Wastoren

Koen

Zeer goed, alles vlot verlopen

Reactie Wastoren:

Beste Koen, Wat goed om te lezen dat alles vlot is verlopen. Bedankt voor het delen van uw ervaringen hier. Veel plezier met uw Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Muriel

Goed product.

Reactie Wastoren:

Beste Muriel, Hartelijk dank voor het delen van een positieve ervaring. Daar zijn wij blij mee! Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Nvt

Perfect

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Bedankt voor het achterlaten van een positieve review! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jan

Online bestelling gedaan. De was ombouw is tijdig afgeleverd en eenvoudig te monteren. Zeer tevreden klant.

Reactie Wastoren:

Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Geertje

Prachtig product, super service, een van de onderdelen had een hele kleine beschadiging maar binnen 3 dagen had ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Zeer snelle reactie bij vragen. Kan niet anders... Prachtig product, super service, een van de onderdelen had een hele kleine beschadiging maar binnen 3 dagen had ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Zeer snelle reactie bij vragen. Kan niet anders zeggen dan een 10 met een griffel! En superblij met mijn wastoren!

Reactie Wastoren:

Beste Geertje, Wat een leuke en uitgebreide review heeft u achtergelaten! Heel erg bedankt hiervoor. We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Veel plezier gewenst met een mooi en functioneel... Beste Geertje, Wat een leuke en uitgebreide review heeft u achtergelaten! Heel erg bedankt hiervoor. We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Veel plezier gewenst met een mooi en functioneel eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Roel

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste Roel, Dat is super om te lezen! Bedankt voor het achterlaten van een bericht over uw positieve ervaring. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

J.S

Reactie Wastoren:

Goedemorgen meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve beoordeling! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Dirk De Laet

Zeer goede communicatie. Komt ook alle afspraken na.

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Laet, Dat is heel fijn om te lezen! Bedankt dat u dit hier met ons deelt. We wensen u veel plezier met een mooie & nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

R.

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Kamerbeek

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kamerbeek, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Fijn om te lezen dat u zo positief bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette -... Beste meneer Kamerbeek, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Fijn om te lezen dat u zo positief bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren