Wastoren

Jongsma

Zeer positief

Reactie Wastoren:

Beste meneer Jongsma, Super om te lezen dat u zo positief bent! Bedankt voor uw bericht en aanbeveling. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

martijn van tricht

Goede informatie op website, snelle levering, goede afspraken. betreffende levering, goed product. Enige kleine puntje van kritiek is dat de handleiding welke meegeleverd is niet geheel duidelijk is... Goede informatie op website, snelle levering, goede afspraken. betreffende levering, goed product. Enige kleine puntje van kritiek is dat de handleiding welke meegeleverd is niet geheel duidelijk is op een paar punten en met een deel niet te zien is hoe een plank gemonteerd moet worden, doe je dit niet juist kun je aan het einde weer alles los hales.verder zijn wij erg tevreden.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Tricht, Heel erg bedankt voor het delen van uw uitgebreide ervaringen met zowel onze service, website, product en de opbouw daarvan. We zijn ook blij dat u uw puntje van kritiek... Beste meneer van Tricht, Heel erg bedankt voor het delen van uw uitgebreide ervaringen met zowel onze service, website, product en de opbouw daarvan. We zijn ook blij dat u uw puntje van kritiek deelt. Toevallig hebben wij sinds vorige maand montage video's online geplaatst op de klantenservice pagina en staan er ook QR codes op de montage handleidingen die je daar naartoe moeten leiden. Ik begrijp dat dit een beetje mosterd na de maaltijd is voor u; maar toch leuk om even te delen dat wij hebben geluisterd naar ook eerder gegeven feedback :) Dank voor uw aanbeveling en geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ann

Sneller geleverd dan verwacht.
Product voldeed aan de verwachtingen.
Prijs kwaliteit zeker oké.

Reactie Wastoren:

Beste Ann, hartelijk dank voor uw positieve review! Heel fijn dat u uw ervaringen hier met ons deelt. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Linda Stoekenbroek

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Stoekenbroek, Dank voor het delen van uw positieve review. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

A. havekes

TOP!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Havekes, Super!! Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Bos

Goede levering met duidelijke uitleg wat waarbij hoort. Vlotte reactie op mail. En uitstekende service voor een passende oplossing.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bos, Wat super om te lezen dat u zo positief bent over de oplossing, service en het monteren van de kasten. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste mevrouw Bos, Wat super om te lezen dat u zo positief bent over de oplossing, service en het monteren van de kasten. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

P. Germing

Prima leverantie. Keurig in 8 dozen van max. 30kg. Uitstekend verpakt. Per doos heldere aanwijzingen. Goede constructie. We zijn trots op het resultaat!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Germing, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Ik ben blij om te lezen dat u zo positief bent. Maar het belangrijkst is dat u trots bent op het eindresultaat! Geniet van deze... Beste meneer Germing, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Ik ben blij om te lezen dat u zo positief bent. Maar het belangrijkst is dat u trots bent op het eindresultaat! Geniet van deze oplossing. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Guus

Zeer goede service

Reactie Wastoren:

Beste Guus, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met onze klantenservice. Goed om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Ik ga dit compliment doorgeven aan mijn collega's :) Veel plezier... Beste Guus, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met onze klantenservice. Goed om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Ik ga dit compliment doorgeven aan mijn collega's :) Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Kevin

Super verpakt! Flink bouwpakket je ziet door de hoeveelheid schroeven het hout niet meer. Maar het eind resultaat mag er zijn! Strakke kast degelijk met soft close deuren en lades en verstelbaar van... Super verpakt! Flink bouwpakket je ziet door de hoeveelheid schroeven het hout niet meer. Maar het eind resultaat mag er zijn! Strakke kast degelijk met soft close deuren en lades en verstelbaar van de vloer.

Reactie Wastoren:

Beste Kevin, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde en enthousiaste review! We zijn blij om te lezen dat u, ondanks de vele schroeven, toch erg tevreden bent over het resultaat. Geniet van het... Beste Kevin, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde en enthousiaste review! We zijn blij om te lezen dat u, ondanks de vele schroeven, toch erg tevreden bent over het resultaat. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Nico

Geweldige ervaring, snelle levering en goede service

Reactie Wastoren:

Beste Nico, Super! Dit vinden wij leuk om te lezen. Bedankt dat u deze ervaringen ook met ons wilt delen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren