Wastoren

C. van Leeuwen

Super, goede kwaliteit. Was wat beschadigd, binnen een paar dagen vervangen!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Leeuwen, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Erg fijn om te lezen dat u zo positief bent. We zijn blij dat we het ook snel hebben kunnen oplossen voor u. Geniet van het... Beste meneer van Leeuwen, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Erg fijn om te lezen dat u zo positief bent. We zijn blij dat we het ook snel hebben kunnen oplossen voor u. Geniet van het eindresultaat! Groet, Babette - team Wastoren

S

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review. Hier zijn wij erg blij mee, goed begin van deze week ;) Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team... Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review. Hier zijn wij erg blij mee, goed begin van deze week ;) Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Petra

Goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste Petra, Wat leuk om te lezen! Bedankt voor het delen. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

R. Nicolai

Degelijke stevige kasten. Zit wel even wat werk in om te monteren. Wij hadden twee wasmachinekasten aangeschaft en een lange smalle kast. Helaas zat op de smalle kast op twee panelen ietwat schade... Degelijke stevige kasten. Zit wel even wat werk in om te monteren. Wij hadden twee wasmachinekasten aangeschaft en een lange smalle kast. Helaas zat op de smalle kast op twee panelen ietwat schade op het fineer en miste ik een specifieke schroef. Hierover contact gehad met de servicedesk. De schroef heb ik opgestuurd gekregen, supersnel. Voor de schade zou ik een kleine compensatie krijgen. Deze hebben we helaas (tot nu toe) niet mogen ontvangen, wel een mooie pen gekregen!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Nicolai, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de kasten. Ik heb terug gekeken naar het mail contact en zie... Beste meneer Nicolai, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de kasten. Ik heb terug gekeken naar het mail contact en zie inderdaad dat ik had voorgesteld om of een nieuwe kast/onderdelen te leveren of u tegemoet te komen met een compensatie. Hier heb ik (van wat ik zie) nooit een reactie opgehad, vandaar dat dit nog niet is gebeurd :) Ik heb het nu doorgegeven aan mijn collega en zij zal ervoor zorgen dat dit deze week gebeurd. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Hans

Positief betrouwbaar

Reactie Wastoren:

Beste Hans, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Hier zijn wij erg blij mee! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Spanjaard

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Spanjaard, Wat fijn om te lezen!! Bedankt dat u dit met ons deelt. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Sluijsmans

Handige toren maar wordt geleverd als bouwpakket. De instructies om hem in elkaar te zetten kan duidelijker en er ontbrak een schroef.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Sluijsmans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te zien dat u ons aanbeveelt. Ik hoop dat u de missende schroef heeft doorgegeven aan onze klantenservice? Dan... Beste meneer Sluijsmans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te zien dat u ons aanbeveelt. Ik hoop dat u de missende schroef heeft doorgegeven aan onze klantenservice? Dan sturen wij die namelijk meteen op :) Veel plezier met het eindresultaat! Groet, Babette - team Wastoren

Cindy

Geweldig!

Reactie Wastoren:

Beste Cindy, Wat ontzettend fijn!! Geniet ervan! Groetjes, Babette - team Wastoren

Ed

Prima kwaliteit product met duidelijke montage instructie. Enige punt van kritiek is de communicatie van het bezorgmoment. Die ontbrak in het geheel waardoor er plotseling een chauffeur met een... Prima kwaliteit product met duidelijke montage instructie. Enige punt van kritiek is de communicatie van het bezorgmoment. Die ontbrak in het geheel waardoor er plotseling een chauffeur met een pallet van 150 kg aan de deur stond.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Ed, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en montagehandleiding! Hopelijk bent u aan het genieten van het eindresultaat. Over de levering; hier maak ik een melding van,... Beste meneer Ed, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en montagehandleiding! Hopelijk bent u aan het genieten van het eindresultaat. Over de levering; hier maak ik een melding van, want wij hebben afgesproken met de transporteur dat u van te voren gebeld moet worden om een moment voor de levering af te spreken. Dus bedankt dat u deze ervaring met ons deelt, dan kunnen wij dit terugkoppelen. Groetjes, Babette - team Wastoren

Fahmel

We vonden het best aan de duure kant .
Totdat we het thuis kregen!
Was 6 tot 8weken levertijd maar binnen 3weken stond het bij ons in huis !!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Fahmel, Wat fijn om te lezen dat u het uw geld waard vond! Dat is erg belangrijk. Veel plezier gewenst met uw Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren