Wastoren

Madeleine Peeters

Ontzettend blij met onze wastoren kasten!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Peeters, Wat super om te lezen dat u zo positief bent! Hier worden wij ook ontzettend blij van :) Geniet van het prachtige eindresultaat; want dat is het zeker geworden! Met... Beste mevrouw Peeters, Wat super om te lezen dat u zo positief bent! Hier worden wij ook ontzettend blij van :) Geniet van het prachtige eindresultaat; want dat is het zeker geworden! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Marcel Bos h

Goede ervaring en sneller geleverd als gedacht.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bos, Wat fijn om dit te lezen! Bedankt dat u hier uw positieve ervaringen met ons deelt. Veel plezier met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Johan

Geweldige kast

Reactie Wastoren:

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om dit te lezen. Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Rik

Goede service

Reactie Wastoren:

Beste Rik, Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Sandra

Heel tevreden

Reactie Wastoren:

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Snoeren

Superservice, voor levering wordt je gebeld, kasten zijn gemakkelijk te monteren met bijgeleverde tekening.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Snoeren, dat vinden wij super om te lezen!! Heel erg bedankt dat u dit hier met ons deelt. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste meneer Snoeren, dat vinden wij super om te lezen!! Heel erg bedankt dat u dit hier met ons deelt. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Mieke

Goede service en duidelijke afspraken

Reactie Wastoren:

Beste Mieke, Heel fijn om te lezen dat u zo positief bent! Geniet van het mooie eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Frans

Positieve ervaring

Reactie Wastoren:

Beste Frans, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Mine

Helaas ik heb geen goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw, Naar aanleiding van uw beoordeling heb ik telefonisch contact met u gehad. Erg vervelend om te horen dat het opbouwen van één kast niet is gelukt. Wij zullen, zoals afgesproken, deze... Beste mevrouw, Naar aanleiding van uw beoordeling heb ik telefonisch contact met u gehad. Erg vervelend om te horen dat het opbouwen van één kast niet is gelukt. Wij zullen, zoals afgesproken, deze nogmaals bij u leveren. Daarna hebben wij telefonisch contact tijdens de opbouw, zodat ik nog eventuele tips&tricks met jullie kan delen. Hopelijk zal daarna alles goed staan en bent u weer helemaal tevreden met het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

P.Bekkers

Prima,snelle levering,alles goed verpakt en duidelijke handleiding.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bekkers, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke... Beste meneer Bekkers, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren