Wastoren

De Bruijn

Goede communicatie en service. Snelle levering.

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Bruijn, Wat fijn dat u zo positief bent! Bedankt voor het delen. Wij wensen u graag veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Wastoren.nl

Reactie Wastoren:

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw positieve review. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Sven van de Reep

Binnen redelijke termijn geleverd. En een duidelijke tekening erbij.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van de Reep, hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Fijn om te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Popma

Kwaliteit van de meubelpanelen is onder de maat, bouwmarkt kwaliteit. Voor wat we betaald hebben is het ver onder de maat. Een IKEA kast ziet er kwalitatief mooier uit.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Popma, Allereerst, bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de kwaliteit van onze panelen zo ervaart. Ik heb het nagevraagd bij mijn... Beste meneer Popma, Allereerst, bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u de kwaliteit van onze panelen zo ervaart. Ik heb het nagevraagd bij mijn collega en u heeft dit ook aangegeven per mail. Zoals wij toen hebben gezegd, leveren wij graag nieuwe onderdelen om er zeker van te zijn dat u een kast heeft die voldoet aan onze kwaliteitsstandaarden. Echter begreep ik dat u alles al had opgebouwd. Er kunnen helaas onderdelen soms beschadigen tijdens het bezorgen, wij adviseren dan ook om dit meteen terug te koppelen, nog voor het opbouwen, zodat wij het snel voor u kunnen oplossen. Mocht u hier toch nog op terug komen en graag vervangende onderdelen willen ontvangen, dan mag dat altijd! Ons doel is dat iedereen tevreden is met de oplossingen die wij bieden. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

C. van Leeuwen

Super, goede kwaliteit. Was wat beschadigd, binnen een paar dagen vervangen!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Leeuwen, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Erg fijn om te lezen dat u zo positief bent. We zijn blij dat we het ook snel hebben kunnen oplossen voor u. Geniet van het... Beste meneer van Leeuwen, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Erg fijn om te lezen dat u zo positief bent. We zijn blij dat we het ook snel hebben kunnen oplossen voor u. Geniet van het eindresultaat! Groet, Babette - team Wastoren

S

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review. Hier zijn wij erg blij mee, goed begin van deze week ;) Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team... Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review. Hier zijn wij erg blij mee, goed begin van deze week ;) Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Petra

Goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste Petra, Wat leuk om te lezen! Bedankt voor het delen. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

R. Nicolai

Degelijke stevige kasten. Zit wel even wat werk in om te monteren. Wij hadden twee wasmachinekasten aangeschaft en een lange smalle kast. Helaas zat op de smalle kast op twee panelen ietwat schade... Degelijke stevige kasten. Zit wel even wat werk in om te monteren. Wij hadden twee wasmachinekasten aangeschaft en een lange smalle kast. Helaas zat op de smalle kast op twee panelen ietwat schade op het fineer en miste ik een specifieke schroef. Hierover contact gehad met de servicedesk. De schroef heb ik opgestuurd gekregen, supersnel. Voor de schade zou ik een kleine compensatie krijgen. Deze hebben we helaas (tot nu toe) niet mogen ontvangen, wel een mooie pen gekregen!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Nicolai, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de kasten. Ik heb terug gekeken naar het mail contact en zie... Beste meneer Nicolai, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de kasten. Ik heb terug gekeken naar het mail contact en zie inderdaad dat ik had voorgesteld om of een nieuwe kast/onderdelen te leveren of u tegemoet te komen met een compensatie. Hier heb ik (van wat ik zie) nooit een reactie opgehad, vandaar dat dit nog niet is gebeurd :) Ik heb het nu doorgegeven aan mijn collega en zij zal ervoor zorgen dat dit deze week gebeurd. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Hans

Positief betrouwbaar

Reactie Wastoren:

Beste Hans, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Hier zijn wij erg blij mee! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Spanjaard

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Spanjaard, Wat fijn om te lezen!! Bedankt dat u dit met ons deelt. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren