Wastoren

Sluijsmans

Handige toren maar wordt geleverd als bouwpakket. De instructies om hem in elkaar te zetten kan duidelijker en er ontbrak een schroef.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Sluijsmans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te zien dat u ons aanbeveelt. Ik hoop dat u de missende schroef heeft doorgegeven aan onze klantenservice? Dan... Beste meneer Sluijsmans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te zien dat u ons aanbeveelt. Ik hoop dat u de missende schroef heeft doorgegeven aan onze klantenservice? Dan sturen wij die namelijk meteen op :) Veel plezier met het eindresultaat! Groet, Babette - team Wastoren

Cindy

Geweldig!

Reactie Wastoren:

Beste Cindy, Wat ontzettend fijn!! Geniet ervan! Groetjes, Babette - team Wastoren

Ed

Prima kwaliteit product met duidelijke montage instructie. Enige punt van kritiek is de communicatie van het bezorgmoment. Die ontbrak in het geheel waardoor er plotseling een chauffeur met een... Prima kwaliteit product met duidelijke montage instructie. Enige punt van kritiek is de communicatie van het bezorgmoment. Die ontbrak in het geheel waardoor er plotseling een chauffeur met een pallet van 150 kg aan de deur stond.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Ed, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en montagehandleiding! Hopelijk bent u aan het genieten van het eindresultaat. Over de levering; hier maak ik een melding van,... Beste meneer Ed, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en montagehandleiding! Hopelijk bent u aan het genieten van het eindresultaat. Over de levering; hier maak ik een melding van, want wij hebben afgesproken met de transporteur dat u van te voren gebeld moet worden om een moment voor de levering af te spreken. Dus bedankt dat u deze ervaring met ons deelt, dan kunnen wij dit terugkoppelen. Groetjes, Babette - team Wastoren

Fahmel

We vonden het best aan de duure kant .
Totdat we het thuis kregen!
Was 6 tot 8weken levertijd maar binnen 3weken stond het bij ons in huis !!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Fahmel, Wat fijn om te lezen dat u het uw geld waard vond! Dat is erg belangrijk. Veel plezier gewenst met uw Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Sern

Geweldig goede producten en snelle dienstverlening

Reactie Wastoren:

Beste meneer Sern, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Rijsbergen

Besteld geleverd volgens afspraak dus tevreden klant

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Rijsbergen, Dat is super! Fijn om te horen :) Veel plezier met uw nieuwe kasten. Groet, Babette - team Wastoren

Particulier

Er misten 2 pagina's van de beschrijving om de kasten in elkaar te zetten..uiteindelijk hebben we gegooglt om het uit te zoeken..dit koste heel veel tijd, dat vond ik jammer.

Reactie Wastoren:

Goedemiddag, Dat is erg vervelend om te lezen! Over het algemeen zijn wij per mail en telefonisch erg goed bereikbaar, wij hadden u dan graag gelijk de montagehandleiding digitaal opgestuurd. Ik... Goedemiddag, Dat is erg vervelend om te lezen! Over het algemeen zijn wij per mail en telefonisch erg goed bereikbaar, wij hadden u dan graag gelijk de montagehandleiding digitaal opgestuurd. Ik hoop dat u nu wel aan het genieten bent van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Magali Timmermans

Goed behalve de levering op straat

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Timmermans, Allereerst ben ik blij dat u tevreden bent over de kasten! Echter is de levering op straat niet zoals het hoort. De afspraak is dat zij leveren tot aan de deur, mits dit... Beste mevrouw Timmermans, Allereerst ben ik blij dat u tevreden bent over de kasten! Echter is de levering op straat niet zoals het hoort. De afspraak is dat zij leveren tot aan de deur, mits dit natuurlijk wel mogelijk is. De transporteur is niet verantwoordelijk voor het afladen van de pallet. Ik ga uw melding wel navragen om te bespreken wat hier in de toekomst voorkomen moet worden. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groetjes, Babette - team Wastoren

De Kievit

Heel betrouwbaar en correct

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Kievit, Bedankt dat u dit met ons deelt. Wij zijn erg blij om dit te lezen. Veel plezier met uw nieuwe kasten! Groet, Babette - team Wastoren

Emil

Super goede service

Reactie Wastoren:

Beste Emil, Wat leuk dat u dit met ons deelt! Hier doen wij het voor ;) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren