Wastoren

John

Top!

Reactie Wastoren:

Bedankt voor deze Top review! Geniet van uw nieuwe Wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Angelique Kessels

Geweldig!

Reactie Wastoren:

Yesss! Fijn om te lezen :) Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

A

Goed produkt.. Wel even een klus om in elkaar te zetten maar is te doen
We hebben alleen niet van tevoren bericht gekregen over bezorging. Ze stonden voor 8 uur al aan de deur.
Gelukkig...
Goed produkt.. Wel even een klus om in elkaar te zetten maar is te doen
Gelukkig waren we nog thuis.

Reactie Wastoren:

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van uw positieve review! Vervelend om te lezen dat u niet van te voren bent gecontacteerd over de bezorging. Dit is namelijk wel de bedoeling. Ik ga dit... Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van uw positieve review! Vervelend om te lezen dat u niet van te voren bent gecontacteerd over de bezorging. Dit is namelijk wel de bedoeling. Ik ga dit communiceren naar onze transporteur. Geniet van uw Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Van Eijck

Goed geadviseerd en geholpen

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Eijck, Wat fijn! Dank voor uw bericht en aanbeveling. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Cor vd Maden

Snelle levering en goede service

Reactie Wastoren:

Beste meneer vd Maden, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Fijn om te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Dylan Kiss

De wastoren-kasten zijn een echte aanrader. Ik heb ze recent geïnstalleerd en alles is prima verlopen. Duidelijke instructies, alles meegeleverd en topkwaliteit! Onze berging ziet er fantastisch uit... De wastoren-kasten zijn een echte aanrader. Ik heb ze recent geïnstalleerd en alles is prima verlopen. Duidelijke instructies, alles meegeleverd en topkwaliteit! Onze berging ziet er fantastisch uit en is vooral bijzonder ergonomisch.

Reactie Wastoren:

Beste Dylan, Wat een leuk bericht om te lezen! Erg fijn dat u zo blij bent met uw nieuwe berging. Daar doen wij het voor :) Geniet ervan. Groet, Babette - team Wastoren

Van Grootheest

Prima bedrijf!!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Grootheest, Wat leuk om te horen! Bedankt voor het achterlaten van uw positieve bericht. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Klaas Greidanus

Reactie Wastoren:

Bedankt voor uw positieve review en aanbeveling! Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

R. Heus

Bijzonder positief

Reactie Wastoren:

Beste meneer Heus, Super, daar zijn wij blij mee om te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Viskens

Levering geleverd binnen het vooropgestelde termijn . Contact genomen na vermoeden van een tekort element . Na een klein uurtje laat op de avond kregen we al een antwoord . Twee platen zaten in... Levering geleverd binnen het vooropgestelde termijn . Contact genomen na vermoeden van een tekort element . Na een klein uurtje laat op de avond kregen we al een antwoord . Twee platen zaten in elkaar en er was dus geen tekort . Top en snelle reactie .

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Viskens, Wat fijn om dit te lezen! Dank voor het schrijven van uw positieve review. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren