Wastoren

Edith Tiecken

Alleen maar positief

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Tiecken, wat fijn dat u alleen maar positief bent! Wij zijn zeer benieuwd naar het eind resultaat van de prachtige opstelling in combinatie met de rest van de bijkeuken. Veel plezier... Beste mevrouw Tiecken, wat fijn dat u alleen maar positief bent! Wij zijn zeer benieuwd naar het eind resultaat van de prachtige opstelling in combinatie met de rest van de bijkeuken. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Berenice Dijkens

Mooie wastoren wand besteld. Duidelijke communicatie over de levertijd en de kasten zijn voor prachtige kwaliteit. Trek wel even de tijd uit om het in elkaar te zetten maar het is prima te doen met... Mooie wastoren wand besteld. Duidelijke communicatie over de levertijd en de kasten zijn voor prachtige kwaliteit. Trek wel even de tijd uit om het in elkaar te zetten maar het is prima te doen met de handleiding

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Dijkens, wat fijn dat u de kastenwand zo mooi vindt! Goed om te lezen dat u de communicatie over de levertijden goed heeft ervaren en de kwaliteit van de kasten waardeert! Nog veel... Beste mevrouw Dijkens, wat fijn dat u de kastenwand zo mooi vindt! Goed om te lezen dat u de communicatie over de levertijden goed heeft ervaren en de kwaliteit van de kasten waardeert! Nog veel plezier met uw prachtige opstelling. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Monique Lenters

De ervaring met dit bedrijf is heel goed!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Lenters, wat fijn dat uw ervaring met Wastoren heel goed is geweest! We lezen graag dat onze klanten service u van dienst heeft kunnen zijn. We willen u nog veel wasplezier wensen met... Beste mevrouw Lenters, wat fijn dat uw ervaring met Wastoren heel goed is geweest! We lezen graag dat onze klanten service u van dienst heeft kunnen zijn. We willen u nog veel wasplezier wensen met uw prachtige kastopstelling. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Ann Maris

Goed materiaal, zéér degelijke verpakking die optimaal transport toelaat, correcte en gedetailleerde instructies voor montage, tijdstip levering was niet geheel duidelijk

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Maris, bedankt voor uw uitgebreide review en bedankt voor de complimenten omtrent de materialen, de verpakking en de montage! Hopelijk heeft u de levering nog wel goed ervaren ondanks... Beste mevrouw Maris, bedankt voor uw uitgebreide review en bedankt voor de complimenten omtrent de materialen, de verpakking en de montage! Hopelijk heeft u de levering nog wel goed ervaren ondanks de onduidelijkheid van de levertijden. We willen u nog veel plezier wensen met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber, team Wastoren

Anita Te Brummelstroete

Prima,goede levering

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw te Brummelstroete, ik lees dat u groots geniet van uw nieuwe wasmachine kast. Wat super om te horen! Fijn dat u er plezier van ervaart. Bedankt voor het achter laten van een top... Beste mevrouw te Brummelstroete, ik lees dat u groots geniet van uw nieuwe wasmachine kast. Wat super om te horen! Fijn dat u er plezier van ervaart. Bedankt voor het achter laten van een top review. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Roxane Ackx

Super goed

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Ackx, bedankt voor uw super beoordeling! Dat waarderen we enorm. Goed om te lezen dat het monteren heel gemakkelijk voor u is verlopen. Nog veel was plezier gewenst! Met vriendelijke... Beste mevrouw Ackx, bedankt voor uw super beoordeling! Dat waarderen we enorm. Goed om te lezen dat het monteren heel gemakkelijk voor u is verlopen. Nog veel was plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Cobi

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Kolkman, hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn dat alles zo goed is verlopen! We waarderen het dat u ons zou aanbevelen. Hopelijk ervaart u veel plezier van uw zwarte... Beste mevrouw Kolkman, hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn dat alles zo goed is verlopen! We waarderen het dat u ons zou aanbevelen. Hopelijk ervaart u veel plezier van uw zwarte wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Patrick Krottje

Alles netjes geregeld. Goede kwaliteit van materialen. Wij hadden een handvat kapot en dat werd naderhand opgestuurd.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Krottje, bedankt voor het achter laten van uw review! Wat vervelend dat er een handvat kapot is gegaan. Gelukkig hebben wij dit snel voor u kunnen oplossen door een nieuwe op te sturen.... Beste meneer Krottje, bedankt voor het achter laten van uw review! Wat vervelend dat er een handvat kapot is gegaan. Gelukkig hebben wij dit snel voor u kunnen oplossen door een nieuwe op te sturen. We zijn blij om te lezen dat u onze service en de kwaliteit van de materialen super heeft ervaren! Nog veel was plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Meida

Nice product. Good service. Fast delovery. Highly recommended.

Reactie Wastoren:

Dear Meida, we are very delighted to read that you had such a good experience with Wastoren! I see what you have written about my colleagues. I will give the nice compliment to them! Thank you for... Dear Meida, we are very delighted to read that you had such a good experience with Wastoren! I see what you have written about my colleagues. I will give the nice compliment to them! Thank you for the recommendation. We wish you many fun laundry sessions with your new cabinet. Kind regards, Amber - Team Wastoren

Robert Oude Elferink

Prima bedrijf

Reactie Wastoren:

Beste meneer Oude Elferink, wat fijn dat u een beoordeling heeft achter gelaten en dat deze zo positief is! We lezen dat u onze levering en service zeer goed heeft ervaren, daar zijn we erg blij... Beste meneer Oude Elferink, wat fijn dat u een beoordeling heeft achter gelaten en dat deze zo positief is! We lezen dat u onze levering en service zeer goed heeft ervaren, daar zijn we erg blij mee. We hopen dat u gaat genieten van uw wasmachine kast op hoogte! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren