuk dat u dit met ons deelt! Hier doen wij het voor ;) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren

Marcel

Uitstekende service, duidelijk leverproces.

Reactie Wastoren:

Beste Marcel, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Dat maakt ons weer blij :) Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Wastoren

Zeer goed.

Reactie Wastoren:

Hartelijk dank voor uw positieve bericht! Daar zijn wij blij mee :) Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Ivan

Alles was tip top in orde

Reactie Wastoren:

Beste Ivan, Super!! Dat horen wij graag :) Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Kneppers

We hebben een kast gekocht voor de wasmachine, droger en een vriezer.
De levering was compleet en de bijgevoegde montage handleiding was duidelijk en goed te volgen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kneppers, Wat leuk en fijn om dit te lezen. Bedankt dat u dit met ons deelt. Veel plezier gewenst met uw mooie aankoop. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren