Wastoren

Henk Randewijk

Correcte levering, en goed verpakt.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Randewijk, Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Bedankt dat u dit met ons deelt. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

petra

Reactie Wastoren:

Hartelijk dank voor het delen van uw review! Hopelijk bent u al aan het genieten van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Frank

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Erg fijn om te lezen en bedankt hiervoor! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Herman

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste Herman, Hartelijk dank voor het delen van uw review! Hier zijn wij erg blij mee. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Geurts

Reactie Wastoren:

Super!! Bedankt voor het delen :) Veel plezier met uw Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Lisette

Wij zijn erg blij met onze wastoren. In smalle berging staat wasdroger perfect op de wasmachine. Daarboven nog een kast.
Wastoren heeft goed meegedacht in oplossen kastje boven droger. Echt...
Wastoren heeft goed meegedacht in oplossen kastje boven droger. Echt perfect. Binnen week kast geruild.
Wij zijn erg tevreden over de kast en de service!
Eric en Lisette

Reactie Wastoren:

Beste Eric en Lisette, Wat leuk om dit te lezen! Fijn dat jullie nu na het ruilen van een kast helemaal tevreden zijn. Geniet ervan! Groet, Babette - team Wastoren

Janssen

Degelijke kwaliteit. Bij problemen wordt er meteen gereageerd. Super!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Janssen, Super om te horen dat u het zo heeft ervaren. Dank voor het delen van uw review. Wij wensen u veel plezier met uw Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Aagtje Mekkering

Vlotte afhandeling en correct nagekomen afspraken

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Mekkering, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

S.de Leeuw

Wij hebben een Wastoren besteld, lastig in elkaar te zetten ,vooral ij de lades, geen Nederlandse beschrijving erbij.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Leeuw, Dank voor het delen van uw ervaringen. Vervelend om te lezen dat u het lastig vond om onze kasten op te bouwen. Wij nemen dit mee in de toekomst om te kijken of wij dit... Beste mevrouw de Leeuw, Dank voor het delen van uw ervaringen. Vervelend om te lezen dat u het lastig vond om onze kasten op te bouwen. Wij nemen dit mee in de toekomst om te kijken of wij dit kunnen verbeteren/verduidelijken. Echter verbaasd het mij dat u zegt dat er geen Nederlandse taal bij zit. Dit heb ik zojuist nog gecontroleerd en ik zie er wel de Nederlandse taal bij staan. U mag hier altijd een foto van doorsturen indien u dit wilt, dan kan ik controleren of er niet ergens iets fout gaat. Hopelijk kunt u wel genieten van het eindresultaat. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

edwin verver

Product is van goede kwaliteit en het resultaat mag er zijn. er ontbraken een paar schroefjes maar dat was makkelijk op te lossen.
Ik zou de panelen in de dozen voorzien van stickers met...
Ik zou de panelen in de dozen voorzien van stickers met nummers en die laten corresponderen met de installatie tekening. Het monteren duurde onnodig lang vanwege het uitvogelen welk paneel nu precies benodigd was want de verhoudingen op de installatie tekening waren niet juist conform de werkelijke verhoudingen, positie van gaatjes etc.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Verver, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide feedback. Wij zullen uw punten meenemen in de toekomst. Het kan kloppen dat de tekening niet helemaal naar verhouding is,... Beste meneer Verver, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide feedback. Wij zullen uw punten meenemen in de toekomst. Het kan kloppen dat de tekening niet helemaal naar verhouding is, daarvoor hebben wij de afmetingen van de planken erbij gezet. We zijn blij met uw aanbeveling en wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren