Wastoren

Chris Kruisheer

Bestelling nog niet ontvangen wegens levering problemen bij hún leverancier

Beste meneer Kruisheer,
Beste meneer Kruisheer,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Zoals telefonisch besproken, heeft u producten besteld die op dit moment helaas niet uit voorraad leverbaar zijn. We hebben echter een leverdatum met u afgesproken. Dank voor u begrip over de situatie en fijn om te horen dat u verder tevreden bent over de communicatie. Wij hopen dat u veel was plezier heeft met uw nieuwe kasten!!
Frédérique – Team Wastoren

Peter Schaltin

Beste meneer Schaltin,
Kort maar krachtig, daar houden wij van ;) Dank daarvoor!

J

Heel goed. Niet goedkoop, maar alles klopt en service is echt goed. Klantenservice is goed bereikbaar.

Beste Jeroen,
Wat goed om te horen dat u prettig contact heeft gehad met onze collega’s. Dank voor de positieve feedback! Veel plezier met uw wasmachine kasten van Wastoren!
Met vriendelijke...
Beste Jeroen,

Remi

Prima prijs voor een mooie wastoren

Beste Remi,
Bedankt voor uw super beoordeling! We zijn erg blij om te lezen dat u alles zo goed heeft ervaren. We wensen u nog veel was plezier.
Met vriendelijke groet, Frédérique – Team...
Beste Remi,

ron janssen

Goede kwaliteit

Beste meneer Jansen,
Goed om te horen dat u ons zal aanbevelen dank daarvoor! Veel plezier met uw nieuwe opstelling.

Marco Dieker

Goed en op de afgesproken tijd geleverd

Beste meneer Dieker,
Dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat de levering goed heeft plaats gevonden en dat u ons zou aanbevelen. Veel was plezier!
Met vriendelijke groet, Frédérique –...
Beste meneer Dieker,

Linda parisotto

Voor een alleenstaande vrouw gewoon slecht

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Parisotto, Allereerst; hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. We vinden het vervelend om te lezen dat u het als alleenstaande vrouw niet zo positief heeft ervaren.... Beste mevrouw Parisotto, Allereerst; hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. We vinden het vervelend om te lezen dat u het als alleenstaande vrouw niet zo positief heeft ervaren. Zojuist heb ik u telefonisch hierover gesproken om te kunnen begrijpen waar dit mis is gegaan. Bedankt dat u de tijd nam om alles duidelijk toe te lichten. Ik ben blij om te horen dat u nu wel content bent over het eindresultaat, hopelijk kunt u daar nu wel van genieten. Mochten wij in de toekomst u nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Vincent de Jong

Prima. Snelle levering

Beste meneer de Jong,
Dank voor uw positieve review! Goed om te horen dat u na de klus een mooi en stevig resultaat heeft. Veel was plezier in uw strakke wasruimte.
Met vriendelijke groet,...
Beste meneer de Jong,

W H L Matthijs

Is super goed verlopen

Beste meneer Matthijs,
Dank voor uw positieve beoordeling! We vinden het fantastisch om te horen dat u ons aanbeveelt, hartelijk dank daarvoor. Veel was plezier met uw nieuwe kasten.
Met...
Beste meneer Matthijs,

Gerda Stubbe

Makkelijke en toegankelijke site. goede info over producten.
meten en weten via site is top. snelle en correcte levering.

Beste mevrouw Stubbe,
Beste mevrouw Stubbe,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u onze website makkelijk vindt en tevreden bent met zowel de productinformatie als onze leveringsservice. We waarderen het altijd enorm als klanten ons willen aanbevelen, dus ook dank daarvoor. Geniet van het mooie en functionele eindresultaat!