Wastoren

Stefan

Ze reageren snel bij vragen en leveren zoals beloofd. Alleen was het voor ons bij de aankoop onduidelijk dat de wasmachine niet bovenin kon, dus nu staat deze helaas nog steeds op de grond.... Ze reageren snel bij vragen en leveren zoals beloofd. Alleen was het voor ons bij de aankoop onduidelijk dat de wasmachine niet bovenin kon, dus nu staat deze helaas nog steeds op de grond. Daarnaast kunnen de bouwinstructies her en der verbeterd worden.

Reactie Wastoren:

Beste Stefan, Wat vervelend om te lezen dat dit niet duidelijk genoeg was voor jullie. Heeft u misschien feedback van waar dit duidelijker had kunnen staan? Wij hebben het namelijk onder de titel... Beste Stefan, Wat vervelend om te lezen dat dit niet duidelijk genoeg was voor jullie. Heeft u misschien feedback van waar dit duidelijker had kunnen staan? Wij hebben het namelijk onder de titel vernoemd bij het product en in de omschrijving gemarkeerd. Echter zitten wij zo in onze materie, dat u wellicht een beter idee heeft van hoe wij dit kunnen verbeteren? Dan hoor ik dat maar al te graag! Ik hoop dat u met de volledige kastenwand verder wel tevreden bent en dat het voor extra opbergruimte en daardoor ook rust bij jullie zorgt :) Indien u hier nog iets over wilt delen met ons, dan mag u ons altijd mailen of bellen! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Annick Hof

Rappe levering

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hof, Bedankt voor uw positieve review! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Prive

Prima, mooie kast, geluid verminderen, stevig en effectief. Geen probleem bij retour van kast teveel besteld.

Reactie Wastoren:

Goedemiddag, We zijn blij om te lezen dat u het allemaal zo positief heeft ervaren en tevreden bent met het eindresultaat, daar doen wij het voor! Geniet ervan. Groet, Babette - team Wastoren

Esther jacobsen

Super netjes

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Jacobsen, Fijn om te lezen dat u ons zo positief beoordeelt. Geniet van het eindresultaat. Groet, Babette - team Wastoren

Dewil Nico

Super!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Dewil, Wat fijn!! Kort maar krachtig, leuk om te lezen :) Geniet ervan. Groet, Babette - team Wastoren

Patrick

Top service!

Reactie Wastoren:

Beste Patrick, Super om te horen!! Bedankt voor het delen en geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

De Bruijn

Goede communicatie en service. Snelle levering.

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Bruijn, Wat fijn dat u zo positief bent! Bedankt voor het delen. Wij wensen u graag veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Wastoren.nl

Reactie Wastoren:

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw positieve review. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Sven van de Reep

Binnen redelijke termijn geleverd. En een duidelijke tekening erbij.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van de Reep, hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Fijn om te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Popma

Kwaliteit van de meubelpanelen is onder de maat, bouwmarkt kwaliteit. Voor wat we betaald hebben is het ver onder de maat. Een IKEA kast ziet er kwalitatief mooier uit.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Popma, Allereerst, bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de kwaliteit van onze panelen zo ervaart. Ik heb het nagevraagd bij mijn... Beste meneer Popma, Allereerst, bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de kwaliteit van onze panelen zo ervaart. Ik heb het nagevraagd bij mijn collega en u heeft dit ook aangegeven per mail. Zoals wij toen hebben gezegd, leveren wij graag nieuwe onderdelen om er zeker van te zijn dat u een kast heeft die voldoet aan onze kwaliteitsstandaarden. Echter begreep ik dat u alles al had opgebouwd. Er kunnen helaas onderdelen soms beschadigen tijdens het bezorgen, wij adviseren dan ook om dit meteen terug te koppelen, nog voor het opbouwen, zodat wij het snel voor u kunnen oplossen. Mocht u hier toch nog op terug komen en graag vervangende onderdelen willen ontvangen, dan mag dat altijd! Ons doel is dat iedereen tevreden is met de oplossingen die wij bieden. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren