Wastoren

beyts

Geen enkele min ervaring ondervonden. Er werd wel geleverd zonder eerst contact te hebben nemen over de dag van levering. Gelukkig was er iemand thuis op dat moment.

Reactie Wastoren:

Goed om te horen. Onze transporteur neemt inderdaad soms een bestelling mee als dit op de route uitkomt en in de hoop dat de klant thuis is.
wanneer niet wordt u alsnog gebeld om een afspraak...
wanneer niet wordt u alsnog gebeld om een afspraak te maken.

secil refik

I am happy with the product. it is strong and looks good.

Reactie Wastoren:

Thank you for your review! Enjoy!

Carin

Mooie wastoren, gemakkelijk zelf te monteren.

Reactie Wastoren:

Fijn om te horen, dat het in elkaar zetten prima te doen is!

Rogiers

mark kruize

Zeer goede kwaliteit

Super, bedankt!

Van der Cingel

Duidelijke informatie over de telefoon, vriendelijke man

Fijn, dank u.

Dave

Erg goed contact en telefonisch advies van te voren. De wastoren bevalt heel goed. Wel een behoorlijke klus om in elkaar te zetten, terwijl ik voor een flink Ikea bouwpakket mijn hand niet omdraai... Erg goed contact en telefonisch advies van te voren. De wastoren bevalt heel goed. Wel een behoorlijke klus om in elkaar te zetten, terwijl ik voor een flink Ikea bouwpakket mijn hand niet omdraai (gebruiksaanwijzing laat wat te wensen over in duidelijkheid welke delen waar exact horen).

Reactie Wastoren:

Beste Dave, wij hebben inmiddels enkele - hopelijk positieve - wijzigingen doorgevoerd en blijven eraan werken de opbouw zo eenvoudig mogelijk te maken.

T

Initiele bevestigingsmail was niet bij mij aangekomen, bestelling was wel al in gang gezet.
In elkaar zetten kost toch best veel tijd. Dubbele wastoren heeft 2 middagen gekost om in elkaar te zetten.

Dank voor de reactie.
Door twee middagen eraan te spenderen levert het u wel jarenlang plezier op!

Nordkamp

Geleverd wat er gevraagd werd

Ook belangrijk!