Wastoren

Elisabeth

Goede ervaring, vriendelijk personeel.

Reactie Wastoren:

Beste Elisabeth, Bedankt dat u dit hier met ons deelt! Goed om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Cees Pel

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste meneer Pel, Wat goed om te lezen! Bedankt dat u dit hier met ons deelt. Veel plezier met de kasten van Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

L. Vogels

Prettige ervaring en alles was goed geregeld

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Vogels, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u een prettige ervaring heeft met Wastoren. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet,... Beste mevrouw Vogels, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u een prettige ervaring heeft met Wastoren. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ronny

Reactie Wastoren:

Beste Ronny, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Marijke

Mooie wastoren, erg blij mee!

Reactie Wastoren:

Beste Marijke, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het eindresultaat! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jorn van Riel

Levering was binnen de gestelde 2-3 weken en de kast staat snel en zit stevig in elkaar (wasmachine kast ‘Toren’).

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Riel, Super om te lezen dat alles goed is verlopen! Veel plezier gewenst met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Smans

Prima.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Smans, Fijn om te lezen! Bedankt voor het delen en geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Marco

Reactie Wastoren:

Beste Marco, Bedankt voor het delen van een positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met uw Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Angeline

Netjes en correct

Reactie Wastoren:

Beste Angeline, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Geniet van een mooie nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Particuliere

Zeer goede klantendienst en degelijkheid van gebruikte materialen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Bedankt voor het delen van een positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over zowel de kwaliteit als onze service. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke... Beste meneer, Bedankt voor het delen van een positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over zowel de kwaliteit als onze service. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren